Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 22 februari 2007, 18:08 uur
Misschien dat als de titel van het topic veranderd wordt dat er wat meer mensen op afkomen 

0
luisteraart
geplaatst: 22 februari 2007, 18:11 uur
Nightrider schreef:
Misschien dat als de titel van het topic veranderd wordt dat er wat meer mensen op afkomen

En aan de andere kant: dat er ook wat mensen wegblijven. Ben er al 3 keer ingetrapt vandaag.
0
geplaatst: 22 februari 2007, 18:12 uur
luisteraart schreef:
En aan de andere kant: dat er ook wat mensen wegblijven. Ben er al 3 keer ingetrapt vandaag.
(quote)
Denk toch dat je in de minderheid bent

0
geplaatst: 22 februari 2007, 18:14 uur
4. A Punchup at a Wedding vs Transatlantic Drawl vs Prove Yourself
1-0-0
1-0-0
0
luisteraart
geplaatst: 22 februari 2007, 18:15 uur
't Was niet anti-Radiohead bedoeld, maar het is gewoon een band waar ik niets mee heb. Ik ken zelfs geen één nummer van ze. Hooguit dat ik iets zal herkennen als ik het hoor.

0
geplaatst: 22 februari 2007, 18:20 uur
luisteraart schreef:
't Was niet anti-Radiohead bedoeld, maar het is gewoon een band waar ik niets mee heb. Ik ken zelfs geen één nummer van ze. Hooguit dat ik iets zal herkennen als ik het hoor.
(quote)

Zo vatte ik het ook niet op hoor
. Ik bedoelde enkel te zeggen dat er meer mensen op MuMe zullen zijn die denken "goh wat leuk, een Radiohead KO!" dan mensen die denken "vervelend, een Radiohead KO".Toch maar 2-0-0
0
luisteraart
geplaatst: 22 februari 2007, 20:33 uur
Nightrider schreef:
. Ik bedoelde enkel te zeggen dat er meer mensen op MuMe zullen zijn die denken "goh wat leuk, een Radiohead KO!" dan mensen die denken "vervelend, een Radiohead KO".
. Ik bedoelde enkel te zeggen dat er meer mensen op MuMe zullen zijn die denken "goh wat leuk, een Radiohead KO!" dan mensen die denken "vervelend, een Radiohead KO".'t Schiet ook niet op sinds het Radiohead KO heet...

0
geplaatst: 22 februari 2007, 20:52 uur
5. Where I End and You Begin vs Punchdrunk Lovesick Singalong vs Where Bluebirds Fly
0
geplaatst: 22 februari 2007, 21:34 uur
6. Dollars & Cents vs How Do You? vs Packt Like Sardines in a Crushd Tin Box
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.