MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:

0-2-2

0-2-3

titan (crew)
0-3-3

0-3-4

Misschien dat als de titel van het topic veranderd wordt dat er wat meer mensen op afkomen

luisteraart
Nightrider schreef:
Misschien dat als de titel van het topic veranderd wordt dat er wat meer mensen op afkomen

En aan de andere kant: dat er ook wat mensen wegblijven. Ben er al 3 keer ingetrapt vandaag.

luisteraart schreef:
(quote)

En aan de andere kant: dat er ook wat mensen wegblijven. Ben er al 3 keer ingetrapt vandaag.

Denk toch dat je in de minderheid bent

Hé, een Radiohead KO, Leuk

0-3-5

4. A Punchup at a Wedding vs Transatlantic Drawl vs Prove Yourself

1-0-0

luisteraart
Nightrider schreef:
(quote)

Denk toch dat je in de minderheid bent

't Was niet anti-Radiohead bedoeld, maar het is gewoon een band waar ik niets mee heb. Ik ken zelfs geen één nummer van ze. Hooguit dat ik iets zal herkennen als ik het hoor.

luisteraart schreef:
(quote)

't Was niet anti-Radiohead bedoeld, maar het is gewoon een band waar ik niets mee heb. Ik ken zelfs geen één nummer van ze. Hooguit dat ik iets zal herkennen als ik het hoor.

Zo vatte ik het ook niet op hoor . Ik bedoelde enkel te zeggen dat er meer mensen op MuMe zullen zijn die denken "goh wat leuk, een Radiohead KO!" dan mensen die denken "vervelend, een Radiohead KO".

Toch maar 2-0-0

luisteraart
Nightrider schreef:

Zo vatte ik het ook niet op hoor . Ik bedoelde enkel te zeggen dat er meer mensen op MuMe zullen zijn die denken "goh wat leuk, een Radiohead KO!" dan mensen die denken "vervelend, een Radiohead KO".

't Schiet ook niet op sinds het Radiohead KO heet...

Marcel²
3-0-0

4-0-2

Jee, Radiohead.

5. Where I End and You Begin vs Punchdrunk Lovesick Singalong vs Where Bluebirds Fly

ebisch
0-1-0

2-2-0

Edris
3-2-0

4-2-0

4-3-0

6. Dollars & Cents vs How Do You? vs Packt Like Sardines in a Crushd Tin Box

0-0-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:26 uur

geplaatst: vandaag om 18:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.