Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 4 januari 2007, 17:32 uur
Kasperbert schreef:
(quote)
Ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt, alle 16 nummers zijn nu toppertjesDas ook wel waar

3-2
0
geplaatst: 4 januari 2007, 17:48 uur
Eigenlijk vind ik Ride the Lightning toch beter dan Disposable Heroes nu ik ze beiden hoor
Mag ik mijn stem nog aanpassen
?
?
0
geplaatst: 4 januari 2007, 17:49 uur
Kasperbert schreef:
Eigenlijk vind ik Ride the Lightning toch beter dan Disposable Heroes nu ik ze beiden hoor
?
?Het gebeurt nog soms dat mensen hun stem aanpassen, en het duel is nog bezig
Dus:6-1
0
geplaatst: 4 januari 2007, 18:02 uur
Poeh, hier moet ik even over nadenken...... Goede melodie vs. goed ragnummer 

0
geplaatst: 4 januari 2007, 18:07 uur
Aangezien The Unforgiven het 1na sterkste nummer is van The Black Album en Fight Fire with Fire toch niet het sterkste van Ride the Lightning is:
1-1
1-1
0
geplaatst: 4 januari 2007, 18:09 uur
4-1
Even rondvragen: wie heeft er interesse voor een Pink Floyd KO? Jij mag eerst met Pearl Jam Arno, ik vraag gewoon even rond
Even rondvragen: wie heeft er interesse voor een Pink Floyd KO? Jij mag eerst met Pearl Jam Arno, ik vraag gewoon even rond

0
geplaatst: 4 januari 2007, 18:10 uur
Nightrider schreef:

Ik heb er anders zeker interesse voor

0
geplaatst: 4 januari 2007, 18:10 uur
Nightrider schreef:

Nou ja, aangezien het mijn favoriete band is (wat geloof ik onderhand algemeen bekend is op deze site), kan ik er moeilijk nee tegen zeggen

Ik weet dat er waarschijnlijk bijzonder weinig geinteresseerden erin zijn, maar het lijkt mij ook nog wel een keer leuk een Anathema of Dream Theater KO op te stellen. Maar dat kan wel wachten tot alle grote bands erdoor zijn.
De Pearl Jam KO moet ik helaas skippen, daar ken ik te weinig van

0
geplaatst: 4 januari 2007, 18:11 uur
Graag, lijkt me leuk: eerst PJ dan PF, kan ik tenminste 2x meestemmen 

0
geplaatst: 4 januari 2007, 18:13 uur
En nu terug naar de orde van de dag 
4. The Unforgiven vs. Fight Fire with Fire
Stand 4-1

Stand 4-1
0
Nightrider schreef:
4-1
4-1

ik doe zeker mee!
met zo een uitgebreide discografie kan je een goeie grote KO houden

0
meyer schreef:
ik doe zeker mee!
(quote)
ik doe zeker mee!

128 of 256 (als dat haalbaar is) nummers proberen te doen!

0
geplaatst: 4 januari 2007, 18:14 uur
Kasperbert schreef:
Nou ja, aangezien het mijn favoriete band is (wat geloof ik onderhand algemeen bekend is op deze site), kan ik er moeilijk nee tegen zeggen
Ik weet dat er waarschijnlijk bijzonder weinig geinteresseerden erin zijn, maar het lijkt mij ook nog wel een keer leuk een Anathema of Dream Theater KO op te stellen. Maar dat kan wel wachten tot alle grote bands erdoor zijn.
(quote)

Anathema wordt wel erg kleinschalig, maar desalniettemin een van mijn favoriete bands. Van Dream Theater ken ik lang niet genoeg...
Maar goed, 1 KO tegelijkertijd

EDIT: van Pink Floyd heb ik 128 nummers op dit moment. 256 is zeker niet haalbaar.
0
geplaatst: 4 januari 2007, 18:14 uur
Zullen we het dan wel best op 128 houden. Anders zou het wel eens zeer traag kunnen gaan.
0
geplaatst: 4 januari 2007, 18:16 uur
Arno schreef:
Zullen we het dan wel best op 128 houden. Anders zou het wel eens zeer traag kunnen gaan.
(quote)
Ik zie net dat als je de hele discografie van de band zou opnemen, dat je nipt op 128 nummers uitkomt
256 is inderdaad niet zo'n goed idee.Ik ben overigens wel groot voorstander van een keer een Opeth KO.
En nu hier mee verder. Tempo ligt al zo laag

Stand 4-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.