MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:

15. To Live is to Die vs. The Thing That Should Not Be

16. My Friend of Misery vs. One

3e ronde tot de 6, 1 verschil

1. Fade to Black vs. The Four Horsemen
2. Ride the Lightning vs. Disposable Heroes
3. Seek & Destroy vs. Welcome Home (Sanitarium)
4. The Unforgiven vs. Fight Fire with Fire
5. Master of Puppets vs. …And Justice for All
6. The Call of Ktulu vs. Battery
7. Creeping Death vs. Enter Sandman
8. To Live Is to Die vs. One

1. Fade to Black vs. The Four Horsemen

4-0, wel lastig... de beste van Ride The Lightning tegen de beste van Kill 'Em All

Is het niet leuker om alles opnieuw te loten? Zoveel nummers zijn het ook niet... En nu is de KO veel voorspelbaarder. Nouja ik organiseer de KO ook niet zal m'n mond houden

5-0

freddze schreef:
4-0, wel lastig... de beste van Ride The Lightning tegen de beste van Kill 'Em All

6-1

Nightrider schreef:
Is het niet leuker om alles opnieuw te loten? Zoveel nummers zijn het ook niet... En nu is de KO veel voorspelbaarder. Nouja ik organiseer de KO ook niet zal m'n mond houden

Meer nummers Ik heb van de eerste 5 albums bijna alles er in gezet joh en ook nog minimaal de helft van de nummers van de 'mindere' albums. Metallica heeft gewoon niet heel veel nummers...

Edit: ik zie nu dat je het anders bedoelt Ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt, alle 16 nummers zijn nu toppertjes

2. Ride the Lightning vs. Disposable Heroes

0-1

ettettummu is aan 't headbangen

0-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:26 uur

geplaatst: vandaag om 05:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.