Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 10 april 2006, 15:22 uur
Moet bij de naam Heidi telkens weer denken aan duitse jodelfilms met toffe Hänseln in lederhosen die haast niet kunnen wachten tot het 1939 is.
5+ 3-
5+ 3-
0
geplaatst: 10 april 2006, 19:34 uur
DaarGaJeFaber schreef:
Moet bij de naam Heidi telkens weer denken aan duitse jodelfilms met toffe Hänseln in lederhosen die haast niet kunnen wachten tot het 1939 is.
5+ 3-
5+ 3-
Je hoeft niet aan de naam te denken
het gaat erom of ze knap is
0
geplaatst: 10 april 2006, 19:40 uur

Britney, is vast al geweest maar deze foto is tog wel erg lekker was ze nou nog maar zo

0
geplaatst: 10 april 2006, 20:18 uur
Ruby1966 schreef:

0+, 4-
(quote)

0+, 4-
Ach in die tijd was ze nog "maagd"

0
geplaatst: 10 april 2006, 20:21 uur
Héhé iemand die haar daar wel knap vind, ik snap dat niet, iedereen zingt altijd in de kroeg "bier en tieten" en dan zien ze tieten dan vinden ze het ordi
hahaha
hahaha
0
geplaatst: 10 april 2006, 20:23 uur
jowietje schreef:
Héhé iemand die haar daar wel knap vind, ik snap dat niet iedereen zingt altijd in de kroeg "bier en tieten" en dan zien ze tieten dan vinden ze het ordi
hahaha
Héhé iemand die haar daar wel knap vind, ik snap dat niet iedereen zingt altijd in de kroeg "bier en tieten" en dan zien ze tieten dan vinden ze het ordi
hahahaEn nu in gewoon Nederlands.....
0
geplaatst: 10 april 2006, 20:25 uur
Deed ik net en het is gewoon goed hoor oke ik zal even een komma toevoegen maar voor de rest is het gewoon te snappen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.