Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 12 april 2006, 20:47 uur
4-4
Op 1 januari jl. nog zien optreden in lokale boerenschuur/kinderdiscotheek "De dorsvlegel" te Vinkel. Geen vragen stellen, aub.
(Met een betere foto had er een + ingezeten. Ze kan zo lief lachen terwijl ze die snoeiharde teringherrie uit die boxen laat knallen.
)
Op 1 januari jl. nog zien optreden in lokale boerenschuur/kinderdiscotheek "De dorsvlegel" te Vinkel. Geen vragen stellen, aub.

(Met een betere foto had er een + ingezeten. Ze kan zo lief lachen terwijl ze die snoeiharde teringherrie uit die boxen laat knallen.
)
0
sxesven
geplaatst: 12 april 2006, 20:51 uur
Paalhaas schreef:
4-4
4-4

Dus... vertel?

0
geplaatst: 12 april 2006, 20:58 uur
Nee, er zit geen pikant verhaal achter hoor. Mijn vriendengroep gaat nu al een jaar of 10 standaard op 1 januari naar De Dorsvlegel. Ons ouder worden heeft ons daar nog nooit van weerhouden. En helemaal niet als Korsakoff komt, want dan kan je lekker losgaan, hardstyle. 

0
geplaatst: 12 april 2006, 21:00 uur
Gadverdamme wat een tegenvallend verhaal. Ik ging echt effe zitten voor een ranzige story en schunnige details. 

0
Allmusic
geplaatst: 12 april 2006, 21:01 uur

DJ BenziNa
edit: hé Kasperbert, waarom heb je je 4-5 weggehaald?
0
geplaatst: 12 april 2006, 21:04 uur
rayman schreef:
Gadverdamme wat een tegenvallend verhaal. Ik ging echt effe zitten voor een ranzige story en schunnige details.

Sorry.

0
geplaatst: 12 april 2006, 21:04 uur
rayman schreef:

Dat Paalhaas op zijn leeftijd nog in de Dorsvlegel komt is al erg genoeg
.
0
geplaatst: 12 april 2006, 21:16 uur
Het lichaam kan, maar dat hoofd, nee toch maar een min.
3-
(en inderdaad leuke iPod
)
3-
(en inderdaad leuke iPod
)Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.