Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 15 april 2006, 23:27 uur
Bob Cremers schreef:
Inderdaad Iceman hij is ook een homo ze moeten er een nette woord voor verzinnen.
Inderdaad Iceman hij is ook een homo ze moeten er een nette woord voor verzinnen.
Kijk maar uit dadelijk versier ik jou nog
.
0
Allmusic
geplaatst: 16 april 2006, 12:26 uur
3e poging
We gaan weer verder met stemmen, de stand is 3-4.

het gaat dus om de zangeres (ze kreeg het warm van bovenstaande verhitte discussie, maar gelukkig zijn jullie gestopt, anders had ze misschien nog wel meer uitgetrokken)
We gaan weer verder met stemmen, de stand is 3-4.

het gaat dus om de zangeres (ze kreeg het warm van bovenstaande verhitte discussie, maar gelukkig zijn jullie gestopt, anders had ze misschien nog wel meer uitgetrokken)
0
Electro_
geplaatst: 16 april 2006, 15:10 uur
.. Dan moet er natuurlijk wel een volgende kómen.
Ik heb even geen ideeën, iemand anders misschien?
Ik heb even geen ideeën, iemand anders misschien?
0
geplaatst: 16 april 2006, 16:20 uur
SelmaDuim schreef:
Lieve Herman, ik zou hem toch maar even ergens uploaden als ik jou was. Nu zien we alleen maar: "Free Homepages.com".
Lieve Herman, ik zou hem toch maar even ergens uploaden als ik jou was. Nu zien we alleen maar: "Free Homepages.com".

Ik zal hem even opnieuw uploaden.

0
geplaatst: 16 april 2006, 16:24 uur
Allmusic schreef:
Hè wat jammer nou, kwam net in de vrolijke paasstemming. Te veel eitjes gegeten, denk ik.
0
SelmaDuim
geplaatst: 16 april 2006, 16:30 uur
Uhm, leuk jurkje... 
4-
Weet je wat ik graag zou willen zijn...

4-
Weet je wat ik graag zou willen zijn...
0
geplaatst: 16 april 2006, 16:32 uur
Het jurkje van Isobel Campbell? Dat was een veel mooier bloemetjesgordijn (en ook een veel mooiere vrouw).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.