Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2006, 01:21 uur
Gaan we nou weer zeuren over Bob? Alsof de rest in dit topic altijd zo serieus en informatief is..
0
SelmaDuim
geplaatst: 17 april 2006, 01:25 uur
obsessed schreef:
Gaan we nou weer zeuren over Bob? Alsof de rest in dit topic altijd zo serieus en informatief is..
Ja, we gaan inderdaad weer zeuren over Bob. Als dit topic nu het enige was wat hij bevuilde had je misschien een punt, maar ik en velen met mij worden nu echt kotsmisselijk van dit gedoe steeds weer opnieuw.
0
Electro_
geplaatst: 17 april 2006, 09:02 uur
Het was gister weer gezellig zonder mij zag ik? 
4+, 2-

4+, 2-
0
geplaatst: 17 april 2006, 12:23 uur
En waar slaat dat op
, de bedoeling van dit topic is om te stemmen dus omdat ik hem niet kan zien -4 
0
Electro_
geplaatst: 17 april 2006, 12:28 uur
Ik kan hem ook niet meer zien, maar toen ik hem poste wel. En die stem van Jowietje telt lekker niet mee! 

0
geplaatst: 17 april 2006, 12:31 uur
Electro_ schreef:
Ik kan hem ook niet meer zien, maar toen ik hem poste wel. En die stem van Jowietje telt lekker niet mee!

Haha snap ik maar dat gezeik allemaal hier is toch niet nodig, het gaat toch gewoon over die artiesten waar het topic voor is

0
Allmusic
geplaatst: 17 april 2006, 12:33 uur
0+, 4-
Jowietje, ben jij soms de broer van Bob? En is Hans Brouwer misschien jullie vader?
Jowietje, ben jij soms de broer van Bob? En is Hans Brouwer misschien jullie vader?
0
geplaatst: 17 april 2006, 12:34 uur
Allmusic schreef:
0+, 4-
0+, 4-
Ach als jij dat wil...
0
geplaatst: 17 april 2006, 12:34 uur
0
geplaatst: 17 april 2006, 12:50 uur
aERodynamIC schreef:
En ook deze "discussies" mogen achterwege blijven!
En ook deze "discussies" mogen achterwege blijven!
Begrepen
@Etumettemutututemet
Rechtermuisklik > View Image of bekijk afbeelding
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.