Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
Electro_
geplaatst: 20 april 2006, 21:27 uur
Nou, dit spelletje gaat toch om +/-, en niet om discussies (ja, zo schrijf je het
) te voeren over welk soort meisjes wel of niet knap zijn. Ten eerste omdat dat erg weinig met de betreffende foto te maken heeft, en het wordt ook wel erg moeilijk om dan te beslissen wanneer er een nieuwe foto geplaatst moet worden.
) te voeren over welk soort meisjes wel of niet knap zijn. Ten eerste omdat dat erg weinig met de betreffende foto te maken heeft, en het wordt ook wel erg moeilijk om dan te beslissen wanneer er een nieuwe foto geplaatst moet worden.
0
geplaatst: 20 april 2006, 21:29 uur
Electro_ schreef:
en het wordt ook wel erg moeilijk om dan te beslissen wanneer er een nieuwe foto geplaatst moet worden.
en het wordt ook wel erg moeilijk om dan te beslissen wanneer er een nieuwe foto geplaatst moet worden.
Gewoon wanneer er 5 is gehaald hé

0
Electro_
geplaatst: 20 april 2006, 21:29 uur
5 wat? Discussies?
Nu hou ik er trouwens over op, dit is inderdaad geen chatbox.

0
Allmusic
geplaatst: 20 april 2006, 21:31 uur
HOUSECAT schreef:
Interessantere discusie....
Interessantere discusie....
Interesssant?
...daar valt over te discussiëren.5- volgende
0
Electro_
geplaatst: 20 april 2006, 21:32 uur
.. Ik denk dat het tijd is dat er een nieuwe foto komt.
Allmusic, weet jij nog een knappe artiest?
Allmusic, weet jij nog een knappe artiest?
0
geplaatst: 20 april 2006, 21:34 uur
Allmusic schreef:
5- volgende
(quote)
5- volgende
We waren niet eens bij de 4- en het ging om 2 mensen maar vooruit volgende, omdat jij het bent
0
geplaatst: 20 april 2006, 21:50 uur
Bij nader inzien toch ook een min. In eerste instantie veerde ik op omdat er ueberhaupt weer een foto verscheen.
0
geplaatst: 21 april 2006, 02:15 uur
DJ Nix

Voor de mensen die haar echt heel leuk vinden of een attentie willen sturen voor haar 29ste verjaardag (deze zaterdag), hier is haar e-mailadres: [email protected]

Voor de mensen die haar echt heel leuk vinden of een attentie willen sturen voor haar 29ste verjaardag (deze zaterdag), hier is haar e-mailadres: [email protected]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.