Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
Electro_
geplaatst: 25 april 2006, 15:53 uur
Onderhond schreef:
Uhm ... waarom zou je geen + mogen geven aan naakt ? Met zo'n dingen zou ik toch opletten als je vriendin voor je uit de kleren gaat
(quote)
Uhm ... waarom zou je geen + mogen geven aan naakt ? Met zo'n dingen zou ik toch opletten als je vriendin voor je uit de kleren gaat

Als m'n vriendin naakt zou gaan geef ik geen plus of min hoor.
Dan heb ik waarschíjnlijk wel iets anders aan m'n hoofd.
0
geplaatst: 25 april 2006, 16:51 uur
Anna.R schreef:
Rennie's?
Rennie's?
Calcium- en magnesium-verbindingen worden al van oudsher toegepast bij zure maagklachten. Er is bijzonder veel ervaring mee opgedaan. Calcium en magnesium worden slechts in beperkte mate in het bloed opgenomen; bij normaal gebruik is dit middel veilig. De verstoppende bijwerking van calcium wordt opgeheven door de laxerende bijwerking van magnesium.
0
geplaatst: 25 april 2006, 19:43 uur

J.R.S, een RnB groepje nog niet bekend of te downloaden maar ze hebben wel een MySpace waar je hun muziek kan luisteren, Let go is een lekker nummer, : http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=33760421
0
geplaatst: 25 april 2006, 20:27 uur
Weer Duff ja, maar op de vorige vond het ik het telkens niks, en 't is toch echt een schoontje. Toch zo'n beetje de mooiste "typische' schone die ik ken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.