Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
JonnieBrasco
geplaatst: 2 oktober 2004, 15:40 uur
+4,0
Ik herinner me dat Zachary de drie zusjes ooit als "de zingende maandverbanden" omschreef
. Om die uitspraak moet ik nog steeds wel lachen, maar knap is Andrea zeker wel. Haar zus Caroline (drums) lijkt me overigens leuker.
Ik herinner me dat Zachary de drie zusjes ooit als "de zingende maandverbanden" omschreef
. Om die uitspraak moet ik nog steeds wel lachen, maar knap is Andrea zeker wel. Haar zus Caroline (drums) lijkt me overigens leuker.
0
geplaatst: 2 oktober 2004, 16:20 uur
0
geplaatst: 3 oktober 2004, 23:48 uur
Gaan we op tovenaar wachten ? Of gaan we door ? Zo ja, wie is er aan de beurt ? 

0
geplaatst: 3 oktober 2004, 23:56 uur
Anders gaan we uit van een plusje en mag diegene die zich geroepen voelt een plaatje neerzetten. 

0
geplaatst: 4 oktober 2004, 17:45 uur
Nou ja zeg, ik hoef er al niet eens meer een min aan toe te voegen 
Dan maar een nieuwe...........

Dan maar een nieuwe...........

0
geplaatst: 4 oktober 2004, 20:19 uur
Ik zal me ook maar eens met dit topic gaan bemoeien want Eddie Vedder wordt dus mooi niet met een 0+, 5- weggestemd.
1+, 3-
Overigens ook een plusje voor Gwen Stefani. Mooie meid, klote band.
1+, 3-
Overigens ook een plusje voor Gwen Stefani. Mooie meid, klote band.

0
geplaatst: 4 oktober 2004, 21:03 uur
Yak schreef:
Ik zal me ook maar eens met dit topic gaan bemoeien want Eddie Vedder wordt dus mooi niet met een 0+, 5- weggestemd.
1+, 3-
1+, 3-
Wat je zegt, Yak! Deze foto is gewoon geweldig overigens.

2+, 4-
In dit geval erg jammer dat je maar 1 stem mag uitbrengen.

0
ElMeroMero
geplaatst: 4 oktober 2004, 22:42 uur
Misschien dat dit plaatje wat Vlaamse kinderhartjes harder doet kloppen(....aiaiai....) 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.