Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 13:06 uur
Die is langzaam afgedwaald naar andere mannen 
Al valt het toch op dat het MuM publiek veel minder kritisch met plusjes omspringt dan het MM publiek

Al valt het toch op dat het MuM publiek veel minder kritisch met plusjes omspringt dan het MM publiek

0
geplaatst: 5 oktober 2005, 13:17 uur
Als Sade, Beyoncé en Mylene Farmer zulke lage resultaten behalen betekent dat dat jullie wel kritisch met plusjes zijn.
Veel vrouwen waar jullie "Aargh!" bij roepen zouden jullie niet eens durven aanspreken.
Veel vrouwen waar jullie "Aargh!" bij roepen zouden jullie niet eens durven aanspreken.

0
geplaatst: 5 oktober 2005, 14:19 uur
george clinton schreef:

0
geplaatst: 5 oktober 2005, 17:24 uur
Het ligt er maar net aan wat voor foto je van diegene plaatst. Sommige mensen kiezen gewoon de verkeerde foto's uit.
Maar da's mijn mening.
Maar da's mijn mening.
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 17:53 uur
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 18:03 uur
De mijne ook niet, maar ik geef toe dat ik hem hier reuze vind meevallen!
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 18:47 uur
Onderhond schreef:

Een vrolijk volkje op MuMe denk ik: zien het allemaal zonniger in

0
geplaatst: 5 oktober 2005, 20:54 uur
1+, 1-
Ik haat die kerel zelf, maar deze foto is echt mooi. En ik vind hem sowieso niet lelijk ofzoiets.
Ik haat die kerel zelf, maar deze foto is echt mooi. En ik vind hem sowieso niet lelijk ofzoiets.
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 21:20 uur
0
dutch2
geplaatst: 5 oktober 2005, 23:13 uur
Knappe vent, maar hij ziet er ook een beeje uit als een psycho.
Daarom:
1+, 2-
Daarom:
1+, 2-
0
geplaatst: 6 oktober 2005, 08:18 uur
Of je nu van zijn muziek, of karakter houd of niet het blijft en knappe vend.
3+, 3-
3+, 3-
0
geplaatst: 6 oktober 2005, 17:53 uur
Tja, ik vind het woord "haat" nogal ongepast moet ik heel eerlijk zeggen (het is nogal wat om iemand te haten), zeker in deze context. Daar mag jij slaap van krijgen, ik vind het "ietwat" sterk uitgedrukt.
Plaats dan een opmerking zoals SelmaDuim dat deed.
0
geplaatst: 6 oktober 2005, 17:57 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.