Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 17 juni 2007, 22:08 uur
toen dit topic werd geopend, werd er helemaal niks gezegd over dat je maar 1 foto van een artiest moest plaatsen. dus... 

Dit is nog nooit zo gedaan (jij bent daar ooit mee begonnen) en maakt het stemmen lastiger.
Dat is juist het leuke aan dit spel, vind ik...
0
geplaatst: 17 juni 2007, 22:10 uur
Je gaat je gang maar, ik onthoud me van stemmen bij een veelvoud aan keuze.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 22:10 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
toen dit topic werd geopend, werd er helemaal niks gezegd over dat je maar 1 foto van een artiest moest plaatsen. dus...

*kuch*
herman schreef:
Iemand post een plaatje van een zanger/zangeres/band en er volgt een stemming.
Iemand post een plaatje van een zanger/zangeres/band en er volgt een stemming.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 22:11 uur
Daarbij heb je geen gelijk.
edit: L_T_B was me net voor.
En op deze meneer terug te komen: 1 foto is een plus voor mij de andere 2 min............ en dan?
0
geplaatst: 17 juni 2007, 22:13 uur
kArIzMa_TuRk schreef:

(quote)
Dat is juist het leuke aan dit spel, vind ik...Lekker eigenwijs.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 17 juni 2007, 22:21 uur
aERodynamIC schreef:
Dit is nog nooit zo gedaan (jij bent daar ooit mee begonnen) en maakt het stemmen lastiger.
uhm... pagina 62? ohhh... 30 ook dan maarDit is nog nooit zo gedaan (jij bent daar ooit mee begonnen) en maakt het stemmen lastiger.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 22:23 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
uhm... pagina 62? ohhh... 30 ook dan maarJe weet dondersgoed dat daar net zo goed dezelfde opmerking voor geldt. Niet als kleine kinderen 'ja maar hij doet het ook' roepen.
En ik schreef daar ook al dat het 'valsspelen' was. Later een andere foto tonen, ach.............. maar nu maak je het stemmers gewoon te moeilijk en gaat de lol er (voor mij) wat van af zo.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 17 juni 2007, 22:24 uur
hahaha 
ik zou me er voortaan weer aan houden goed?

ik zou me er voortaan weer aan houden goed?

0
geplaatst: 17 juni 2007, 22:26 uur
0
geplaatst: 18 juni 2007, 17:43 uur
0
geplaatst: 18 juni 2007, 18:09 uur
Ik post wel een nieuwe, anders zijn we volgende week nog bezig...

Kelly Sweet.

Kelly Sweet.
0
Social_Mask
geplaatst: 18 juni 2007, 18:40 uur
1+, 3- werkelijk Reijersen, jij geeft echt aan de meest niet knappe mensen+jes, behalve die voor Norah Jones 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.