Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
Sheplays
geplaatst: 23 juni 2007, 21:58 uur
De bitchez van da Karizma-turk zijn lingeriemodellen, geen artiesten!

0
voltazy
geplaatst: 23 juni 2007, 22:52 uur
Sheplays schreef:
(quote)

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 23 juni 2007, 23:09 uur
Sheplays schreef:
het zijn ook artiesten hoor... Turkse. De bitchez van da Karizma-turk zijn lingeriemodellen, geen artiesten!

rico-bballer schreef:
Dude jij moet echt een vriendin zoeken.
Tegen wie heb je dat? (neem aan dat je dat tegen voltazy hebt...)Dude jij moet echt een vriendin zoeken.
0
Sheplays
geplaatst: 23 juni 2007, 23:22 uur
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 23 juni 2007, 23:24 uur
ze heeft wel een clip opgenomen... (met 1 clip noem ik het een artiest)
wat ik allemaal plaatste (5pagina's lang) heb ik van een site vandaan, waar alleen maar Turkse model-artiesten zijn!
wat ik allemaal plaatste (5pagina's lang) heb ik van een site vandaan, waar alleen maar Turkse model-artiesten zijn!
0
Sheplays
geplaatst: 23 juni 2007, 23:31 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
ik heb alles wat ik plaats (5pagina's lang) bij een site waar alleen maar Turkse model-artiesten zijn!
ik heb alles wat ik plaats (5pagina's lang) bij een site waar alleen maar Turkse model-artiesten zijn!

Come on! modelartiesten met clips...
Ik ga er nog even van uit dat de users op MuMe serieuze muziekliefhebbers zijn, maar de twijfel begint ...

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 23 juni 2007, 23:33 uur
plaats u nu de volgende... (Ik neem ontslag. ik StOp! maar als ik echt een knappe wijf vind plaats ik het wel NOT)
0
Sheplays
geplaatst: 23 juni 2007, 23:37 uur
Nee, dat doe ik niet als je het niet erg vindt. Muziek heeft voor mij niets met uiterlijke verschijning te maken en in dat opzicht is het ook niet netjes van me om me op dit topic te begeven.
Ga dus verder gerust je gang!
Ik vind wel dat je échte artiesten moet plaatsen en niet met die fotoshopchickies moet komen aanzetten.
Speciaal voor Karizma-Turk nog maar eens hier een leuk filmpje om te zien hoe die mooie plaatjes tot stand komen!
Denk maar eens aan al die meisjes die denken dat ze er zó moeten uitzien en al die jongens die op zoek zijn naar zo'n plaatje en het maar niet kunnen vinden!
Voor de niet ingewijden onder ons: vanaf 30 seconden begint nu wat Photoshoppen wordt genoemd.
Ter info, er wordt tegenwoordig geen enkele foto meer in een glossy geplaatst die niet is gefotoshopt.
Ga dus verder gerust je gang!
Ik vind wel dat je échte artiesten moet plaatsen en niet met die fotoshopchickies moet komen aanzetten.
Speciaal voor Karizma-Turk nog maar eens hier een leuk filmpje om te zien hoe die mooie plaatjes tot stand komen!

Denk maar eens aan al die meisjes die denken dat ze er zó moeten uitzien en al die jongens die op zoek zijn naar zo'n plaatje en het maar niet kunnen vinden!
Voor de niet ingewijden onder ons: vanaf 30 seconden begint nu wat Photoshoppen wordt genoemd.
Ter info, er wordt tegenwoordig geen enkele foto meer in een glossy geplaatst die niet is gefotoshopt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.