Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
CaliLove
geplaatst: 30 juni 2007, 11:59 uur
Ik mocht van Eazyfan een nieuwe kiezen :

Layla is haar naam

Layla is haar naam

0
eazyfan
geplaatst: 30 juni 2007, 12:12 uur
Ja kies dan iemand die normaal poseert aub
Die eerste foto!
1-
Die eerste foto!

1-
0
geplaatst: 30 juni 2007, 16:18 uur
CaliLove schreef:
4 + , 3-
En dat vinden jullie dan beter, ofwat? :S
4 + , 3-
En dat vinden jullie dan beter, ofwat? :S
Net gaf ik een minnetje, nu een plusje, dus juist geconcludeerd

0
geplaatst: 30 juni 2007, 16:19 uur
10.000 keer, al begrijp ik best dat zij minder geschikt is als rukmateriaal voor 15-jarigen 

0
geplaatst: 30 juni 2007, 16:33 uur
itchy schreef:
10.000 keer, al begrijp ik best dat zij minder geschikt is als rukmateriaal voor 15-jarigen

+3
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 30 juni 2007, 16:41 uur
Dat heb ik soms ook. Ik plaats (soms) bloedgeile knappe vrouwen en die worden dan (bijna allemaal) met minnen bekogelt, en dan wordt er een minder knappe vrouw geplaatst en die wordt dan met plussen beoordeeld.. Ik ken inmiddels de smaak-niveau van de gemiddelde mensen hier wel...
0
Akonner
geplaatst: 30 juni 2007, 16:43 uur
Wat juillie plaatsen zijn geen natuurlijke mensen daar is al zo veel aan verbouwd en vaak hebben ze ook nog eens een lelijk gezicht. Echt waar ze zijn niet knap zelf niet met al die kilo's make up in hun face.
4+ kijk neem nou deze die ziet er toch veel leuker uit dan die modepopjes die jullie uitkiezen deze is naturel, spontaan gewoon een warme uitstraling.
4+ kijk neem nou deze die ziet er toch veel leuker uit dan die modepopjes die jullie uitkiezen deze is naturel, spontaan gewoon een warme uitstraling.
0
CaliLove
geplaatst: 30 juni 2007, 16:45 uur
4 + 1-
Gezicht is nu niet lelijk maar heeft deze vrouw wel borsten???
Gezicht is nu niet lelijk maar heeft deze vrouw wel borsten???
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.