Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 16:13 uur
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 16:17 uur
Het enige waar hij/ze wel een beetje gelijk in heeft/hebben is dat er belachelijk gauw een minnetje wordt gegeven zo nu en dan.
0
voltazy
geplaatst: 12 oktober 2007, 16:30 uur
Judith schreef:
Het enige waar hij/ze wel een beetje gelijk in heeft/hebben is dat er belachelijk gauw een minnetje wordt gegeven zo nu en dan.
een beetje kritisch opstellen mag wel

0
max en joep
geplaatst: 12 oktober 2007, 16:42 uur
voltazy schreef:
(quote)

Max en Poep is daarentegen wel een hele sterke grap
0
fastpulseboy
geplaatst: 12 oktober 2007, 17:15 uur
7+, 13-
kan d'r niet aanzien en horen al helemaal niet......
Ik was al blij dat ik nooit meer no doubt hoefde te horen... wat een verschrikkelijke ruk band. Solo is het kippetje doorgegaan met die verschrikkelijke commerciele, pijn aan je oren doende snotsound
WALGELIJK

kan d'r niet aanzien en horen al helemaal niet......
Ik was al blij dat ik nooit meer no doubt hoefde te horen... wat een verschrikkelijke ruk band. Solo is het kippetje doorgegaan met die verschrikkelijke commerciele, pijn aan je oren doende snotsound
WALGELIJK

0
geplaatst: 12 oktober 2007, 17:19 uur
Hmm, No Doubt was - zeker in het begin - echt rommel, maar het laatste album had wel wat sterke singles (Hey Baby, Hella Good) en haar solosingles zijn over het algemeen ook wel goed, vind ik. Maar verder een vreselijk mens, wat mij betreft...
0
voltazy
geplaatst: 12 oktober 2007, 17:30 uur
ik heb dan ook helemaal geen uitwerpeselen in de mond genomen

0
geplaatst: 12 oktober 2007, 19:11 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.