Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
djeffibrelich
geplaatst: 11 december 2007, 22:43 uur
je bent zo.... verschrikkelijk
nee serieus, best een knappe man, kan begrijpen als vrouwen hier op vallen.
ik geef hem een + maar ik had liever weer een lekkere chick gezien
sorry
1+ dus
nee serieus, best een knappe man, kan begrijpen als vrouwen hier op vallen.
ik geef hem een + maar ik had liever weer een lekkere chick gezien
sorry
1+ dus
0
geplaatst: 11 december 2007, 22:48 uur
1+, 2-
misschien vinden sommige mensen het wel eens verfrissend om niet elke vijf minuten een andere 'lekkere chick' te zien, andere artiesten mogen best wat langer blijven staan vind ik...valt me op dat als iemand pas 5 stemmen heeft gehad er steeds alweer een nieuwe foto wordt geplaatst, en van allemaal zangeresjes die zowat inwisselbaar zijn, dus ach, beetje geduld en jeroen lekker een paar uurtjes laten staan
(wel een minnetje, sorry
)
misschien vinden sommige mensen het wel eens verfrissend om niet elke vijf minuten een andere 'lekkere chick' te zien, andere artiesten mogen best wat langer blijven staan vind ik...valt me op dat als iemand pas 5 stemmen heeft gehad er steeds alweer een nieuwe foto wordt geplaatst, en van allemaal zangeresjes die zowat inwisselbaar zijn, dus ach, beetje geduld en jeroen lekker een paar uurtjes laten staan

(wel een minnetje, sorry
)
0
Marcel²
geplaatst: 11 december 2007, 22:55 uur
Lin schreef:
1+, 2-
misschien vinden sommige mensen het wel eens verfrissend om niet elke vijf minuten een andere 'lekkere chick' te zien, andere artiesten mogen best wat langer blijven staan vind ik...
1+, 2-
misschien vinden sommige mensen het wel eens verfrissend om niet elke vijf minuten een andere 'lekkere chick' te zien, andere artiesten mogen best wat langer blijven staan vind ik...
Dat vind ik ook Lin gewoon een foto om en om dan is het leuk voor iedereen.

0
geplaatst: 11 december 2007, 23:01 uur
0
geplaatst: 11 december 2007, 23:14 uur
Lin schreef:
valt me op dat als iemand pas 5 stemmen heeft gehad er steeds alweer een nieuwe foto wordt geplaatst
valt me op dat als iemand pas 5 stemmen heeft gehad er steeds alweer een nieuwe foto wordt geplaatst
Da's ook de regel, dat we tot de 5 gaan.
Maar omdat deze de vorige keer niet werd afgemaakt, gaan we nu zeker tot de 10 om het goed te maken.
Overigens komen er ook een hoop mooie vrouwen langs hoor, het is niet alleen maar inwisselbaar photoshopwerk.

0
geplaatst: 11 december 2007, 23:17 uur
maar er lag me bij dat we in t begin van dit topic toch echt niet maar tot de 5 gingen, maar wat verder..maar goed, zal me verder een worst zijn... hoewel de mooie mannen ver te zoeken zijn 
kan er zelf wel een paar prettig ogende plaatsen maar dan mag ik niet stemmen

kan er zelf wel een paar prettig ogende plaatsen maar dan mag ik niet stemmen

0
geplaatst: 11 december 2007, 23:21 uur
Lin schreef:
maar er lag me bij dat we in t begin van dit topic toch echt niet maar tot de 5 gingen, maar wat verder..
maar er lag me bij dat we in t begin van dit topic toch echt niet maar tot de 5 gingen, maar wat verder..
Nee hoor, echt maar tot de 5 (heb het topic opgestart, dus ik zal het wel weten.
). Het ging vaak wel verder dan de 5, omdat niemand anders een nieuwe foto plaatste...En ik heb zelfs 's een mooie man (Trent Reznor met halflang haar) geplaatst, vind ik dan..

0
geplaatst: 11 december 2007, 23:23 uur
oh oke, dan bleven ze inderdaad vaak langer staan 
trent reznor...hmmm, die zou toch een minnetje krijgen, hoewel lang(ig) haar t vaak wel doet voor me

trent reznor...hmmm, die zou toch een minnetje krijgen, hoewel lang(ig) haar t vaak wel doet voor me

0
geplaatst: 11 december 2007, 23:45 uur
net een andere foto gezien waar ie me een partij mooie ogen heeft

maar op basis van deze foto...
1- (iets té...kweet nie...)

maar op basis van deze foto...
1- (iets té...kweet nie...)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.