Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 11 januari 2008, 13:38 uur
max en joep schreef:
je onderneemt nu een actie omdat JIJ haar niet knap vind.
het had nog best interessant kunnen zijn om te zien wat anderen er misschien toch nog over te melden hadden.
maar nee, JIJ vind het niks en dus:
BAF! nieuwe foto er overheen.
je onderneemt nu een actie omdat JIJ haar niet knap vind.
het had nog best interessant kunnen zijn om te zien wat anderen er misschien toch nog over te melden hadden.
maar nee, JIJ vind het niks en dus:
BAF! nieuwe foto er overheen.
De
smiley deed anders wel vermoeden wat jij er zelf van vond 
0
geplaatst: 11 januari 2008, 14:12 uur
Laat Sugar Lee maar lekker op zoek gaan naar een ander huis. In feite kan een ieder zien dat Sugar Lee geen schoolvoorbeeld is van een knappe artiest, toch? En deze topic heet toch echt "knappe artiesten".
0
geplaatst: 11 januari 2008, 21:10 uur
Nicolage Rico schreef:
In feite kan een ieder zien dat Sugar Lee geen schoolvoorbeeld is van een knappe artiest, toch?
In feite kan een ieder zien dat Sugar Lee geen schoolvoorbeeld is van een knappe artiest, toch?
iedereen kan toch zien dat sugar lee straalt, en dat die pop erna van binnen helemaal rot is ?
0
djeffibrelich
geplaatst: 11 januari 2008, 22:01 uur
dix schreef:
iedereen kan toch zien dat sugar lee straalt, en dat die pop erna van binnen helemaal rot is ?
(quote)
dat mogen we hopen.
dit doet me trouwens aan de film shallow hal denken.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 11 januari 2008, 22:03 uur
djeffibrelich schreef:
(quote)
dit doet me trouwens aan de film shallow hal denken.
0
djeffibrelich
geplaatst: 12 januari 2008, 11:49 uur
2+
deze franse band komt nog wel eens voorbij op een of ander vaag muziekkanaal op de schotel en ik weet dat de zangeres knap is.
ze ziet er normaal gesproken beter uit dan op deze foto.(niet dat ze er hier slecht uitziet trouwens)
deze franse band komt nog wel eens voorbij op een of ander vaag muziekkanaal op de schotel en ik weet dat de zangeres knap is.
ze ziet er normaal gesproken beter uit dan op deze foto.(niet dat ze er hier slecht uitziet trouwens)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

.jpg)