MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:

Yak
1+, 2-

1+, 5-

DutchViking

(afbeelding)
Tanita Tikaram

Is al geweest met deze foto.

DutchViking
Oké dan, ik had al goed gekeken dacht ik, maar niets kunnen vinden. Ik kan het me verder ook niet herinneren, dat zij al is geweest. Maar goed, ik geloof het wel. Ik plaats binnenkort wel een nieuwe dan.

DutchViking
Goed, iets heel anders dan:

(afbeelding)
Lemmy

SelmaDuim
Gatverdamme!
2-

DutchViking
Knap is ie niet nee, dit was een van de 'betere' foto's die ik van Lemmy (zanger/bassist van Motörhead) kon vinden

Anders zouden sommigen zich hier helemaal het laplazerus schrikken

dutch2
Ah, dus je denkt dat we hier niet van schrikken. Grapjas

0+, 4-

Kenneth
De genadeklap: 5-

Gelukkig is zijn muziek vele malen beter

DutchViking
Als je dacht dat het niet erger kon, kijk dan maar eens naar de volgende foto

(afbeelding)
Vince Neil van Mötley Crüe (ja, het is een kerel )

dutch2
Nou, ik vind hem een stuk minder eng dan Lemmy. Maar toch nog een ruime min, dat weer wel.

0+, 1-

Zijn dat roze highlights of is dat de belichting? Hoe dan ook: Dit is een van de triestste foto's ooit, denk ik, en wél een stuk enger dan Lemmy. Dit is een 'rockster' die 100% niks met rock te maken heeft. Hij heeft gvd lipstick en mascara op!
0-12

0-3. Okselhaar.

SelmaDuim
Onderhond schreef:
0-3. Okselhaar.

Hebben wel meer mannen toch?
Ik vind het haar op zijn hoofd een stuk lelijker.

0-4

DutchViking
Ik vind 'm ook veel erger/enger dan Lemmy. En muziek maken kan/kon hij ook al niet echt, Mötley Crüe stelde muzikaal gezien namelijk echt weinig voor. Dan is Lemmy met zijn band wel wat beter.

Overigens had de drummer van Crüe, Tommy Lee, nog een verhouding met Pamela Anderson, maar dat even terzijde.

(afbeelding)
Anggun

(Anggun is een Indonesische popzangeres; ook bekend in Frankrijk, Italië en een beetje in Nederland)

SelmaDuim
1-

dutch2
0+, 2-

DutchViking
-3

ik heb ergere gezien in dit topic, maar toch net een minnetje

4-

0+, 5-

Next

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:17 uur

geplaatst: vandaag om 17:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.