Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
dutch2
geplaatst: 20 november 2005, 19:46 uur
Na alle ellende in het Knock Out Spel zou ik het met deze dame wel op een zuipen willen zetten 
1+, 1-

1+, 1-
0
geplaatst: 21 november 2005, 14:36 uur
Nee hoor, ben ten eerste niet vrijgezel, ten tweede ist gewoon niet zo mijn smaak.

0
geplaatst: 21 november 2005, 14:43 uur
Reijersen schreef:
Nee hoor, ben ten eerste niet vrijgezel, ten tweede ist gewoon niet zo mijn smaak.
(quote)

Bovendien is de vraag niet "Would you hit it?". Denk dat er in dat geval heel wat meer plusjes gegeven zouden worden.

0
geplaatst: 21 november 2005, 14:48 uur
Rokol schreef:
Ongelooflijk dat zij verliest! Dat is toch best een plaatje.
Ongelooflijk dat zij verliest! Dat is toch best een plaatje.
Lag aan de foto.
0
geplaatst: 21 november 2005, 14:50 uur
Als je even naar het knock-out albums topic gaat kijken zijn er nog wel enkele andere redenen aan te wijzen lijkt me

0
geplaatst: 21 november 2005, 15:22 uur
42 schreef:
Bovendien is de vraag niet "Would you hit it?". Denk dat er in dat geval heel wat meer plusjes gegeven zouden worden.
(quote)

Dat is ook niet de vraag die ik mezelf stel. Ik vind mezelf best toegankelijk om het uiterlijk van een artiest te beoordelen. En dan gaat het ook nog om de foto, de één is mooier als de ander.
0
geplaatst: 21 november 2005, 15:28 uur
Reijersen schreef:
Dat is ook niet de vraag die ik mezelf stel. Ik vind mezelf best toegankelijk om het uiterlijk van een artiest te beoordelen. En dan gaat het ook nog om de foto, de één is mooier als de ander.
(quote)
Ehm... volgens mij heb je mijn bericht een beetje raar geïnterpreteerd.
0
geplaatst: 21 november 2005, 15:52 uur
Owkee, miscommunicatie kunnen de besten overkomen. Hoe bedoelde u het dan??
0
geplaatst: 21 november 2005, 16:00 uur
Reijersen schreef:
(quote)
Ik bedoelde het als een extra argument vóór de kritische houding.
0
geplaatst: 21 november 2005, 17:16 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.