MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
Nou daar gaat onze Matt...

Op andere foto's staat hij ook heel erg mooi. Brengen ze eens een man met stijl binnen wordt hij meteen weggebonjourd.

Zo gaat dat hier

Jared Leto al geweest? (ja sorry, heb geen zin om 137 pagina's door te spitten om te kijken of ie al is geweest )

(afbeelding)

Zijn ogen . *zwijmel*

Allmusic
Nou vooruit, ik zal alle mannen die knapper dan zijn dan mezelf een plusje geven:

2+, ondanks die gekleurde lenzen.

5+ (Als ik het kon deed ik het)

3+ Voor mijn 'Ik ben op dezelfde jarig als'-genoot.

Zingt die man ?

Blijkbaar. Hij zingt in een rockband. Dit is ook het eerste wat ik ervan lees.

DutchViking
3+, 1-

Wie heeft die 1- gegeven?

Jared Leto zingt en speelt leadguitar in de band 30 seconds to mars. Attack is best een lekker nummer

Sietse
als ik homo was

4+, 1-

Die 1- komt nergens vandaan, hoor.

Ruby1966
george clinton schreef:
Die 1- komt nergens vandaan, hoor.

Van DutchViking toch ?

DutchViking
Ja, ik heb een minnetje gegeven (en dat hou ik zo )

Sorry hoor, maar ook ik geef een min:

4+, 2-

Ruby1966 schreef:
Van DutchViking toch ?

Dit is echt gewoon te belachelijk van me.

Allmusic schreef:
ik zal alle mannen die knapper dan zijn dan mezelf een plusje geven

is zeker niet jouw eerste/laatste plus

DutchViking
george clinton schreef:
(quote)

Dit is echt gewoon te belachelijk van me.

Geeft niet hoor

Er ontgaat mij iets denk ik

Velen schijnen het tegenwoordig nodig te vinden om na de 5 door te stemmen, dus ik zet die trend gewoon door

obsessed schreef:
Velen schijnen het tegenwoordig nodig te vinden om na de 5 door te stemmen, dus ik zet die trend gewoon door

Nee dat bedoelde ik niet.
Blijkbaar mis ik iets: in het (toch altijd immers kritische) stemgedrag komt naar voren dat dit een leuke kerel is om te zien. Wat zie ik dan niet?

Ik heb geen idee, ik kan het stemmen hier vaak genoeg totaal niet volgen dus.. je bent heus niet de enige die zich soms ietwat verbaasd

aERodynamIC schreef:
(quote)

Blijkbaar mis ik iets: in het (toch altijd immers kritische) stemgedrag komt naar voren dat dit een leuke kerel is om te zien. Wat zie ik dan niet?

Dat zal ik jou eens vertellen: die ogen. Dat zijn werkelijk echt ogen om in te verdrinken. De kleur is fenomenaal en de grootte maakt het gewoon nog meer af. (Ik weet niet of het kleurlenzen zijn.) Verder is hij niet echt bijzonder, een regelmatig gezicht, mooie vorm van schedel,... Het zijn vooral die ogen die mij dwingen hem een plus te geven. Ik ben een ogenvrouw. Je hebt kontjesmannen,... Ik ben een ogenvrouw, van het ergste soort.

DutchViking
obsessed schreef:
Ik heb geen idee, ik kan het stemmen hier vaak genoeg totaal niet volgen dus.. je bent heus niet de enige die zich soms ietwat verbaasd

Ik begrijp het stemgedrag hier soms ook niet. Vooral niet toen Sharon van The Corrs zo veel minnetjes kreeg en ook Andrea maar op het nippertje tot 5+ kwam.

Maar ja, het is allemaal een kwestie van persoonlijke smaak.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Nee dat bedoelde ik niet.

Ik ben het bij deze volledig eens met george clinton. Wat een ongelooflijk mooie man is dit!
Prachtige blauwe ogen die afsteken bij zijn mooie teint. En dan ook nog eens mooie jukbeenderen en donker haar

David Bisbal zou van mij een min krijgen, maar misschien denken jullie er anders over (en ik bespaar de foto's waarop ie zijn wasbordje toont: hij wint het dan toch niet van onze eigen Hill ):

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:22 uur

geplaatst: vandaag om 07:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.