Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 27 november 2005, 22:20 uur
Op andere foto's staat hij ook heel erg mooi. Brengen ze eens een man met stijl binnen wordt hij meteen weggebonjourd. 
0
geplaatst: 27 november 2005, 22:34 uur
Jared Leto al geweest? (ja sorry, heb geen zin om 137 pagina's door te spitten om te kijken of ie al is geweest
)

Zijn ogen
. *zwijmel* 
)
Zijn ogen
. *zwijmel* 
0
Allmusic
geplaatst: 27 november 2005, 23:02 uur
Nou vooruit, ik zal alle mannen die knapper dan zijn dan mezelf een plusje geven:
2+, ondanks die gekleurde lenzen.
2+, ondanks die gekleurde lenzen.
0
geplaatst: 27 november 2005, 23:04 uur
5+ (Als ik het kon deed ik het)
3+ Voor mijn 'Ik ben op dezelfde jarig als'-genoot.
3+ Voor mijn 'Ik ben op dezelfde jarig als'-genoot.
0
geplaatst: 27 november 2005, 23:21 uur
Blijkbaar. Hij zingt in een rockband. Dit is ook het eerste wat ik ervan lees.
0
geplaatst: 27 november 2005, 23:30 uur
Jared Leto zingt en speelt leadguitar in de band 30 seconds to mars. Attack is best een lekker nummer 

0
DutchViking
geplaatst: 27 november 2005, 23:47 uur
Ja, ik heb een minnetje gegeven (en dat hou ik zo
)
)
0
geplaatst: 27 november 2005, 23:54 uur
0
geplaatst: 28 november 2005, 00:04 uur
Allmusic schreef:
ik zal alle mannen die knapper dan zijn dan mezelf een plusje geven
ik zal alle mannen die knapper dan zijn dan mezelf een plusje geven

is zeker niet jouw eerste/laatste plus

0
DutchViking
geplaatst: 28 november 2005, 00:05 uur
george clinton schreef:
Dit is echt gewoon te belachelijk van me.
(quote)
Dit is echt gewoon te belachelijk van me.Geeft niet hoor

0
geplaatst: 28 november 2005, 00:08 uur
0
geplaatst: 28 november 2005, 00:17 uur
Velen schijnen het tegenwoordig nodig te vinden om na de 5 door te stemmen, dus ik zet die trend gewoon door 

0
geplaatst: 28 november 2005, 00:19 uur
obsessed schreef:
Velen schijnen het tegenwoordig nodig te vinden om na de 5 door te stemmen, dus ik zet die trend gewoon door

Nee dat bedoelde ik niet.
Blijkbaar mis ik iets: in het (toch altijd immers kritische) stemgedrag komt naar voren dat dit een leuke kerel is om te zien. Wat zie ik dan niet?

0
geplaatst: 28 november 2005, 00:23 uur
Ik heb geen idee, ik kan het stemmen hier vaak genoeg totaal niet volgen dus.. je bent heus niet de enige die zich soms ietwat verbaasd 

0
geplaatst: 28 november 2005, 00:29 uur
aERodynamIC schreef:
Blijkbaar mis ik iets: in het (toch altijd immers kritische) stemgedrag komt naar voren dat dit een leuke kerel is om te zien. Wat zie ik dan niet?
(quote)

Dat zal ik jou eens vertellen: die ogen. Dat zijn werkelijk echt ogen om in te verdrinken. De kleur is fenomenaal en de grootte maakt het gewoon nog meer af. (Ik weet niet of het kleurlenzen zijn.) Verder is hij niet echt bijzonder, een regelmatig gezicht, mooie vorm van schedel,... Het zijn vooral die ogen die mij dwingen hem een plus te geven.
Ik ben een ogenvrouw. Je hebt kontjesmannen,... Ik ben een ogenvrouw, van het ergste soort. 
0
DutchViking
geplaatst: 28 november 2005, 00:33 uur
obsessed schreef:
Ik heb geen idee, ik kan het stemmen hier vaak genoeg totaal niet volgen dus.. je bent heus niet de enige die zich soms ietwat verbaasd

Ik begrijp het stemgedrag hier soms ook niet. Vooral niet toen Sharon van The Corrs zo veel minnetjes kreeg en ook Andrea maar op het nippertje tot 5+ kwam.
Maar ja, het is allemaal een kwestie van persoonlijke smaak.

0
geplaatst: 28 november 2005, 10:01 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)

Ik ben het bij deze volledig eens met george clinton. Wat een ongelooflijk mooie man is dit!
Prachtige blauwe ogen die afsteken bij zijn mooie teint. En dan ook nog eens mooie jukbeenderen en donker haar

0
geplaatst: 28 november 2005, 17:48 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.