Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2005, 18:42 uur
3+, 4-
Ik val niet op mannen, maar Stuart is mooi en cool. En lijkt me lief. En dat t-shirt helpt ook wel een beetje mee.
Ik val niet op mannen, maar Stuart is mooi en cool. En lijkt me lief. En dat t-shirt helpt ook wel een beetje mee.

0
DutchViking
geplaatst: 4 december 2005, 23:52 uur
Twijfelgeval 
2-
Iggy's muziek kan ik overigens zeker wel waarderen

2-
Iggy's muziek kan ik overigens zeker wel waarderen
0
geplaatst: 5 december 2005, 13:35 uur
Onderhond schreef:
3-. zoveelste "grapje"
3-. zoveelste "grapje"
Ik had hier eigenlijk een plusje verwacht, lekker mager toch?

0
geplaatst: 5 december 2005, 13:56 uur
Eerlijk gezegd geloof ik de grapjes nu ook wel: het topic is "knappe artiesten".
Probeer in elk geval iemand te plaatsen waarvan je denkt dat diegene op wat voor wijze dan ook aantrekkelijk zou kunnen zijn (foto, uiterlijk, uitstraling, whatever).
Je hoeft er zelf niet eens zo over te denken (ik plaats vaak artiesten die ik zelf een min zou geven).
Bij artiesten als Iggy Pop en weet ik wie is het al meteen duidelijk dat die 5- gaan krijgen.
Maak dan een nieuw topic lijkt me
Probeer in elk geval iemand te plaatsen waarvan je denkt dat diegene op wat voor wijze dan ook aantrekkelijk zou kunnen zijn (foto, uiterlijk, uitstraling, whatever).
Je hoeft er zelf niet eens zo over te denken (ik plaats vaak artiesten die ik zelf een min zou geven).
Bij artiesten als Iggy Pop en weet ik wie is het al meteen duidelijk dat die 5- gaan krijgen.
Maak dan een nieuw topic lijkt me

0
SelmaDuim
geplaatst: 5 december 2005, 14:45 uur
Helemaal mee eens, mooie ma..eh, mensen willen we zien. 

0
geplaatst: 5 december 2005, 14:56 uur
als de echt knappe artiesten niet mooi op de foto staan krijgen ze toch ook een minnetje
dan kan het toch ook evengoed andersom, of niet
ik heb ook Nine Inch Nails en Antony gepost, niet de knapste, maar wel mooie foto's
toch 5-, maar mooiere foto's van Antony en NIN heb ik niet gezien
net als deze van Pop
niet de knapste (= understatement) maar met een mooie foto hoort hij ook in dit topic
als iemand een mooiere foto van Pop weet, plaats 'm gerust, krijgt deze lelijkerd van mij echt een plusje

daarbij, binnen 2 minuten is zo'n ronde voorbij, als jullie willen
dan kan het toch ook evengoed andersom, of niet
ik heb ook Nine Inch Nails en Antony gepost, niet de knapste, maar wel mooie foto's
toch 5-, maar mooiere foto's van Antony en NIN heb ik niet gezien
net als deze van Pop
niet de knapste (= understatement) maar met een mooie foto hoort hij ook in dit topic
als iemand een mooiere foto van Pop weet, plaats 'm gerust, krijgt deze lelijkerd van mij echt een plusje

daarbij, binnen 2 minuten is zo'n ronde voorbij, als jullie willen

0
geplaatst: 5 december 2005, 15:00 uur
Ik moet zeggen dat deze foto inderdaad wel erg mooi is en hij heeft een karakterisitieke kop. Twijfelgevalletje 
Maar hiervoor zaten wel degelijk "grappen", en die geloof ik wel weer.

Maar hiervoor zaten wel degelijk "grappen", en die geloof ik wel weer.
0
geplaatst: 5 december 2005, 15:02 uur
ik kan (spreek ik voor mezelf, dan) me maar 1 grapje herinneren
0
geplaatst: 5 december 2005, 15:07 uur
Skinny Puppy
de rest (Antony bv) waren zeker niet als grap bedoelt
Die van Nine Inch Nails zou ik zelf zeker een plus geven, is gewoon een prachtige foto
welke zijn er dan nog meer geweest?
de rest (Antony bv) waren zeker niet als grap bedoelt
Die van Nine Inch Nails zou ik zelf zeker een plus geven, is gewoon een prachtige foto
welke zijn er dan nog meer geweest?
0
geplaatst: 5 december 2005, 15:14 uur
Pffff, er zijn er meerdere geweest: je mag zelf terug gaan bladeren.
Nine Inch Nails is trouwens een slecht voorbeeld: want die kun je gewoon erg serieus nemen lijkt me zo.
Maar hoe dan ook weet je bij sommigen gewoon zeker wat het gaat worden: misschien moet je in zo'n geval dan vragen om een andere beoordeling (bv wat men van de foto vind, omdat je van mening bent dat desbetreffende artiest er met een enorme uitstraling opstaat).
Ik weet: het is maar een spelletje, echt belangrijk is het dus niet, maar ik voel dan meer voor een extra topic (er is zelfs al iets soortgelijks).
Nine Inch Nails is trouwens een slecht voorbeeld: want die kun je gewoon erg serieus nemen lijkt me zo.
Maar hoe dan ook weet je bij sommigen gewoon zeker wat het gaat worden: misschien moet je in zo'n geval dan vragen om een andere beoordeling (bv wat men van de foto vind, omdat je van mening bent dat desbetreffende artiest er met een enorme uitstraling opstaat).
Ik weet: het is maar een spelletje, echt belangrijk is het dus niet, maar ik voel dan meer voor een extra topic (er is zelfs al iets soortgelijks).
0
geplaatst: 5 december 2005, 15:33 uur
1-, 1+ (hoe mooi moeten ze voor jou worden ettettummu, om een + te verdienen
)
)Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.