Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2005, 15:05 uur
0
geplaatst: 7 december 2005, 16:14 uur
Wat valt daar nou over te twijfelen, ze is toch prachtig? Niet te mager, niet te dik, ze oogt aan de éne kant onschuldig, en aan de andere kant toch ook een beetje bitcherig. Ik vind dat ze wel wat heeft, en dat laat de eindscore ook wel zien denk ik. Jammer dat die muziek niet om aan te horen is.
0
geplaatst: 7 december 2005, 16:19 uur
Jeanicious schreef:
Wat valt daar nou over te twijfelen, ze is toch prachtig? Niet te mager, niet te dik, ze oogt aan de éne kant onschuldig, en aan de andere kant toch ook een beetje bitcherig. Ik vind dat ze wel wat heeft, en dat laat de eindscore ook wel zien denk ik. Jammer dat die muziek niet om aan te horen is.
Gelukkig is er ook nog zoiets als verschil van mening

Onderhond vind het niks, ik geef het voordeel van de twijfel en anderen willen gelijk met haar trouwen: verschil van menig dus

0
geplaatst: 7 december 2005, 16:23 uur
Volgens mij is Alizée ook nog niet geweest (dankzij Olivia bij het "Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt"-topic):

0
geplaatst: 7 december 2005, 16:38 uur
5-0
Mooi meisje, maar, poe poe, wat is die jong zeg. Is ze inmiddels op huwbare leeftijd?
Mooi meisje, maar, poe poe, wat is die jong zeg. Is ze inmiddels op huwbare leeftijd?

0
geplaatst: 7 december 2005, 16:49 uur
Paalhaas schreef:
5-0
5-0

21 Augustus, 1984 is ze geboren. Dus ze is huwbaar.
0
geplaatst: 7 december 2005, 16:54 uur
Ik ken mooiere foto's van Vanity (ze is overigens al eens eerder in dit topic aan bod geweest)
0-3
0-3
0
geplaatst: 7 december 2005, 17:00 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.