MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:

(afbeelding)

Direct maar weer een nieuwe. Cheryl Tweedy van Girls Aloud.

Een lastige, maar vooruit

2+, 0-

SelmaDuim
Ben in een gulle bui.
4+

4+, 1- Pffrt.

Onderhond schreef:
4+, 1- Pffrt.

Naaaah! Ghht!

5+, 1- (maar met grote twijfel)

Wat valt daar nou over te twijfelen, ze is toch prachtig? Niet te mager, niet te dik, ze oogt aan de éne kant onschuldig, en aan de andere kant toch ook een beetje bitcherig. Ik vind dat ze wel wat heeft, en dat laat de eindscore ook wel zien denk ik. Jammer dat die muziek niet om aan te horen is.

Jeanicious schreef:
Wat valt daar nou over te twijfelen, ze is toch prachtig? Niet te mager, niet te dik, ze oogt aan de éne kant onschuldig, en aan de andere kant toch ook een beetje bitcherig. Ik vind dat ze wel wat heeft, en dat laat de eindscore ook wel zien denk ik. Jammer dat die muziek niet om aan te horen is.

Gelukkig is er ook nog zoiets als verschil van mening
Onderhond vind het niks, ik geef het voordeel van de twijfel en anderen willen gelijk met haar trouwen: verschil van menig dus

Volgens mij is Alizée ook nog niet geweest (dankzij Olivia bij het "Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt"-topic):

(afbeelding)

SelmaDuim
1+

Kijk, veel beter (en geen twijfel):

2+

dutch2
4+, 0-

4+,1-. Niet mooi!

5+, 1-

5-0

Mooi meisje, maar, poe poe, wat is die jong zeg. Is ze inmiddels op huwbare leeftijd?

Paalhaas schreef:
5-0

Mooi meisje, maar, poe poe, wat is die jong zeg. Is ze inmiddels op huwbare leeftijd?

21 Augustus, 1984 is ze geboren. Dus ze is huwbaar.

0+ , 1-

Neh, niet echt.

Ik ken mooiere foto's van Vanity (ze is overigens al eens eerder in dit topic aan bod geweest)

0-3

SelmaDuim
0-4

Als we dan toch met Vanity bezig zijn, doen we haar "opvolger" ook gelijk maar:

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:45 uur

geplaatst: vandaag om 05:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.