Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2005, 22:04 uur
Grappig, 4 stemmen binnen de minuut en dan moet ik drie kwartier later nog het pleit komen beslechten. 
5-

5-
0
geplaatst: 7 december 2005, 22:20 uur
Dat wist ik helemaal niet (ik vraag me zelfs af of ik d'r had gepost als ik dat had geweten)! Af en toe mis ik toch wat.

Vind het toch opvallend dat ze hier met 5 minnen naar huis wordt gestuurd, blijf toch van mening dat ze een mooi hoofdje had. Maar goed: smaken verschillen.

0
geplaatst: 7 december 2005, 22:38 uur
Vandaag de dag is de bejaarde Bardot behoorlijk controversieel vanwege haar vele politiek incorrecte uitspraken.
Ze is een bekende aanhanger van de Franse rechts-extremist Jean-Marie Le Pen. De Franse rechtbank heeft haar zelfs meerdere malen veroordeeld voor racistische uitspraken, vooral over het sluimerende gevaar van de islamisering in Frankrijk. Reden voor alle commotie was het boek Un Cri Dans Le Silence, dat ze in 2003 publiceerde. Hierin gaf ze ook meteen homoseksuelen ervan langs en stelde ze dat vrouwen niets te zoeken hebben in de politiek.
Nare vrouw.....
Ze is een bekende aanhanger van de Franse rechts-extremist Jean-Marie Le Pen. De Franse rechtbank heeft haar zelfs meerdere malen veroordeeld voor racistische uitspraken, vooral over het sluimerende gevaar van de islamisering in Frankrijk. Reden voor alle commotie was het boek Un Cri Dans Le Silence, dat ze in 2003 publiceerde. Hierin gaf ze ook meteen homoseksuelen ervan langs en stelde ze dat vrouwen niets te zoeken hebben in de politiek.
Nare vrouw.....
0
geplaatst: 7 december 2005, 22:44 uur
Hmm, nog erger dan dat ik al gelezen had. Ze wordt meteen een stuk minder aantrekkelijk, zelfs met terugwerkende kracht naar d'r jeugd toe. Terecht 5 minnen! 

0
geplaatst: 8 december 2005, 09:02 uur
Alhoewel de verregaande Islamisering van Europa natuurlijk wel iets is waar over gediscusseerd mag worden!
0
geplaatst: 8 december 2005, 12:37 uur
Jeanicious schreef:
Alhoewel de verregaande Islamisering van Europa natuurlijk wel iets is waar over gediscusseerd mag worden!
Maar niet hier

0
geplaatst: 8 december 2005, 14:28 uur
aERodynamIC schreef:
De Franse rechtbank heeft haar zelfs meerdere malen veroordeeld voor racistische uitspraken, vooral over het sluimerende gevaar van de islamisering in Frankrijk.
De Franse rechtbank heeft haar zelfs meerdere malen veroordeeld voor racistische uitspraken, vooral over het sluimerende gevaar van de islamisering in Frankrijk.
Een uitspraak over het sluimerende gevaar van islamisering lijkt mij opzich niet racistisch. Maar ik zal er hier verder mijn mond wel over houden.
0
geplaatst: 8 december 2005, 14:50 uur
Nou, ik wilde Shaydee (de mooie donkere zangeres van Paul Elstak) posten, maar er zijn totaal geen foto's van haar te vinden! Jammer!
Misschien een idee?
Misschien een idee?
0
geplaatst: 8 december 2005, 15:16 uur
0
geplaatst: 8 december 2005, 15:33 uur
Nou, eh, maar jullie moeten de clips er ook bij voorstellen.
0
geplaatst: 8 december 2005, 16:34 uur
Shania kan op zich wel leuk zijn, maar vind dit wel een heel suffe foto
2-, 0+
2-, 0+
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.