Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2005, 16:22 uur
....de muziek is zoals ik nu constateer redelijk heftig, niet geschikt voor mijn gevoelige oortjes.
0
Sietse
geplaatst: 19 december 2005, 16:52 uur
nou ja zeg, Femke is ook best aantrekkelijk maar toch zeker niet zo knap en lief uitziend als Maja...
0
Sietse
geplaatst: 19 december 2005, 16:53 uur
bonothecat schreef:
....de muziek is zoals ik nu constateer redelijk heftig, niet geschikt voor mijn gevoelige oortjes.
Ik heb haar ooit een keer live gezien met MIMEO en het was toen helemaal niet tot me doorgedrongen dat ze zo "lief" er uit ziet. Muziek vind ik wel erg tof, met name het album "Voice" op rune grammofon kan mij zeer bekoren...
0
Sietse
geplaatst: 19 december 2005, 17:05 uur
ik ben ff opzoek naar een geschikte foto van de volgende zeker niet verkeerde vrouw uit de electronica scene (een van de drie dames van midaircondo, maakt niet uit welke)
0
geplaatst: 19 december 2005, 18:48 uur
Sietse schreef:
ik ben ff opzoek naar een geschikte foto van de volgende zeker niet verkeerde vrouw uit de electronica scene (een van de drie dames van midaircondo, maakt niet uit welke)
Houd ons nauwgezet op de hoogte van je vorderingen!

0
Sietse
geplaatst: 19 december 2005, 19:20 uur
zal ik zeker doen...vooralsnog geen resultaat...alleen maar live foto's en wel van een afstandje, dus das niks.
0
geplaatst: 19 december 2005, 23:07 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.