Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 10 januari 2006, 16:20 uur
HiLL schreef:
Konijn U bent oud.
Konijn U bent oud.
Ja, leuke muzieksmaak heeft u, Broer Konijn. Deicide zag ik zelfs in uw lijstje prijken. Echt heel verrassend voor iemand van uw leeftijd.
0
geplaatst: 10 januari 2006, 16:38 uur
Ja, tuurlijk, deze zaken zijn zichtbaar en leesbaar in het gezicht van deze boeiende man, en daarnaast is het ook fototechnisch een mooi plaatje. Hij heeft ook een ietwat eigenaardige grijns.
0
Broer Konijn
geplaatst: 10 januari 2006, 16:42 uur
Jeanicious schreef:
Ja, leuke muzieksmaak heeft u, Broer Konijn. Deicide zag ik zelfs in uw lijstje prijken. Echt heel verrassend voor iemand van uw leeftijd.
(quote)
De meeste mensen hier in de bejaardensoos zijn - ondanks hun vaak slechte gehoor - niet zo blij als ik Deicide op vol volume opzet

0
geplaatst: 10 januari 2006, 16:45 uur
Broer Konijn schreef:
Dankje, ik ben wel slechtziend maar mijn gehoor is nog prima in orde. De meeste mensen hier in de bejaardensoos zijn niet zo blij als ik Deicide op vol volume opzet
Dankje, ik ben wel slechtziend maar mijn gehoor is nog prima in orde. De meeste mensen hier in de bejaardensoos zijn niet zo blij als ik Deicide op vol volume opzet
En internetten op uw leeftijd, terwijl u slechtziend bent. U maakt zeker gebruik van een vergroot-functie in Windows. Prachtig he, die techniek van tegenwoordig.
0
geplaatst: 10 januari 2006, 16:46 uur
Meneer Konijn met Uw respectabele leeftijd kunt U zeggen dat U de opkomst van de Beatles, Rolling Stones, Pink Floyd, Genesis en velen anderen heeft kunnen meemaken. Heeft U misschien nog leuke anekdotes voor ons in petto? 

0
geplaatst: 10 januari 2006, 16:46 uur
Jeanicious schreef:
En internetten op uw leeftijd, terwijl u slechtziend bent. U maakt zeker gebruik van een vergroot-functie in Windows. Prachtig he, die techniek van tegenwoordig.
(quote)

0
Broer Konijn
geplaatst: 10 januari 2006, 16:47 uur
Zeg maar gewoon 'je' hoor, er is iets fout gegaan bij het aanmelden waardoor ik nu ineens ouder ben dan ik in werkelijkheid ben 

0
geplaatst: 10 januari 2006, 16:54 uur
Broer Konijn schreef:
Zeg maar gewoon 'je' hoor, er is iets fout gegaan bij het aanmelden waardoor ik nu ineens ouder ben dan ik in werkelijkheid ben

OOOOOOOHHHH. Wij dachten al......

0
geplaatst: 10 januari 2006, 16:56 uur
Broer Konijn schreef:

Tsjonge jonge. Had je ons even tuk!
0
geplaatst: 10 januari 2006, 16:57 uur
Hey, ik kan ineens helemaal geen mooie zing-vrouwen meer bedenken! Hebben jullie dat ook?
0
geplaatst: 10 januari 2006, 22:06 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.