MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
HiLL schreef:
Konijn U bent oud.

Ja, leuke muzieksmaak heeft u, Broer Konijn. Deicide zag ik zelfs in uw lijstje prijken. Echt heel verrassend voor iemand van uw leeftijd.

Dit konijn rockt er nog aardig op los!!

Had ik maar zo'n opa man!

3+, 4-
Omdat het zo'n veelzijdig en mystiek heerschap is.

Jeanicious schreef:
3+, 4-
Omdat het zo'n veelzijdig en mystiek heerschap is.

Ging toch om het uiterlijk?

Ja, tuurlijk, deze zaken zijn zichtbaar en leesbaar in het gezicht van deze boeiende man, en daarnaast is het ook fototechnisch een mooi plaatje. Hij heeft ook een ietwat eigenaardige grijns.

Broer Konijn
Jeanicious schreef:
(quote)

Ja, leuke muzieksmaak heeft u, Broer Konijn. Deicide zag ik zelfs in uw lijstje prijken. Echt heel verrassend voor iemand van uw leeftijd.

De meeste mensen hier in de bejaardensoos zijn - ondanks hun vaak slechte gehoor - niet zo blij als ik Deicide op vol volume opzet

Broer Konijn schreef:
Dankje, ik ben wel slechtziend maar mijn gehoor is nog prima in orde. De meeste mensen hier in de bejaardensoos zijn niet zo blij als ik Deicide op vol volume opzet

En internetten op uw leeftijd, terwijl u slechtziend bent. U maakt zeker gebruik van een vergroot-functie in Windows. Prachtig he, die techniek van tegenwoordig.

Meneer Konijn met Uw respectabele leeftijd kunt U zeggen dat U de opkomst van de Beatles, Rolling Stones, Pink Floyd, Genesis en velen anderen heeft kunnen meemaken. Heeft U misschien nog leuke anekdotes voor ons in petto?

Jeanicious schreef:
(quote)

En internetten op uw leeftijd, terwijl u slechtziend bent. U maakt zeker gebruik van een vergroot-functie in Windows. Prachtig he, die techniek van tegenwoordig.

Broer Konijn
Zeg maar gewoon 'je' hoor, er is iets fout gegaan bij het aanmelden waardoor ik nu ineens ouder ben dan ik in werkelijkheid ben

Broer Konijn schreef:
Zeg maar gewoon 'je' hoor, er is iets fout gegaan bij het aanmelden waardoor ik nu ineens ouder ben dan ik in werkelijkheid ben

OOOOOOOHHHH. Wij dachten al......

Broer Konijn schreef:

Tsjonge jonge. Had je ons even tuk!

Hey, ik kan ineens helemaal geen mooie zing-vrouwen meer bedenken! Hebben jullie dat ook?

Allmusic
4+, 4- stoere muziek, stoere kop

4+, 5-

(afbeelding)

Lisa Hannigan

1+, 0-

1+, 1-

Allmusic
2+, 1- hey, Damien's ''side-kick''

Yak
3+, 1-

3+ 2-

4+, 3-

DutchViking
4+, 4-

Vanwege het grote succes in "het beste van"...

Anthony Kiedis

(afbeelding)

1+, 0-

2+, 0- stoere foto! (dit is toch de zanger van RHCP)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:59 uur

geplaatst: vandaag om 05:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.