MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
;( T.O. waar blijf je!?

Sorrie hoor, maar deze mooie vrouw heeft toch wel minstens 1 plusje verdient?

Angeliquek schreef:
0+, 2-

Het is toch ook voor de dames hier wel te zien dat we het hier over een zeer knappe dame hebben. Een beetje inlevingsvermogen mensen! Dat doe ik ook als ik een man beoordeel.

dutch2
0+, 4-

Ik ga voor het plusje. Er straight af verdient ze niet.
1+, 4-

rayman schreef:
Ik ga voor het plusje. Er straight af verdient ze niet.

Ben ik het volstrekt mee eens! Dit is toch gewoon een supermooie vrouw? Mijn mening word wel beïnvloed door het feit dat ik een zwak heb voor halfbloedjes (zonder daarmee denegrerend over te komen ), maar het is toch voor iedereen duidelijk?

SelmaDuim
Niks mis met mijn inlevingsvermogen.
1+, 5-

Dit meen je niet!

Volstrekte jaloezie bij de dames. Kan niet missen. Als ik, als overtuigd hetero, Brad Pitt moest beoordelen, reken dan maar dat ik zo eerlijk ben hem een dikke plus te geven. Bij mijn beoordeling houdt ik rekening met het feit of ik me kan voorstellen dat een vrouw iets in die man ziet. Daarnaast speelt ook persoonlijkeheid een rol, en neem je dat natuurlijk ook wel mee in een beoordeling, zeker als het om een man gaat.

Jeanicious schreef:
T.O. waar blijf je!?

Sorrie hoor, maar deze mooie vrouw heeft toch wel minstens 1 plusje verdient?

Het is toch ook voor de dames hier wel te zien dat we het hier over een zeer knappe dame hebben. Een beetje inlevingsvermogen mensen! Dat doe ik ook als ik een man beoordeel.

Wanneer ik een vrouw "beoordeel" kijk ik in de eerste instantie naar het gezicht. Haar ogen, haar uitstraling, haar lach etc etc. Wat onderscheidt haar van de gemiddelde vrouw? Het lichaam kan me niet zo bekoren.
Shaydie is in mijn ogen geen lelijke vrouw, maar ik vind haar ook niet opvallend mooi. Tijdens een wandelingetje door de stad kom ik wel 10 "Shaydies" tegen. Allemaal mooi maar zeker niet unique.

SelmaDuim
Eens, hier geldt eigenlijk hetzelfde, al vind ik het lichaam ook wel belangrijk om mee te nemen in mijn beoordeling.

SelmaDuim schreef:
Eens, hier geldt eigenlijk hetzelfde, al vind ik het lichaam ook wel belangrijk om mee te nemen in mijn beoordeling.

Ik neem het lichaam ook wel mee in mijn beoordeling, maar ik vind het gezicht belangrijker. Ik zie liever een vrouw met een mooi gezicht en een wat minder lichaam, dan een vrouw met een prachtige lichaam en een minder mooi gezicht.

Angeliquek schreef:
(quote)

Ik neem het lichaam ook wel mee in mijn beoordeling, maar ik vind het gezicht belangrijker...

Ik vind het altijd heel belangrijk of ze goed kunnen koken.

rayman schreef:
(quote)

Ik vind het altijd heel belangrijk of ze goed kunnen koken.

Had ik al verteld dat ik verschrikkelijk slecht kan koken

SelmaDuim
Angeliquek schreef:

Had ik al verteld dat ik verschrikkelijk slecht kan koken

Haha, same here...

Nou, komt er nog een nieuwe?

O ik kook dan wel..

SelmaDuim
HiLL schreef:
O ik kook dan wel..

Een man naar mijn hart.

Angeliquek schreef:
Shaydie is in mijn ogen geen lelijke vrouw, maar ik vind haar ook niet opvallend mooi. Tijdens een wandelingetje door de stad kom ik wel 10 "Shaydies" tegen. Allemaal mooi maar zeker niet unique.

"De graadmeter voor succes is louter de jaloezie van de ontevredenen."

SelmaDuim
Dus omdat jij je zin niet krijgt nu, ga je anderen beschuldigen van jaloezie?

(afbeelding)

Alizee zij is in mijn ogen een mooie vrouw...

Jeanicious schreef:
"De graadmeter voor succes is louter de jaloezie van de ontevredenen."

En ik wist dat je dat ging zeggen...

SelmaDuim
Helemaal mee eens.

1+

dutch2
Kijk, dat is nog eens een plaatje! En ik durf er iets om te verwedden dat zij ook nog goed kan koken.

Ik kijk trouwens zelf alleen naar het karakter

2+, 0-

SelmaDuim schreef:
Dus omdat jij je zin niet krijgt nu, ga je anderen beschuldigen van jaloezie?

Sorrie, ik kan het alleen nog niet bevatten, er komt ineens zoveel over me heen. Ik verkeer nog in een een shock-toestand. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

3+, 0-

Mooi meisje, inderdaad, maar als ik Angeliquek haar afweging in acht neem, d.w.z. in de stad rondlopen en rondkijken, dan is Alizee ook niet echt een uitzonderlijk unicum.

Jeanicious schreef:
3+, 0-

Mooi meisje, inderdaad, maar als ik Angeliquek haar afweging in acht neem, d.w.z. in de stad rondlopen en rondkijken, dan is Alizee ook niet echt een uitzonderlijk unicum.

Nou dan wil ik weleens samen met jou door de stad lopen

Ik met jou ook, gezien jij tegen zoveel "Shaydies" aanbotst. Gemiddeld kom ik zo ongeveer één meisje per stadsmiddagje tegen die er wel aardig uitziet.

Angeliquek schreef:
Nou dan wil ik weleens samen met jou door de stad lopen

Wanneer spreken we af?

Onderhond schreef:
Ik met jou ook, gezien jij tegen zoveel "Shaydies" aanbotst. Gemiddeld kom ik zo ongeveer één meisje per stadsmiddagje tegen die er wel aardig uitziet.

Maar je moet ook niet in België door de stad lopen

aslan (crew)
5+

Angeliquek schreef:
Maar je moet ook niet in België door de stad lopen

Kostelijk!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:06 uur

geplaatst: vandaag om 16:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.