MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:

SelmaDuim schreef:
Er zijn erg veel mooie vrouwen, maar die zie ik hier niet echt de laatste tijd.

Ik vind wel dat de laatste tijd veel mensen klagen over het feit dat er geen mooie artiesten voorbij komen, maar bijna niemand komt nog met een originele post. Ja, en dan kom je net als ik op namen als Shaydie (van Paul Elstak), Rollergirl en Tia Carrere (uit een film waar ze in een bandje zit). Het zijn inderdaad een beetje noodgrepen, maar heel wat origineler dan herhalingen, of gewoon kwakkeloos minnetjes geven. Alhoewel ik me daar ook 1 keer schuldig aan heb gemaakt.

Ok. Het is niet de beste foto.
MAAR TIA CARRERE MINNETJES GEVEN?
Wat is er gebeurd in deze wereld?!

SelmaDuim
Tja, als er dan op zijn minst een beetje de moeite wordt genomen een mooie foto te plaatsen in plaats van de eerste de beste die je tegenkomt...

Dia foto van Tia was idd verschrikkelijk, terwijl ze juist zo bloedmooi is.

rayman schreef:
Ok. Het is niet de beste foto.
MAAR TIA CARRERE MINNETJES GEVEN?
Wat is er gebeurd in deze wereld?!

Ja, echt raar he? Ik bedoel, als er een foto van GOD gepost zou worden, en hij/zij staat er een beetje onflatteus op, dan wordt ie hier gewoon keihard weggestemd. Zo erg is het hier. Een beetje inlevingsvermogen, en het beoordelen op persoon is er hier niet meer bij.

En God is dan Brad Pitt?

dutch2
Jeanicious schreef:
(quote)

Ja, echt raar he? Ik bedoel, als er een foto van GOD gepost zou worden, en hij/zij staat er een beetje onflatteus op, dan wordt ie hier gewoon keihard weggestemd. Zo erg is het hier. Een beetje inlevingsvermogen, en het beoordelen op persoon is er hier niet meer bij.

Als je hier foto's plaatst loop je nu eenmaal een risico. Gejammer achteraf is dan nergens voor nodig. En ik kan het weten want mijn vijf ingebrachte foto's leverden bij elkaar vier plusjes op

(afbeelding)

gemaster schreef:
En God is dan Brad Pitt?

Nee, Tia Carrere is god.

Niet meer op stemmen, ze is al geweest.

SelmaDuim schreef:

Er zijn erg veel mooie vrouwen, maar die zie ik hier niet echt de laatste tijd.

Houd ons niet langer in spanning en post er dan eens een paar.

edit: quote aangepast.

dutch2 schreef:
(quote)

Als je hier foto's plaatst loop je nu eenmaal een risico. Gejammer achteraf is dan nergens voor nodig. En ik kan het weten want mijn vijf ingebrachte foto's leverden bij elkaar vier plusjes op

Risisco? Ik neem aan dat iedereen wel eens foto's plaatst om dit topic draaiende te houden en/of foto's plaatst om verschillende meningen uit te lokken? Ik En dat hoeven dan toch geen foto's te zijn waar je zelf achter staat?

dutch2
Uiteraard. Maar er zijn ook users voor wie het blijkbaar erg belangrijk is dat zijn/haar held/in genoeg plusjes krijgt. En die lopen het risico dat ze worden weggestemd. Vandaar.

Ja, zoals ik. Je moet dat toch ook wel een beetje hebben om dit spel een beetje interessant te houden. Anders zit er helemaal geen wedstrijd element in. Daarbij komt dat ik soms een vrouw zo mooi vind, dat het me echt verrast als mensen dat niet vinden.

dutch2
Jeanicious schreef:
Ja, zoals ik. Je moet dat toch ook wel een beetje hebben om dit spel een beetje interessant te houden. Anders zit er helemaal geen wedstrijd element in. Daarbij komt dat ik soms een vrouw zo mooi vind, dat het me echt verrast als mensen dat niet vinden.

Dat kan natuurlijk. Maar eh, smaken verschillen, en daar kun je andere users natuurlijk niet op aanspreken.

Over smaak valt niet te twisten. MAAR TIA CARRERE..... oh my God.

dutch2 schreef:
Dat kan natuurlijk. Maar eh, smaken verschillen, en daar kun je andere users natuurlijk niet op aanspreken.

Een devote stilte doorbreekt het gekrakeel van de MuMe-users. We zijn aangekomen bij het bestaansrecht van deze site, die er juist is om over smaak te twisten, om smaken te doen veranderen en om nieuwe smaken aan te leren. Dat is juist de kunst.

Ailidh van Sons and Daughters

(afbeelding)

rayman schreef:
Over smaak valt niet te twisten. MAAR TIA CARRERE..... oh my God.

Ja, Tia Carrere. Hoe kun je het in je hoofd halen.

Laten we maar weer doorgaan met stemmen:

1-

Jeanicious: ik vind Tia ook mooi, maar waarom post je dan niet meteen die tweede foto? Dan was ze er misschien wel doorheen gekomen.

Verder zou ik niet te zwaar tillen aan dit spelletje. Verlies incasseren, tranen drogen en weer verder.

dutch2
Jeanicious schreef:

Een devote stilte doorbreekt het gekrakeel van de MuMe-users. We zijn aangekomen bij het bestaansrecht van deze site, die er juist is om over smaak te twisten, om smaken te doen veranderen en om nieuwe smaken aan te leren. Dat is juist de kunst.

Het gaat erom dat je andere users niet kunt aanspreken op hun smaak. Zo van 'Nou Selma, jij geeft ook maar weinig plusjes aan vrouwen'. Dat bedoelde ik.

moviefreak#1
Big Plus 1+

herman schreef:
Jeanicious: ik vind Tia ook mooi, maar waarom post je dan niet meteen die tweede foto? Dan was ze er misschien wel doorheen gekomen.

Verder zou ik niet te zwaar tillen aan dit spelletje. Verlies incasseren, tranen drogen en weer verder.

Helemaal mee eens!

Yak
Ailidh is mooi, en dames met een basgitaar zijn sowieso cool.

2+, 2-

herman schreef:
Jeanicious: ik vind Tia ook mooi, maar waarom post je dan niet meteen die tweede foto? Die eerste is ontzettend ordinair...

DAT is een goede vraag. Had ik ook moeten doen, maar ik vond de eerste foto niet echt ordinair. Dan vond ik die blonde met die enorme t**ten van een aantal posts eerder ordinairder.

dutch2
4+, 3-

Twijfel in verband met haar mooie glimlach, maar op advies van Thom Yorke (Karma Police, arrest this girl her Hitler hairdo is making me feel ill) toch een minnetje:

4+, 4-

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:24 uur

geplaatst: vandaag om 15:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.