Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari 2006, 09:31 uur
0
Sietse
geplaatst: 19 januari 2006, 11:56 uur
goed, jullie mogen allemaal Birgit, ik neem Katja wel 

0
Sietse
geplaatst: 19 januari 2006, 12:28 uur
Een van de meisjes van Amina (begeleiding van Sigur ros)

0
geplaatst: 19 januari 2006, 13:04 uur
Vince vega schreef:
Jij bent niet zo moeilijk he?
(quote)
Jij bent niet zo moeilijk he?

Ik ben zelfs heel makkelijk in dit soort dingen.

0
Sietse
geplaatst: 19 januari 2006, 14:08 uur
google is mijn vriend.
2+, 2-
ik vind haar wel leuk, nu nog fatsoenlijke muziek maken

zoiets dus
2+, 2-
ik vind haar wel leuk, nu nog fatsoenlijke muziek maken

zoiets dus

0
geplaatst: 19 januari 2006, 15:03 uur
Eigenlijk is het niet echt eerlijk als iemand anders, misschien met goede bedoelingen, ineens foto's gaat posten van een artiest. Ik had die 2e foto bijvoorbeeld niet gepost. De derde zoals men kan zien wel, daar staat ze veel beter op.
0
Sietse
geplaatst: 19 januari 2006, 16:39 uur
Jeanicious schreef:
Eigenlijk is het niet echt eerlijk als iemand anders, misschien met goede bedoelingen, ineens foto's gaat posten van een artiest. Ik had die 2e foto bijvoorbeeld niet gepost. De derde zoals men kan zien wel, daar staat ze veel beter op.
tja was gewoon een foto die ik wel ok vond voor herkenning van gezicht.
0
geplaatst: 19 januari 2006, 21:28 uur
Jeanicious schreef:
De 2e foto is inderdaad niet van al te hoge kwaliteit, daar geef ik je groot gelijk in.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.