Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 7 februari 2006, 20:34 uur
The Scientist schreef:
3+, 4- Maar alleen op basis van die eerste foto (van Reijersen)
3+, 4- Maar alleen op basis van die eerste foto (van Reijersen)
Toch nog wat goeds met die fotow

0
geplaatst: 7 februari 2006, 20:41 uur
Reijersen schreef:
(quote)

Voortaan wel groter zeg!

0
geplaatst: 8 februari 2006, 12:26 uur

Ashlee Simpson (nu weer met blond haar)
Is de foto groot genoeg??
0
geplaatst: 8 februari 2006, 12:43 uur
Ik kan de foto niet bekijken. Maar met wat hulp van Google:
1+, 3-
1+, 3-
0
geplaatst: 8 februari 2006, 12:45 uur
Ik zie dat de foto inderdaad opeens verdwenen is. Was net nog wel te zien. Zal ff kijken.
EDIT: nu wel goed.
0
geplaatst: 8 februari 2006, 12:59 uur
Damn, gaat toch echt wat fout. Ene keer wel te zien, andere keer weer niet :S
0
geplaatst: 8 februari 2006, 13:04 uur
1+, 5-
Ik weet mag niet op mn eigen foto's stemmen.
maar...
Dan zijn we klaar, en kunnen we door naar de volgende
Ik weet mag niet op mn eigen foto's stemmen.
maar...
Dan zijn we klaar, en kunnen we door naar de volgende
0
geplaatst: 8 februari 2006, 13:49 uur

Zangeres van Sylver (Silvy de Bie). Ik vind ik er niks aan (en aan de muziek nog minder), maar we kunnen proberen.
0
geplaatst: 8 februari 2006, 13:57 uur
Ik vind er ook niet zoveel aan, geef mij maar een mooie donkere schone, MAAR DAT SCHOOLPAKJE! 
1+, 1-

1+, 1-
0
geplaatst: 8 februari 2006, 14:33 uur
Laat je rode rokje zien...
+2 -3 voor d'r slipje, al opteer ik wel voor een gezichtstransplantatie. Ja, dat schijnt te kunnen tegenwoordig.
+2 -3 voor d'r slipje, al opteer ik wel voor een gezichtstransplantatie. Ja, dat schijnt te kunnen tegenwoordig.
0
geplaatst: 8 februari 2006, 14:53 uur
HammerHead schreef:
Je staat te zwiepen op je hakken van plezier!!
HammerHead schreef:
al opteer ik wel voor een gezichtstransplantatie. Ja, dat schijnt te kunnen tegenwoordig.
al opteer ik wel voor een gezichtstransplantatie. Ja, dat schijnt te kunnen tegenwoordig.
Telegraaf gelezen gisteren? Stond inderdaad op de voorpagina. Daarom heb ik dus geen donorcodicil. Lig je hersendood op de I.C. wordt je ge-eutaniseerd omdat iemand die zelfmoord wilde plegen haar halve gezicht kwijt raakt aan haar hongerige hond! Luguber zeg.
0
geplaatst: 8 februari 2006, 15:28 uur
Jeanicious schreef:
Telegraaf gelezen gisteren? Stond inderdaad op de voorpagina. Daarom heb ik dus geen donorcodicil. Lig je hersendood op de I.C. wordt je ge-eutaniseerd omdat iemand die zelfmoord wilde plegen haar halve gezicht kwijt raakt aan haar hongerige hond! Luguber zeg.
Stond ook op de voorpagina van de Volkskrant. Overigens wilde zij geen zelfmoord plegen. De vrouw van wie ze het gezicht heeft gekregen heeft zelfmoord gepleegd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.