MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:

(afbeelding)

Minister Piet Hein Donner sindskort ook rapper van beroep.

SelmaDuim
1-

Yak
LOL!

hahaha,

hmmmmmmmm

2-

Electro_
Muwhaha, 3-

Iedereen die Piet Hein heet krijgt van mij een +

1+, 3-

Allmusic
2+, 3-

In dit land van 16 miljoen mensen, heeft iedereen zo zijn eigen wensen. Waar iedereen wil proberen, maar waar je niemand mag beleren.

In dit land van 16 miljoen wijzen, vraag ik: wat willen we bewijzen? De joint, het stickie, maakte ons beroemd, maar de nadelen worden niet genoemd.

Hier spreekt Donner van justi-tie. Ik doe het samen met poli-tie. Schuif die dope maar aan de kant, want een addict Nederland zijn zaken die ik liever niet-zie.

Van een blowtje word je duf, dus steel de show nou niet zo suf. Ga die dope niet badineren, wees bereid om iets te leren!

Reguleren is te duur, gaan we van zoet toch weer naar zuur. Met criminelen op de loer, lijkt dat me niet de juiste tour.

Nog meer stekkies onder licht, dus die achterdeur blijft dicht! Lijkt het beleid soms wat verward, nou in deze ben ik hard ...

refrein

Je ziet die rotzooi overal bloeien. Eigen teelt loopt uit hand en de bajes blijft maar groeien, dankzij deze hennep plant.

Slechts een paar worden rijk, de rest ziet zo bleek als een … Dus die zolders moeten leeg, ’t zou niet goed zijn als ik zweeg.

refrein

alt. refrein:
Hier spreekt Donner van Justitie. Ik doe het samen met politie. Ja, de drugs gaan van de straat, er komt actie na gepraat. Blowers, neem daarvan notitie!

Yak
Valt me nog mee dat hij 'denken' en 'schenken' niet heeft gebruikt.

2+, 4-

Twijfelgevalletje. Toch maar een min.

2+, 5-

(afbeelding)

Natalie Portman dan maar eens, die rapt sinds kort ook .

1 heeeeele Dikke Plussss

+

Mooie foto.

Damn, ja zeg!

3+, 0-

4+ 0-

zekerssss

5+

67+

Zullen we deze foto gewoon nog een keer doen?

haha ja!

Yak
108+

Ooit wel, al lang niet meer.

7+, 1-

lol komt Yak ook nog even!

Nee he OH! NEEE HEE!!

bubbachups schreef:
Zullen we deze foto gewoon nog een keer doen?

Mag ik dan ook stemmen?

7+, 2-

obsessed hoeveel betaalt ie?

Ok, ik moet toegeven.. twijfelgeval, maar de berichtgeving hierboven is wel zwaar overdreven.

obsessed schreef:
Ok, ik moet toegeven.. twijfelgeval, maar de berichtgeving hierboven is wel zwaar overdreven.

Die van mij? Grapje...kan wel toch?

Er zijn wel mooiere foto's te vinden vind ik, deze hierboven heeft last van wat overmatig contrast, maar een min geven gaat wel heel ver

vind deze erg mooi:

(afbeelding)

Kijk, dat is inderdaad wel een plus waard

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:48 uur

geplaatst: vandaag om 23:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.