Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 21 maart 2006, 22:04 uur
734563+, 6-
Grappig dat Julliet door is. Ik wilde die foto ook eens plaatsen , maar heb het niet gedaan, omdat ik dacht dat ie kansloos was.
Grappig dat Julliet door is. Ik wilde die foto ook eens plaatsen , maar heb het niet gedaan, omdat ik dacht dat ie kansloos was.
0
geplaatst: 21 maart 2006, 22:24 uur
Heeft die ooit niet meegedaan met Sash ? Was nog een aardig nummertje ook geloof ik.
1+, 1-
1+, 1-
0
geplaatst: 21 maart 2006, 22:27 uur
Onderhond schreef:
Heeft die ooit niet meegedaan met Sash ? Was nog een aardig nummertje ook geloof ik.
Je hebt helemaal gelijk, bekendste was volgens mij "Mysterious Times". Ook solo nog wat hitjes zoals "killing time".
Waarom weet een mens dit soort dingen uit zijn hoofd

0
geplaatst: 21 maart 2006, 23:53 uur
Neem dan ook nog even 'Encore Une Fois' mee. Dat was ook een leuk nummer van Sash!
Ik geloof trouwens dat er geen band meer hits in verschillende talen heeft opgenomen. Frans, Engels, Japans, Fins, Deens, Italiaans, Spaans, etc.
0
geplaatst: 21 maart 2006, 23:56 uur
Encore Une Fois trekt mij minder. Zal die ooit nog wel eens op een CDtje tegenkomen, wat ik ongetwijfeld wel een keer download van de beste man.
Was nog verdacht moeilijk aan te raken trouwens. Vreemd voor een best grote hit.
Was nog verdacht moeilijk aan te raken trouwens. Vreemd voor een best grote hit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.