Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2007, 13:54 uur
Jazper schreef:
Dood, dood. Dat is meteen weer zo'n groot woord.
Laat jij je licht eens schijnen over Low - I Could Live in Hope
Dood, dood. Dat is meteen weer zo'n groot woord.
Laat jij je licht eens schijnen over Low - I Could Live in Hope

0
geplaatst: 27 maart 2007, 16:02 uur

Dat betekend dat je nu een ander een opdracht mag geven, mij bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 27 maart 2007, 16:10 uur
Jesse schreef:

(quote)

Dan moet ik er toch wéér 1 schrijven? Vandaag doe ik niet meer

0
geplaatst: 27 maart 2007, 16:55 uur
Sorry Jesse, ik was het helemaal vergeten. Ik zal binnenkort een bericht bij Low plaatsen 

0
geplaatst: 30 maart 2007, 19:23 uur
zou jij dan nog even een review willen doen bij X&Y?
[/quote]
hmm al gereviewed, zou niet veel extra kunnen toevoegen dus zou graag een nieuwe opdracht krijgen. heel graag
[/quote]hmm al gereviewed, zou niet veel extra kunnen toevoegen dus zou graag een nieuwe opdracht krijgen. heel graag

0
geplaatst: 1 april 2007, 16:10 uur
Lukas, wil jij Rain Dogs reviewen. En om niet hypocriet over te komen zal ik mijn nr. 7 binnenkort ook maar eens van een recensie voorzien.
0
geplaatst: 1 april 2007, 17:29 uur
Jesse, ik ben al een tijdje van plan om Muse - Absolution te gaan kopen, getuige de paar singles die ik er van gehoord heb en de schoonheid van voorganger OoS. Zou jij dit album dan ook nog even met een verpletterende review willen achterlaten om mij over te halen dit album te kopen? 
hmm al gereviewed, zou niet veel extra kunnen toevoegen dus zou graag een nieuwe opdracht krijgen. heel graag
[/quote]
ow jammer, maar je schrijft 3 regels recensie, terwijl de bedoeling van dit topic toch was om wat uitgebreidere recensies te krijgen?

[/quote]ow jammer, maar je schrijft 3 regels recensie, terwijl de bedoeling van dit topic toch was om wat uitgebreidere recensies te krijgen?
0
geplaatst: 3 april 2007, 20:35 uur
frankvankesteren schreef:
Jesse, ik ben al een tijdje van plan om Muse - Absolution te gaan kopen, getuige de paar singles die ik er van gehoord heb en de schoonheid van voorganger OoS. Zou jij dit album dan ook nog even met een verpletterende review willen achterlaten om mij over te halen dit album te kopen?

Absolution
0
geplaatst: 4 april 2007, 16:00 uur
Ja hoor jongens en meisjes, mn review bij Chutes too Narrow staat er eindelijk... die van Coldplay doe ik niet want ik heb geen zin om m op te zetten en geen tijd eigenlijk.
Vanavond voeg ik nog wel even toe, laat even weten wat je er van vindt aub, als je 'm slecht vindt mag je het ook zeggen, zelfs
Vanavond voeg ik nog wel even toe, laat even weten wat je er van vindt aub, als je 'm slecht vindt mag je het ook zeggen, zelfs

0
geplaatst: 9 april 2007, 19:37 uur
martvis zou jij nog een keer Stadium Arcadium van de Peppers kunnen doen?
0
geplaatst: 11 april 2007, 07:14 uur
't is gebeurd zie: Ágætis Byrjun. Het heeft wat langer geduurd dan ik dacht maar ik kreeg onverwachts veel te doen op werk. Hoe gaat het nu verder? Mag/moet ik nog een doen of mag ik zelf een opdracht verdelen?
0
geplaatst: 1 mei 2007, 22:47 uur
grovonion schreef:
(quote)
't is gebeurd zie: Ágætis Byrjun. Het heeft wat langer geduurd dan ik dacht maar ik kreeg onverwachts veel te doen op werk. Hoe gaat het nu verder? Mag/moet ik nog een doen of mag ik zelf een opdracht verdelen?Om het toch weer een beetje op gang te brengen: zou jij In the court.. willen doen? Ik ben van plan hem ook eens te gaan beluisteren dus vandaar...

0
Pink Queen
geplaatst: 4 mei 2007, 23:21 uur
Ten langen leste mijn recensie bij Neil Young - After the Gold....
Excuus.
Voor Frank: Jimi Hendrix - Electric Lad...
Excuus.
Voor Frank: Jimi Hendrix - Electric Lad...
0
geplaatst: 15 mei 2007, 09:32 uur
Hoe werkte dit spel ook weer? Moet ik nu een opdracht geven aan Pink Queen, en dan wachten tot iemand mij een album zegt?
0
geplaatst: 15 mei 2007, 09:54 uur
Arno schreef:
Hoe werkte dit spel ook weer? Moet ik nu een opdracht geven aan Pink Queen, en dan wachten tot iemand mij een album zegt?
Dat dacht ik.
0
geplaatst: 15 mei 2007, 09:57 uur
Dan mag Pink Queen van mij eens een bericht schrijven bij Funeral van The Arcade Fire 

0
geplaatst: 15 mei 2007, 10:00 uur
0
geplaatst: 15 mei 2007, 10:52 uur
Help, ik zie nu pas dat ik geacht werd een recensie te schrijven.. zal spoedig volgen
0
geplaatst: 15 mei 2007, 10:54 uur
frankvankesteren schreef:
Help, ik zie nu pas dat ik geacht werd een recensie te schrijven.. zal spoedig volgen
Ik zit vrolijk Arno van een opdracht te voorzien, maar volgens mij heb ik ook nog achterstallig onderhoud

0
geplaatst: 15 mei 2007, 14:38 uur
Zal me er binnenkort eens aan wagen. Zo'n album dat eens iin de zoveel tijd wel weer leuk is om te horen

0
geplaatst: 13 juni 2007, 23:19 uur
Louis, ik zou graag een wat uitgebreider verhaal zien bij Wincing The Night Away van The Shins. Ik ben wel benieuwd waarom je enthousiasme zo is weg gezakt.
0
geplaatst: 13 juni 2007, 23:23 uur
Doe mij maar een nieuwe.
Godspeed - F#A00 heb ik gedaan, voor het blad van onze studerentenvereniging welteverstaan
Godspeed - F#A00 heb ik gedaan, voor het blad van onze studerentenvereniging welteverstaan

0
geplaatst: 14 juni 2007, 08:32 uur
KampF schreef:

Ik zou zeggen: copy/paste in http://www.musicmeter.nl/album/3048 !
0
geplaatst: 14 juni 2007, 09:09 uur
Ward schreef:
Louis, ik zou graag een wat uitgebreider verhaal zien bij Wincing The Night Away van The Shins. Ik ben wel benieuwd waarom je enthousiasme zo is weg gezakt.
Ik zal me dr eens aan wagen.
0
geplaatst: 14 juni 2007, 11:40 uur
0
geplaatst: 15 juni 2007, 17:03 uur
Ward schreef:
HIj is af.
Nou de volgende graag, ik heb de smaak te pakken.
* denotes required fields.