MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Louis2703 schreef:
(quote)

HIj is af.
Nou de volgende graag, ik heb de smaak te pakken.

Johan - THX JHN

Ik wil nu zelf eigenlijk ook wel een opdracht. Dus als iemand iets weet....

Editors - An End Has a Start (2007) voor Ward

Dat vind ik een leuke, want die blijf ik maar draaien de afgelopen dagen.

De nieuwe Editors voorzien van een recensie.

levenvergeten schreef:
(quote)

Johan - THX JHN

Ok!

Johan - THX JHN
Al een tijdje af.

THX louis!

Ik herinnerde me vandaag ineens weer dat ik nog werk te doen had Ik ben vanavond Electric Ladyland wezen beluisteren, en ik heb de review erbij geschreven. Dus Pink Queen: na ruim 3 maanden heb je je review. Ik hoop dat je veel leesplezier hebt.

Ik weet alleen niet wie ik nu een nieuwe opdracht moet geven, Brooklyn of Louis2703. Misschien is het, om dit topic wat nieuw leven in te blazen, maar beter om jullie allebei een opdracht te geven. Kies zelf maar of je hem wil doen of niet

Louis: Porcupine Tree - In Absentia. Ik ben erg geinteresseerd in deze (voor mij) nieuwe band, en aangezien jij hem een goede beoordeling hebt gegeven, vind je het vast niet erg om hem mij aan te raden?

Brooklyn: REM - Automatic for the People. Deze vakantie voor het eerst eens dit album van mijn vader aangeraakt, niet slecht. Zou jij me kunnen helpen?

In Absentia is AF.

Reanimatie van dit topic kan geen kwaad.

Roept u maar dus

*roept*
LOW - I COULD LIVE IN HOPE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Louis2703 schreef:
*roept*
LOW - I COULD LIVE IN HOPE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pff niet zó hard

En daar is Low

Nu is het eigenlijk wel de bedoeling dat iemand anders dan ikzelf Louis2703 iets gaat aanraden. Anders kom je nogal in een vicieuze cirkel terecht, in feite

Lukas schreef:
En daar is Low

Nu is het eigenlijk wel de bedoeling dat iemand anders dan ikzelf Louis2703 iets gaat aanraden. Anders kom je nogal in een vicieuze cirkel terecht, in feite

Ik wil hem wel eens een uitgebreid stuk zien schrijven bij Saybia's These are the Days die in zijn top 10 te vinden is, maar of ik zelf nu op een opdracht zit te wachten......nee. Ik laat het aan hem over of hij er dan nog steeds zin in heeft

Hmm, op zich zou ik ook wel een opdrachtje willen krijgen, maar aan wie moet ik dan geven? Gezien aERo er geen zin in heeft

Louis2703 dus.

Waldo Jeffers schreef:
Hmm, op zich zou ik ook wel een opdrachtje willen krijgen, maar aan wie moet ik dan geven? Gezien aERo er geen zin in heeft

Mwokee. Jij krijgt..... even denken... Je nummer 10:
Lou Reed - Berlin

These Are The Days komt eraan.

Waldo Jeffers schreef:

Sorry: ik ben gewoon een grote luiwammes en zie anderen graag aan het werk
Louis2703

Tja zo loopt hier natuurlijk nooit he, want eigenlijk moest het andersom en moet Waldo Jeffers Louis een opdracht geven

Roept u maar weer voor mij dan...

aERodynamIC schreef:
(quote)

Sorry: ik ben gewoon een grote luiwammes en zie anderen graag aan het werk
Louis2703

Ja, ik vind het zo jammer dat jij nooit een recensie schrijft, Eric

Louis2703 schreef:
(quote)

Mwokee. Jij krijgt..... even denken... Je nummer 10:
Lou Reed - Berlin

These Are The Days komt eraan.

Hmm, ik wil niet vervelend doen, maar ik heb voor dit topic hier al een grote lap tekst over dit album neergepend

Lukas schreef:
Tja zo loopt hier natuurlijk nooit he, want eigenlijk moest het andersom en moet Waldo Jeffers Louis een opdracht geven

Roept u maar weer voor mij dan...

ok, voor de duidelijkheid, gezien ik geen 2 recensies over dezelfde plaat ga schrijven & dus vrij ben, wie vraagt aan wie, want ik ben niet meer mee

Ik vraag aan jou om een recensie over Ray Wilson - Change te schrijven. Mag nu iemand mij commanderen.

Ok, aangezien helemaal niemand hier Triana kent, mag jij van mij El Patio reviewen... als je het niet kan vinden, moet je maar ff PM'en

Lukas schreef:
(quote)

Ja, ik vind het zo jammer dat jij nooit een recensie schrijft, Eric

Klopt.... dat laat ik wel aan aERodynamIC over en die is nu helemaal overdonderd door een net uitgekomen album waar deze avond nog een stuk over komt heb ik vernomen.

Als iemand iets weet, wil ik best wel eens een album.

Lukas schreef:
Ik vraag aan jou om een recensie over Ray Wilson - Change te schrijven. Mag nu iemand mij commanderen.

Zo dan: Ray Wilson - Change

Titmeister schreef:
Ok, aangezien helemaal niemand hier Triana kent, mag jij van mij El Patio reviewen... als je het niet kan vinden, moet je maar ff PM'en

Eh ja, dat kan ik wel en ik kan het ook wel vinden (anders had ik er natuurlijk niet op gestemd...). Maar over het algemeen recenseer ik niet zo graag albums die ik op 2.5-3-3.5 heb staan. Daar heb ik doorgaans niet heel veel over te vertellen. Anyway, ik zal m nog eens opzetten morgen en er wat bij kalken.

Titmeister schreef:

Dan hoor ik van jou graag iets over Mogwai - Rock Action

Gast
geplaatst: vandaag om 23:47 uur

geplaatst: vandaag om 23:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.