Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
Sheplays
geplaatst: 13 juli 2008, 21:02 uur
deric raven schreef:
Komt voor elkaar.
(quote)
Komt voor elkaar.
Leuk, Deric! Ik kom er nu achter dat je ze live gezien (of ondergaan
) hebt 
0
geplaatst: 13 juli 2008, 21:03 uur
deric raven schreef:
Eigenlijk moeten meerderen dit topic ontdekken; toch wel het topic met de mooiste resultaten.
Eigenlijk moeten meerderen dit topic ontdekken; toch wel het topic met de mooiste resultaten.
Wil best wel meedoen maar heb de regels nog niet zo door

0
geplaatst: 13 juli 2008, 21:13 uur
Jij moet uit de stemlijst van Rhythm & Poetry een album kiesen waar hij een recensie voor moet schrijven, dan ben jij de laatste, de volgende kiest uit jouw stemlijst een album, en zo gaat het weer verder.
0
geplaatst: 13 juli 2008, 21:55 uur
Snap hem. 
Voor Rhythm & Poetry (welk een bijzondere stemlijst) deze ep:
Atmosphere - Sad Clown Bad Summer Number 9 (2007)

Voor Rhythm & Poetry (welk een bijzondere stemlijst) deze ep:
Atmosphere - Sad Clown Bad Summer Number 9 (2007)
0
geplaatst: 13 juli 2008, 22:01 uur
Met alle liefde 
en idd, jammer dat er niet meer mee doen aan dit topic, ook al ontdek ik het net pas, dit is een erg mooi topic.

en idd, jammer dat er niet meer mee doen aan dit topic, ook al ontdek ik het net pas, dit is een erg mooi topic.
0
geplaatst: 13 juli 2008, 22:17 uur
Voor divart; keuze zat, zitten veel albums bij die mij aan spreken, maar ik ga voor;
The Damned - Phantasmagoria
0
Sheplays
geplaatst: 13 juli 2008, 22:24 uur
Jazper schreef:
Sheplays, vertel eens waarom Wire - A Bell Is a Cup (Until It Is Struck) 4 en een halve ster waard is
Sheplays, vertel eens waarom Wire - A Bell Is a Cup (Until It Is Struck) 4 en een halve ster waard is

Een poging

0
geplaatst: 13 juli 2008, 22:37 uur
deric raven schreef:
Voor divart; keuze zat, zitten veel albums bij die mij aan spreken, maar ik ga voor;
Moet lukken, mooi album!
0
geplaatst: 13 juli 2008, 22:57 uur
Rhythm & Poetry schreef:
@ Jazper, MC Hammer doe ik je niet aan, maar ik zou graag van je willen weten waarom Björk - Vespertine zo'n zalig album is.
@ Jazper, MC Hammer doe ik je niet aan, maar ik zou graag van je willen weten waarom Björk - Vespertine zo'n zalig album is.
Haha, liever dan Björk dan inderdaad. Leuk, ik zal hem binnenkort eens opzetten en het pareltje van commentaar voorzien

0
geplaatst: 13 juli 2008, 23:25 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Oké, thanks, dan snap ik het nu
Ik zou van Reijersen graag een recensie zien van dit album.
Oké, thanks, dan snap ik het nu
Ik zou van Reijersen graag een recensie zien van dit album.
Et Voila
0
geplaatst: 13 juli 2008, 23:27 uur
0
geplaatst: 14 juli 2008, 00:30 uur
Hier heb ik zeker veel plezier aan beleefd; werd ook tijd om dit album weer eens terug te horen.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 11:54 uur
0
geplaatst: 14 juli 2008, 14:15 uur
Staat al een tijdje op de korrel voor een recensie. Nu moet het wel 
0
geplaatst: 14 juli 2008, 15:18 uur
0
geplaatst: 14 juli 2008, 19:17 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Voici
0
geplaatst: 14 juli 2008, 20:29 uur
Hmm, dat album misschien toch een keer checken.
Mijn review van Blackalicious komt btw morgen pas omdat ik nu ook bezig met met recensies voor hiphopleeft.nl
Mijn review van Blackalicious komt btw morgen pas omdat ik nu ook bezig met met recensies voor hiphopleeft.nl
0
geplaatst: 15 juli 2008, 11:50 uur
http://www.musicmeter.nl/album/194/info/30#33
Mijn review van Blazing Arrow.
Voor Jazper heb ik deze in gedachte.
Mijn review van Blazing Arrow.
Voor Jazper heb ik deze in gedachte.
0
geplaatst: 15 juli 2008, 13:29 uur
Volgens mij een fout linkje Reijersen.
Soul vind ik een leuk genre maar uit 1972 heb ik tot op hede niks gecheckt. Daarnaast heb jij net een goede review van het desbetreffende album gemaakt
Soul vind ik een leuk genre maar uit 1972 heb ik tot op hede niks gecheckt. Daarnaast heb jij net een goede review van het desbetreffende album gemaakt

0
geplaatst: 15 juli 2008, 16:58 uur
Rhythm & Poetry schreef:

Oeps, ik bedoelde deze: http://www.musicmeter.nl/album/16878
* denotes required fields.