Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2008, 19:17 uur
iemand74 schreef:
ja hoor, leuke review
en inderdaad echt een album waar je in een bepaalde mood voor moet zijn. Maar als je dat bent is ie heel goed.
(quote)
ja hoor, leuke review

en inderdaad echt een album waar je in een bepaalde mood voor moet zijn. Maar als je dat bent is ie heel goed.
'Frances the Mute' ga ik dan ook echt eens uitproberen.
Maar inderdaad, heeft iemand er nog eentje voor mij. (ook diegene waar weinig bijstaat van mij mogen natuurlijk)
0
Sheplays
geplaatst: 24 juli 2008, 20:24 uur
Reijersen, ik zie bij Aretha Franklin-The Best Of nog geen bericht van je. Ga daar maar eens wat aan doen!
0
geplaatst: 24 juli 2008, 21:12 uur
Sheplays schreef:
Reijersen, ik zie bij Aretha Franklin-The Best Of nog geen bericht van je. Ga daar maar eens wat aan doen!
Komt voor elkaar

0
geplaatst: 26 juli 2008, 13:09 uur
Titmeister schreef:
iemand74, ik zie van jou graag een recensie bij mijn favoriete album
(Animals dus)
iemand74, ik zie van jou graag een recensie bij mijn favoriete album
(Animals dus)Mijn review van Pink Floyd - Animals.

0
geplaatst: 26 juli 2008, 13:30 uur
Sheplays schreef:
Lastige, maar hier kan je het lezen
0
geplaatst: 26 juli 2008, 13:32 uur
En meteen eentje voor Sheplays. Ik zie maar 3 sterren staan bij dit album Ik vind het toch meer waard (4 sterren). Vertel ons eens waarom (maar) die 3 sterren 

0
Sheplays
geplaatst: 26 juli 2008, 20:39 uur
Reijersen schreef:
En meteen eentje voor Sheplays. Ik zie maar 3 sterren staan bij dit album Ik vind het toch meer waard (4 sterren). Vertel ons eens waarom (maar) die 3 sterren

Done!
(herbeluistering werd geen herwaardering, sorry
)
0
geplaatst: 27 juli 2008, 11:23 uur
Voor Reijersen: A Tribe Called Quest - The Low End Theory
Moeilijk zoeken bij jou, je hebt bij de hogere stemmen eigenlijk standaard al een flinke review staan. Je hebt hier ook al 2 zinnetjes geplaatst, maar dat heb je eigenlijk gewoon overal
Succes!
Moeilijk zoeken bij jou, je hebt bij de hogere stemmen eigenlijk standaard al een flinke review staan. Je hebt hier ook al 2 zinnetjes geplaatst, maar dat heb je eigenlijk gewoon overal

Succes!
0
geplaatst: 27 juli 2008, 12:17 uur
ATCQ komt goed.
Ja ik heb overal wel iets staan inderdaad. Maar als er maar weinig staat dan kan ik natuurlijk nog uitgebreidere review schrijven. Dus een album als dit is een goede keuze.
Ja ik heb overal wel iets staan inderdaad. Maar als er maar weinig staat dan kan ik natuurlijk nog uitgebreidere review schrijven. Dus een album als dit is een goede keuze.
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 14:19 uur
Ja, ik. Kraftwerk - Autobahn is het favoriete plaatje van een oud-leeraar duits die ik ooit gehad heb. Ben benieuwd wat daar zo goed aan is.
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 01:48 uur
mag ik ook?
voor R&P : Bob Marley & The Wailers - Exodus ('77)
(een van de enige die ik ken tussen je 4.5* en 5*)
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 11:46 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ja, ik. Kraftwerk - Autobahn is het favoriete plaatje van een oud-leeraar duits die ik ooit gehad heb. Ben benieuwd wat daar zo goed aan is.
gedaan

0
geplaatst: 4 augustus 2008, 11:51 uur
Voor Jellorum: Stevie Wonder - Hotter Than July
Ik doe het je niet aan om je een onvoldoende te laten luisteren, maar ik ben ook wel eens benieuwd naar iets minder positieve review
Ik doe het je niet aan om je een onvoldoende te laten luisteren, maar ik ben ook wel eens benieuwd naar iets minder positieve review

0
geplaatst: 4 augustus 2008, 11:56 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 12:04 uur
Goede review
Inderdaad heel relaxte flow, ik heb m van de week ook maar eens geprobeerd, vooral Butter en Jazz (We've Got) zijn geweldige nummers.
EW&F - That's The Way of the World komt in orde, ik heb eigenlijk wel weer eens zin om die plaat te luisteren
Inderdaad heel relaxte flow, ik heb m van de week ook maar eens geprobeerd, vooral Butter en Jazz (We've Got) zijn geweldige nummers.EW&F - That's The Way of the World komt in orde, ik heb eigenlijk wel weer eens zin om die plaat te luisteren

0
geplaatst: 4 augustus 2008, 13:23 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 13:32 uur
bedankt 
Zou jij dan 2pac - Me Against The World willen doen?
Een klasgenoot van me is helemaal gek van zijn muziek

0
geplaatst: 4 augustus 2008, 14:04 uur
iemand74 schreef:
bedankt
bedankt

Komt voor elkaar. Verwacht hem wel eind deze week (ga eerst 3 dagen naar Londen)
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 14:31 uur
jellorum schreef:
mag ik ook?
mag ik ook?
Voor deze ene keer dan
. Btw leuke recensie van Kraftwerk, iemand74Edit mijn review van Exodus
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 12:48 uur
iemand74 schreef:

is gebeurd...
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 15:13 uur
een recensie van Tortoise - Millions Now Living Will Never Die, graag 

* denotes required fields.