MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Sheplays
Always a pleasure!

Sheplays

zo, dat is snel!

Leuke review

Sheplays
Thanks!

Iemand74, ik ben benieuw waarom jij: Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 Chambers) met 5* beoordeeld hebt.

Interessant, nog nooit zoveel R&B beluisterd in één week . Ik ga hem morgen reviewen.

Rhythm & Poetry schreef:
Iemand74, ik ben benieuw waarom jij: Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 Chambers) met 5* beoordeeld hebt.

komt in orde
Dat album is een van de beste ontdekkingen die ik dit jaar heb gedaan

Rhythm & Poetry schreef:
Deric Raven: Lenny Kravitz - Let Love Rule (ben ik wel benieuwd naar)

Gedaan; weer geweldig album om terug te horen.

Sheplays
Mooie review, Orbit!

Rhythm & Poetry schreef:

http://www.musicmeter.nl/album/51/info

gedaan was een moeilijke

Voor Reijersen: The Mars Volta - Amputechture

Het meest ontoegankelijkste album van een toch al niet zo heel makkelijke band, en jij als juist een soul-liefhebber geeft zo'n album een 3,5, dat vind ik toch wel heel wat. Je hebt er al 2 regeltjes geplaatst, maar ik ben wel heel benieuwd naar een review

ik denk trouwens dat als je deze wel goed te luisteren vindt, dat je Frances the Mute nog beter vindt.

iemand74 schreef:
(quote)

http://www.musicmeter.nl/album/51/info

gedaan was een moeilijke

Goede review, ben zelf ook het meest fan van Method Man & ODB (&GZA). Misschien is Method Man - Tical (1994) iets voor jou.

iemand74 schreef:

Het meest ontoegankelijkste album van een toch al niet zo heel makkelijke band, en jij als juist een soul-liefhebber geeft zo'n album een 3,5, dat vind ik toch wel heel wat. Je hebt er al 2 regeltjes geplaatst, maar ik ben wel heel benieuwd naar een review

ik denk trouwens dat als je deze wel goed te luisteren vindt, dat je Frances the Mute nog beter vindt.

Pfff, die moet ik even opdiepen. Maar, komt goed ergens deze dagen

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Foede review, ben zelf ook het meest fan van Method Man & ODB (&GZA). Misschien is Method Man - Tical (1994) iets voor jou.

Zal ik van de week eens naar luisteren, geweldige rapper

iemand74, ik zie van jou graag een recensie bij mijn favoriete album (Animals dus)

Laatst zag ik op tv Sigur Rós, ik vond het helemaal niet verkeerd. Dus ik ben benieuwd wat er zo goed is aan het album Ágætis Byrjun. Zou jij daar een review van willen maken, titmeister?

En reijersen nog bedankt dat jij een review van The Foreign Exchange wilde zien. Ik heb hem sindsdien regelmatig in mijn cd-speler en het album staat nu zelfs in mijn top 10 (nr. 10)

is goed

Titmeister schreef:
iemand74, ik zie van jou graag een recensie bij mijn favoriete album (Animals dus)

Oke, komt in orde. Zal waarschijnlijk wel pas in het weekend zijn...

iemand74 schreef:

Ik hoop naar tevredenheid meer uitgelegd: klik

Voor Rhythm & Poetry, laat je ligt eens over dit album schijnen.

Ik zal mijn zaklamp erbij pakken

Hier is mijn review te lezen.

Rhythm & Poetry schreef:
Laatst zag ik op tv Sigur Rós, ik vond het helemaal niet verkeerd. Dus ik ben benieuwd wat er zo goed is aan het album Ágætis Byrjun. Zou jij daar een review van willen maken, titmeister?

Voila

Hoop dat het van nut is.

klinkt als iets wat ik een kans moet geven

Heeft iemand iets voor reijersen?

Reijersen schreef:
(quote)

Ik hoop naar tevredenheid meer uitgelegd: klik

ja hoor, leuke review
en inderdaad echt een album waar je in een bepaalde mood voor moet zijn. Maar als je dat bent is ie heel goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:02 uur

geplaatst: vandaag om 22:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.