Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2008, 20:30 uur
Ik heb er wel alvast een gemaakt voor het album van Massive Attack. Hier te lezen. Later deze week ontferm ik me over Buckshot.
0
geplaatst: 21 september 2008, 15:53 uur
0
geplaatst: 21 september 2008, 16:28 uur
0
geplaatst: 21 september 2008, 16:34 uur
Voor Bonothecat heb ik deze.
Zit er zelf aan te twijfelen om die te beluisteren. Lucky Fonz vind ik wel een grappige man.
Zit er zelf aan te twijfelen om die te beluisteren. Lucky Fonz vind ik wel een grappige man.
0
geplaatst: 21 september 2008, 16:37 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Moet ik me gaan wagen aan een 3* cd
...maar goed ga eens kijken of ik er iets van kan maken.
0
geplaatst: 21 september 2008, 16:42 uur
Er zijn ergere dingen in het leven, zo heb ik me al moeten wagen aan een 2,5* album. Bovendien heb je het album redelijk recent nog beluisterd.
0
geplaatst: 21 september 2008, 17:01 uur
Ik heb hem gelezen, klein maar fijn
. En de belangrijke elementen worden wel genoemd. Ik ben er nu alleen nog niet uit of ik hem ga checken
.
Heeft iemand nu een leuke (of minder leuke) voor mij?
. En de belangrijke elementen worden wel genoemd. Ik ben er nu alleen nog niet uit of ik hem ga checken
.Heeft iemand nu een leuke (of minder leuke) voor mij?
0
geplaatst: 21 september 2008, 17:59 uur
Rhythm & Poetry schreef:
.
Heeft iemand nu een leuke (of minder leuke) voor mij?
.Heeft iemand nu een leuke (of minder leuke) voor mij?
Ik zou hem gewoon gaan checken! Het is maar een mening...alhoewel ik natuurlijk wel erg veel verstand van muziek heb.

0
geplaatst: 21 september 2008, 22:31 uur
bonothecat schreef:
De nieuwe Chemical Brothers
Voor Reijersen. Iets wat ik qua smaak niet zo snel bij Reijersen zoek.
De nieuwe Chemical Brothers
Voor Reijersen. Iets wat ik qua smaak niet zo snel bij Reijersen zoek.
Gaan we doen!

0
geplaatst: 25 september 2008, 11:58 uur
Van Rhythm & Poetry zie ik graag een uitgebreidere recensie van de nieuwe CYNE (Pretty Dark Things). Er staat wel een kort berichtje, maar dat is vrij algemeen.
Succes!
Succes!

0
geplaatst: 25 september 2008, 12:48 uur
Binnekort komt mijn recensie van dat album op www.hiphopleeft.nl te staan. Hij is al af en komt op de site als het album gereleased wordt.
0
geplaatst: 25 september 2008, 14:54 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Binnekort komt mijn recensie van dat album op www.hiphopleeft.nl te staan. Hij is al af en komt op de site als het album gereleased wordt.
Kleine moeite om de recensie ook een naar MusicMeter de kopiëren dus

0
geplaatst: 25 september 2008, 15:16 uur
Je begrijpt dat ik dat niet kan maken
, maar heb wel een andere gemaakt die hier te lezen is. Voor mijn echte recensie moet je nog even geduld hebben...7 oktober komt hij op de site.
, maar heb wel een andere gemaakt die hier te lezen is. Voor mijn echte recensie moet je nog even geduld hebben...7 oktober komt hij op de site.
0
geplaatst: 25 september 2008, 18:52 uur
Nu mag iemand iets voor Reijersen bedenken, voor dat dit topic uitloopt op een-tweetje's.
0
geplaatst: 30 september 2008, 16:20 uur
Arrie schreef:
En Jellorum, schrijf jij maar eens een mooie recensie over het meesterwerk dEUS - The Ideal Crash
En Jellorum, schrijf jij maar eens een mooie recensie over het meesterwerk dEUS - The Ideal Crash

komt er binnenkort aan hoor...dit topic even uit het oog verloren
0
geplaatst: 30 september 2008, 19:20 uur
Reijersen schreef:
Wie heeft een nieuwe voor mij?
Wie heeft een nieuwe voor mij?
Reijersen schreef:
Prince en live is natuurlijk een garantie tot succes. Het is echt een fantastische en erg complete show. Het knalt er echt vanaf.
4 ster.
Prince en live is natuurlijk een garantie tot succes. Het is echt een fantastische en erg complete show. Het knalt er echt vanaf.
4 ster.
aERodynamIC schreef:
Vind je? Het is geen slechte show, maar ik heb ze beter gehoord van de man.
Vind je? Het is geen slechte show, maar ik heb ze beter gehoord van de man.
Ik zou graag wat meer van je willen horen bij Prince & the New Power Generation - One Nite Alone...Live!
Overigens hoeft niemand iets voor mij te bedenken

0
geplaatst: 30 september 2008, 20:48 uur
Als Aero geen recensie wil schrijven.......dan wil ik er wel 1.
0
geplaatst: 30 september 2008, 21:20 uur
Ik ben benieuwd naar een review van het album Borko - Celebrating Life. Ik heb wat meer Ijstlandse muziek gehoord en over het algemeen ben ik daar wel over te spreken.
0
geplaatst: 30 september 2008, 22:51 uur
bonothecat schreef:
aERo schrijft genoeg
maar ik ben hier toch wel erg benieuwd naar:bonothecat schreef:
Ik geloof dat ik deze man niet echt kan waarderen. Wat een ongelofelijke zeurstem.
Ik geloof dat ik deze man niet echt kan waarderen. Wat een ongelofelijke zeurstem.
Aldus bono bij I Am a Bird Now van Antony & the Johnsons. Inmiddels staat de stand daar wel op 4*.......... verklaar de omslag

0
geplaatst: 1 oktober 2008, 17:40 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik ben benieuwd naar een review van het album Borko - Celebrating Life. Ik heb wat meer Ijstlandse muziek gehoord en over het algemeen ben ik daar wel over te spreken.
Is goed, review komt eraan. Zou iemand trouwens 'The Marrow Of A Bone' van Dir en grey kunnen gaan reviewen? Ik ben wel benieuwd hoe een niet-fan er over denkt.
0
geplaatst: 1 oktober 2008, 21:07 uur
aERodynamIC schreef:
aERo schrijft genoeg
maar ik ben hier toch wel erg benieuwd naar:
Aldus bono bij I Am a Bird Now van Antony & the Johnsons. Inmiddels staat de stand daar wel op 4*.......... verklaar de omslag
(quote)
aERo schrijft genoeg
maar ik ben hier toch wel erg benieuwd naar:(quote)

Ik vermoed dat die 4 sterren wel weer terug kunnen worden geschroefd...maar ik ga het album nog eens serieus lusiteren...maar of ik er op het moment echt zin in heb

0
geplaatst: 1 oktober 2008, 21:48 uur
Wat er nu gebeurd is niet helemaal de bedoeling van het topic, maar goed een wijziging kan geen kwaad aangezien het de laatste tijd niet zo storm loopt met dit topic.
De bedoeling van dit topic is eigenlijk dat je de user die boven je staat een album aanwijst die hij/zij moet gaan reviewen (deze moet uiteraard wel afkomstig zijn van zijn/haar stemmenlijst). Lees de bedoeling van het topic maar op de eerste pagina, dan wordt het wel duidelijk...
Maar nogmaals, zelf heb ik geen problemen met nieuwe ideeen, maar zoals het nu gaat wordt het wel onoverzichtelijk.
De bedoeling van dit topic is eigenlijk dat je de user die boven je staat een album aanwijst die hij/zij moet gaan reviewen (deze moet uiteraard wel afkomstig zijn van zijn/haar stemmenlijst). Lees de bedoeling van het topic maar op de eerste pagina, dan wordt het wel duidelijk...
Maar nogmaals, zelf heb ik geen problemen met nieuwe ideeen, maar zoals het nu gaat wordt het wel onoverzichtelijk.
0
geplaatst: 1 oktober 2008, 22:04 uur
Dan mag je mij eerst een review aanwijzen (ben al een tijdje aan het wachten totdat iemand mij iets aanwijst), vervolgens wijst een andere user jou een album aan om te reviewen...
* denotes required fields.