Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 oktober 2008, 17:16 uur
Ik krijg de laatste tijd alleen maar leuke albums om te reviewen, mogen jullie mij heel graag of zo
.
.
0
geplaatst: 8 oktober 2008, 17:37 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik krijg de laatste tijd alleen maar leuke albums om te reviewen, mogen jullie mij heel graag of zo
.
.Dan moet daar maar eens verandering in komen. Ik zou graag eens een uitgebreide review van Negativitijdperk van Negativ willen lezen, altijd leuk om te horen waarom mensen iets slecht vinden.
0
geplaatst: 8 oktober 2008, 17:41 uur
Jammer zeg, dat ik al van iemand anders een review aangewezen heb gekregen en er niet twee te gelijkertijd moet maken. Nu ben ik niet verplicht om die van Nega te doen. Maar misschien als ik extra tijd heb dat ik daar ook een review bij zet.
0
geplaatst: 8 oktober 2008, 17:47 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Jammer zeg, dat ik al van iemand anders een review aangewezen heb gekregen en er niet twee te gelijkertijd moet maken. Nu ben ik niet verplicht om die van Nega te doen. Maar misschien als ik extra tijd heb dat ik daar ook een review bij zet.
Oh, nou lekker dan. Dat is dan de tweede keer dat ik het verkeerd doe in dit topic. Volgens mij hoor ik hier gewoon niet of zo.
0
jkbb
geplaatst: 8 oktober 2008, 18:25 uur
Om je dan maar aan het werk te zetten zou ik wel hier een review van je willen zien MDV. Erg benieuwd naar die plaat, maar van de berichten tot nu toe daar wordt een mens niet veel wijzer
.
.
0
geplaatst: 8 oktober 2008, 18:44 uur
jkbb schreef:
Om je dan maar aan het werk te zetten zou ik wel hier een review van je willen zien MDV. Erg benieuwd naar die plaat, maar van de berichten tot nu toe daar wordt een mens niet veel wijzer
.
.Ai, dat gaat een zware worden. Maar oké, ik zal Feedbacker nog eens goed beluisteren en een recensie droppen.
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 09:50 uur
mmmm.. ik word geskipd 
Heeft iemand nog een 'opdracht' voor mij?

Heeft iemand nog een 'opdracht' voor mij?
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 20:20 uur
Mijn review van Southernunderground is af en hier te lezen.
Voor Lambf heb ik deze: Dälek - Absence
Staat alleen een negatief berichtje bij terwijl je er nu toch 4* aan hebt gegeven.
Staat alleen een negatief berichtje bij terwijl je er nu toch 4* aan hebt gegeven.
0
geplaatst: 10 oktober 2008, 15:08 uur
Review van Feedbacker is klaar, ik hoop dat er dit keer niet al te veel splel- en taalfouten in staan.
0
geplaatst: 10 oktober 2008, 15:42 uur
Cygnus schreef:
Ja, ik wil wel eens weten waarom jij dit album zo goed vindt en de rest van Mercury Rev je niet zo boeit...
(quote)
Ja, ik wil wel eens weten waarom jij dit album zo goed vindt en de rest van Mercury Rev je niet zo boeit...
Nou, er gingen een paar maanden overheen, maar hij staat er.
0
geplaatst: 10 oktober 2008, 15:44 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Voor jou heb ik dan weer Maxinquaye van Tricky. Ben benieuwd hoe je bij die plaat bent gekomen en sowieso mag daar wel 's een lange review verschijnen.

Heeft iemand er weer ééntje voor mij?
0
jkbb
geplaatst: 10 oktober 2008, 15:49 uur
MDV schreef:
Review van Feedbacker is klaar, ik hoop dat er dit keer niet al te veel spel- en taalfouten in staan.
Review van Feedbacker is klaar, ik hoop dat er dit keer niet al te veel spel- en taalfouten in staan.
Nee hoor, niks mis mee. Ga 'm absoluut een keertje de kans geven.
Heeft iemand er nou eens eentje voor mij? Is al de tweede keer in dit topic dat de blindheid toeslaat nét dat ik hier aan de gang ben.
0
jkbb
geplaatst: 10 oktober 2008, 16:03 uur
Ja, toevallig wel
. Deze hunkert naar een uitgebreider bericht. Te doen of niet?
. Deze hunkert naar een uitgebreider bericht. Te doen of niet?
0
geplaatst: 10 oktober 2008, 16:07 uur
Ik heb er ook eentje voor jou jkbb, Rage Against The Machine met hun gelijknamige album. Ben wel benieuwd waarom jij zo'n relatief lage beoordeling geeft aan een album met zo'n hoog gemiddelde.
0
jkbb
geplaatst: 10 oktober 2008, 17:00 uur
MDV schreef:
Ik heb er ook eentje voor jou jkbb, Rage Against The Machine met hun gelijknamige album. Ben wel benieuwd waarom jij zo'n relatief lage beoordeling geeft aan een album met zo'n hoog gemiddelde.
Om eens een makkelijke te geven. Ligt al ruim anderhalf jaar ergens onderaan de doofpot. Maar moet wel lukken
.
0
geplaatst: 13 oktober 2008, 11:37 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Reijersen, zou jij het album Voyage to India van India.Arie willen voorzien van een review?
Reijersen, zou jij het album Voyage to India van India.Arie willen voorzien van een review?
Eindelijk klaar
0
geplaatst: 13 oktober 2008, 16:22 uur
MDV schreef:
Heeft iemand er nog eentje voor mij?
Heeft iemand er nog eentje voor mij?
Ik heb al even in je stemmenlijst zitten kijken, maar het is vooral veel rock en/of metal. En tsja, daar heb ik niet zoveel mee.
0
geplaatst: 13 oktober 2008, 16:24 uur
Toch nog even gekeken. Doe anders deze!!!!
Hoor veel over Alice in Chains en er staat dat dit een rustig en ingetogen album is, dus misschien kan ik er wat mee.
Hoor veel over Alice in Chains en er staat dat dit een rustig en ingetogen album is, dus misschien kan ik er wat mee.
0
geplaatst: 13 oktober 2008, 17:03 uur
Reijersen schreef:
Ah, dat is een goede. Ik zat net met dat album in mijn hoofd. Recensie komt eraan!
0
Benno
geplaatst: 13 oktober 2008, 17:05 uur
Zou er nog iemand eentje voor mij op kunnen werpen voor vanavond? Er is toch al weinig op tv.
0
geplaatst: 13 oktober 2008, 17:18 uur
Speciaal voor Herman heb ik deze review van Tricky in elkaar geflanst.
0
Benno
geplaatst: 13 oktober 2008, 17:22 uur
Deze dan graag voor Reijersen
Daar staat mijns inziens wel erg weinig bij voor zo'n legendarisch funkalbum.
Daar staat mijns inziens wel erg weinig bij voor zo'n legendarisch funkalbum.
0
geplaatst: 13 oktober 2008, 17:23 uur
Voor Benno: John Coltrane - Ascension
Heb nu een album van John Coltrane gecheckt en ik wil er zeker meer proberen, deze staat in jou top 10 dus ik ben benieuwd.
Heb nu een album van John Coltrane gecheckt en ik wil er zeker meer proberen, deze staat in jou top 10 dus ik ben benieuwd.
0
Misterfool
geplaatst: 13 oktober 2008, 18:33 uur
heeft iemand nog een verwijzing naar een mooi album
0
Benno
geplaatst: 13 oktober 2008, 18:34 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Hij is geschreven, wel moeilijk om over zoiets abstracts iets te schrijven. Het is net alsof je de definitie vraagt van "blauw". Maar goed.
(Ik zou zelf ook graag weer een opdracht willen, het is wel motiverend werken zo)
* denotes required fields.