MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Misterfool
voor rythem and poetry. we zijn denk ik totaal verschillend qua muzikale smaak maar ik zou je toch willen vragen om een maal een rock album te beluisteren.

The Mars Volta de-loused in the comatorium. lijkt me een rock klassieker. in return zal ik proberen een hiphop album uit te zitten

Lijkt me een leuk idee, ik denk even na over een leuk hiphop album voor jou.

Edit: Ik zal jou laten beginnen met een EP: Atmosphere - Sad Clown Bad Summer Number 9. Via de PM stuur ik je een link.

MDV
Misterfool schreef:
heeft iemand nog een verwijzing naar een mooi album

Ja, Art Of Life van X Japan. Een onbekend meesterwerkje als je het mij vraagt. En het is melodisch genoeg voor jou smaak.

Benno schreef:
Deze dan graag voor Reijersen

Daar staat mijns inziens wel erg weinig bij voor zo'n legendarisch funkalbum.

Ik heb iets apart gedaan met dat album van The Mars Volta, ik ben haar namelijk tijdens het luisteren ervan mijn review gaan schrijven. Heb het ook alvast een cijfer gegeven omdat ik niet denk dat ik het nog een keer ga beluisteren.

Hier is het resultaat te lezen.

Misterfool
ik heb het gereviewd. en heb het zowaar mooi gevonden. ach ja hier is het

http://www.musicmeter.nl/album/85462

Voor MDV: Green Day - American Idiot

Ik ken zelf een paar nummers van die groep en vind ze vreselijk. Benieuwd wat jij er zo goed aan vindt.

MDV
Rhythm & Poetry schreef:
Voor MDV: Green Day - American Idiot

Ik ken zelf een paar nummers van die groep en vind ze vreselijk. Benieuwd wat jij er zo goed aan vindt.

Ah, dat is een goede. Wat ik er goed aan vind... Het is grotendeels sentiment, ik geef het album ook zo'n hoge waardering vanwege de impact. Maar goed, review komt eraan (kan even duren, moet eerst Jar Of Flies nog doen)(.

Misterfool
MDV schreef:
(quote)

Ja, Art Of Life van X Japan. Een onbekend meesterwerkje als je het mij vraagt. En het is melodisch genoeg voor jou smaak.

kan de album versie niet vinden ik krijg alleen een belabberde live versie(belabberd qua kwailiteit geluidsopname

MDV
Misterfool schreef:
(quote)

kan de album versie niet vinden ik krijg alleen een belabberde live versie(belabberd qua kwailiteit geluidsopname

Gewoon de titel van het album + rapidshare bij google intikken en je vind alles.

Het gaat in dit spel wel om albums die je al hebt bestemd (en dus ook al kent en als het goed is in je bezit hebt). Voor tips zijn zat andere topics.

MDV
Jar of Flies is af. American Idiot komt waarschijnlijk vanavond of morgen.

Misterfool
herman schreef:
Het gaat in dit spel wel om albums die je al hebt bestemd (en dus ook al kent en als het goed is in je bezit hebt). Voor tips zijn zat andere topics.

tis geen probleem hoor. kijk als iemand me een mooi album aanrijkt dan sta ik daar altijd voor open. al kost het me wat meer moeite om op te zoeken

Dat weet ik ook wel, maar dat is niet de bedoeling van dit topic.

Benno
Misschien een idee voor een nieuw topic? (Dat je naar elkaar albums kunt roepen om te reviewen waar je nog niét op hebt gestemd maar die volgens de ander wel bij je passen).

jkbb
Heb geprobeerd er het 'beste' van te maken bij RAtM.

Benno
Iemand nog wat voor mij voor vanavond?

Ik moet er ook nog een aangewezen krijgen (want ik ben als ik het goed lees de laatste die iemand anders iets heeft aangewezen), als jij dat doet Benno kan daarna iemand jou een album aanwijzen (zo blijven de regels van dit topic nog enigzins in stand).

Benno
Ik weet niets van hip-hop geef ik toe, maar deze http://www.musicmeter.nl/album/93880/ ken ik toevallig en ik wil er meer van weten.

jkbb
En dan heeft dit prachtige plaatje ook eens een uitgebreider verslag nodig, Benno.

jkbb, pen jij dan eens wat neer bij de door jou met 4 sterren bedeelde Sistereis.

Voor jkbb: The Cure - Disintegration

Edit: te laat! Ik zal eens wat voor jou uitzoeken, Jazper.
Ah gevonden! Gezien je laatste bericht bij dEUS - The Ideal Crash uit 2006 wil ik wel eens weten wat je er nu van vindt. Daar vermeldde je alleen dat het een groeiplaatje was maar uiteindelijk veranderde in een krimpplaatje, en we zijn nu 2 jaar verder, dus vandaar.

Ok, leuk. Misschien is het uiteindelijk wel een jojoplaatje.

Benno
Hier is de recensie van Closing Time

Mocht ik nog een plaat moeten "uitdelen" of zelf wat mogen schrijven dan hoor ik dat zeer graag (mag ook via pm, ik zoek graag in stemlijstjes )

jkbb
Jazper schreef:
jkbb, pen jij dan eens wat neer bij de door jou met 4 sterren bedeelde Sistereis.

Komt voor de bakker, eerst nog een paar keer goed naar luisteren.
En als ik tijd over heb wil ik ook best voor Disintegration gaan zitten . Heb daar wel in een vorig leven als een of andere basketballer nog een stuk geschreven, maar echt bijster bijzonder was die ook weer niet.

Hier is mijn review van Stropstrikkers te lezen.

Voor Arrie heb ik deze in gedachte: Travis - The Boy with No Name

Ken het nummer Closer en die vind ik wel erg sterk, ben dus benieuwd...

Oh, sorry jkbb, ik wist niet dat jij die basketballerke was. Waarom dan ook een nieuw account?
En komt eraan, R&P.

Ik heb Bettie Serveert nog open staan; Ik heb geloof ik niet zoveel zin om dat album te herbeluisteren....dus laat ik die even zitten.

jkbb
Geprobeerd er het beste van te maken bij Sistereis.

Arrie schreef:
Waarom dan ook een nieuw account?

Door domheid.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:02 uur

geplaatst: vandaag om 06:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.