Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2008, 18:04 uur
0
geplaatst: 26 november 2008, 21:37 uur
ik wel, maar moet nog steeds americam music club reviewen, ga dat direct doen.
Update klaar: California
ps R&P je mag: Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 Chambers) (1993) eens verwoorden
Update klaar: California
ps R&P je mag: Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 Chambers) (1993) eens verwoorden
0
geplaatst: 8 januari 2009, 19:22 uur
Ik heb nooit gezien dat dit topic weer tot leven is verwekt. Ik zal snel eens beginnen aan die van de Clan.
0
geplaatst: 9 januari 2009, 20:22 uur
Sterker nog ik heb haar net geplaatst bij het desbetreffende album.
0
geplaatst: 10 januari 2009, 14:22 uur
Van Korenbloem zou ik graag een review zien bij: Bob Dylan - Highway 61 Revisited.
0
geplaatst: 11 januari 2009, 23:10 uur
Ga jij dan maar eens aan die Anthony Hamilton recensie Rhythm & Poetry 
Je had er nog eentje beloofd van Ain't Nobody Worryin'

Je had er nog eentje beloofd van Ain't Nobody Worryin'
0
geplaatst: 13 januari 2009, 18:42 uur
Reijersen, vol trots presenteer ik u (trommelgeroffel): mijn review. 
Zou jij dan een review willen schrijven voor Otis Redding - Otis Blue?

Zou jij dan een review willen schrijven voor Otis Redding - Otis Blue?
0
geplaatst: 16 januari 2009, 15:14 uur
Ja maar ondertussen mag toch iemand anders mij een album aanwijzen, jij mag Otis al doen.
0
geplaatst: 16 januari 2009, 20:02 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ja maar ondertussen mag toch iemand anders mij een album aanwijzen, jij mag Otis al doen.
Ah, ik had daar overheen gelezen.
0
geplaatst: 17 januari 2009, 13:25 uur
Voor Rhythm & Poetry: Ik ben wel benieuwd naar jouw review van De La Soul's 3 Feet High and Rising.
Heeft iemand er nu weer eentje voor mij?
Heeft iemand er nu weer eentje voor mij?
0
geplaatst: 17 januari 2009, 14:03 uur
Komt voor de spreekwoordelijke bakker.
Edit. hier is mijn reviewtje te lezen: http://www.musicmeter.nl/album/580/info/
Edit. hier is mijn reviewtje te lezen: http://www.musicmeter.nl/album/580/info/
0
geplaatst: 18 januari 2009, 16:59 uur
Sorry dat het zo lang (maanden) duurde maar hier is mijn recensie van American Idiot van Green Day: http://www.musicmeter.nl/album/14960
Voor R&P heb ik als antwoord The Marshall Matters LP van Eminem. Dat was vroeger namelijk altijd mijn favoriete hiphopalbum en dat is het eigenlijk nog steeds, ik ben wel benieuwd naar wat jij er als hiphopkenner van te zeggen hebt.
Voor R&P heb ik als antwoord The Marshall Matters LP van Eminem. Dat was vroeger namelijk altijd mijn favoriete hiphopalbum en dat is het eigenlijk nog steeds, ik ben wel benieuwd naar wat jij er als hiphopkenner van te zeggen hebt.
0
geplaatst: 18 januari 2009, 18:08 uur
Je moet er eerst herman een aanwijzen
, maar ik zal die van Eminem wel doen hoor.
, maar ik zal die van Eminem wel doen hoor.
0
geplaatst: 18 januari 2009, 18:15 uur
Krijg ik niet gewoon te horen welke plaat ik moet reviewen, om vervolgens zelf iemand aan te wijzen?
0
geplaatst: 18 januari 2009, 18:17 uur
Nee andersom
maar het is nu met MDV niet helemaal goed gegaan. Daarom wijs ik Herman wel een album aan (denk er even over na) mag jij een album aanwijzen voor MDV. De volgende user kiest dan een album voor jou uit om te reviewen (volg je me nog?
).
Edit. door Sir Spamalot loopt alles weer in de soep en heeft mijn bovenstaande uitleg weinig betekenis meer
.
maar het is nu met MDV niet helemaal goed gegaan. Daarom wijs ik Herman wel een album aan (denk er even over na) mag jij een album aanwijzen voor MDV. De volgende user kiest dan een album voor jou uit om te reviewen (volg je me nog?
).Edit. door Sir Spamalot loopt alles weer in de soep en heeft mijn bovenstaande uitleg weinig betekenis meer
.
0
geplaatst: 18 januari 2009, 18:18 uur
Oh ja, het blijft natuurlijk een game. Ik neem de titel van dit topic letterlijk, vandaar.
0
geplaatst: 18 januari 2009, 18:20 uur
Ik stel voor:
-Ik wijs herman een album aan.
-MJ wijst MDV een album aan.
-Sir wijst MJ een album aan.
-De volgende wijst Sir een album aan.
-Ik wijs herman een album aan.
-MJ wijst MDV een album aan.
-Sir wijst MJ een album aan.
-De volgende wijst Sir een album aan.
0
geplaatst: 18 januari 2009, 18:26 uur
Voor Herman: Jaga Jazzist - A Livingroom Hush
Dan ga ik beginnen aan die van Eminem.
Dan ga ik beginnen aan die van Eminem.
0
geplaatst: 18 januari 2009, 18:28 uur
Rhythm & Poetry schreef:
MJ wijst MDV een album aan.
Ik heb even al MDV's stemmen bekeken en geloof het of niet: ik heb er geen een van gehoord (onze smaken matchen dan ook niet).MJ wijst MDV een album aan.
0
geplaatst: 18 januari 2009, 18:29 uur
Nee dat hoeft ook niet, wijs hem gewoon een album aan die MDV in zijn eigen stemmenlijst heeft staan (jij hoeft het album dus niet te kennen).
Of zoals de wijze opener van dit topic zei:
Of zoals de wijze opener van dit topic zei:
The Scientist schreef:
Het ging erom meer uitgebreide berichten op de site te krijgen dus dit topic.
Weer een game, maar ditmaal met als doel wat uitgebreidere reviews op de site te krijgen.. het idee is simpel, kies een album uit de stemmen lijst van de persoon die voor je post waar hij nog geen bericht heeft staan, hij moet dan bij dat album een (redelijk uitgebreid) bericht neerzetten. Daarna krijg jij weer die opdracht.. etc...
Begin dus maar bij mij
Het ging erom meer uitgebreide berichten op de site te krijgen dus dit topic.
Weer een game, maar ditmaal met als doel wat uitgebreidere reviews op de site te krijgen.. het idee is simpel, kies een album uit de stemmen lijst van de persoon die voor je post waar hij nog geen bericht heeft staan, hij moet dan bij dat album een (redelijk uitgebreid) bericht neerzetten. Daarna krijg jij weer die opdracht.. etc...
Begin dus maar bij mij

0
geplaatst: 18 januari 2009, 18:32 uur
Tja, dan heeft het natuurlijk geen zin imo
. Het doel lijkt me om iemands mening te lezen over een plaat die ik goed (of juist niet goed) vind.
Edit (na lezen eerste bericht): ok, dan pas ik maar.
. Het doel lijkt me om iemands mening te lezen over een plaat die ik goed (of juist niet goed) vind.Edit (na lezen eerste bericht): ok, dan pas ik maar.
* denotes required fields.