Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 14:47 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Voor Arrie heb ik deze in gedachte: Travis - The Boy with No Name
Ken het nummer Closer en die vind ik wel erg sterk, ben dus benieuwd...
Voor Arrie heb ik deze in gedachte: Travis - The Boy with No Name
Ken het nummer Closer en die vind ik wel erg sterk, ben dus benieuwd...
Alstu

Met in de laatste alinea een advies voor jou.

En dan heb ik voor jou, R&P: Gorillaz - Gorillaz
0
geplaatst: 21 oktober 2008, 18:43 uur
Leuk gedaan, goed opgebouwde mening. Gorillaz moet nog gebeuren, maar nog geen tijd/zin gehad. Komt er wel spoedig aan.
0
Misterfool
geplaatst: 21 oktober 2008, 20:14 uur
nou geef mij er maar weer eens eentje. ben echter niet zo in de stemming voor Rap
0
geplaatst: 21 oktober 2008, 20:21 uur
ben er nog steeds niet aan toe gekomen, maar geef me nog ff tijd
0
geplaatst: 21 oktober 2008, 20:24 uur
Misterfool, het is de bedoeling dat je telkens voor de vorige user een album bedenkt, en dat er dan iemand voor jou een album bedenkt. Dus nu moet iemand voor mij een album bedenken om te reviewen, de volgende bedenkt dan een album voor diegene, en dan weer iemand voor diegene, snap je? Dus Misterfool, als jij er mij nou eentje geeft... 

0
geplaatst: 22 oktober 2008, 10:49 uur
Benno schreef:
Deze dan graag voor Reijersen
Daar staat mijns inziens wel erg weinig bij voor zo'n legendarisch funkalbum.
Deze dan graag voor Reijersen
Daar staat mijns inziens wel erg weinig bij voor zo'n legendarisch funkalbum.
EIndelijk klaar: klik
Vind het een lastig album om veel over te vertellen.
0
geplaatst: 22 oktober 2008, 12:13 uur

Washington - A New Order Rising .... Reijersen en ik liggen redelijk uit elkaar qua muzieksmaak, maar hebben hier beide relatief hoog op gestemd. Er valt vast iets meer over te zeggen, dan de 4 regels tot nu toe Daniel...go ahead

0
geplaatst: 23 oktober 2008, 17:07 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Leuk gedaan, goed opgebouwde mening. Gorillaz moet nog gebeuren, maar nog geen tijd/zin gehad. Komt er wel spoedig aan.
En hier is ie dan: http://www.musicmeter.nl/album/1605/info/
Voor Arrie heb ik deze: Elbow - The Seldom Seen Kid
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 08:49 uur
Dank je!
Ik zal me eens over Elbow gaan buigen (ook goeie recensie van Gorillaz hoor)
Ik zal me eens over Elbow gaan buigen (ook goeie recensie van Gorillaz hoor)
0
lambf
geplaatst: 29 oktober 2008, 13:06 uur
Voor R&P had ik deze in gedachte. Hij heeft een hoog gemiddelde, dus ik ben benieuwd.
0
geplaatst: 10 november 2008, 13:41 uur
bonothecat schreef:
(afbeelding)
Washington - A New Order Rising .... Reijersen en ik liggen redelijk uit elkaar qua muzieksmaak, maar hebben hier beide relatief hoog op gestemd. Er valt vast iets meer over te zeggen, dan de 4 regels tot nu toe Daniel...go ahead
(afbeelding)

Ik hoop naar uw tevredenheid
0
geplaatst: 10 november 2008, 13:42 uur
0
geplaatst: 10 november 2008, 18:02 uur
He Daniel is aan de beurt.....en ik kan het niet laten. Wat is er zo slecht aan Gordon - A Song for You (2008). Wat voor verkrachtingswerk heeft hij verricht om te komen tot 0,5. Zal je er verder niet meer mee lastig vallen 

0
geplaatst: 10 november 2008, 18:48 uur
bonothecat schreef:
He Daniel is aan de beurt.....en ik kan het niet laten. Wat is er zo slecht aan Gordon - A Song for You (2008). Wat voor verkrachtingswerk heeft hij verricht om te komen tot 0,5. Zal je er verder niet meer mee lastig vallen

Album ligt (helaas) nog vers in het geheugen dus zal eens kijken wat ik ervan kan maken.
0
geplaatst: 10 november 2008, 19:59 uur
0
geplaatst: 14 november 2008, 11:29 uur
Ik vind het leuk om niet kloppende recensies te maken
. En ik dik het natuurlijk allemaal wat aan. Ayo er zijn ergere dingen 
Voor jou heb ik: J. Rawls & Declaime - It's the Dank & Jammy Show. Ik vind 3* aan de lage kant.
Owee als je nu op 2* uitkomt
. En ik dik het natuurlijk allemaal wat aan. Ayo er zijn ergere dingen 
Voor jou heb ik: J. Rawls & Declaime - It's the Dank & Jammy Show. Ik vind 3* aan de lage kant.
Owee als je nu op 2* uitkomt
* denotes required fields.