Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2009, 11:45 uur
ik ben wel benieuwd naar een Metal plaat en de cover spreekt me aan, ik ga het waarschijnlijk wel een keer opzetten.
0
geplaatst: 24 januari 2009, 11:51 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Voor Arrie heb ik iets veel leukers uitgezocht (althans dat denk ik, ken het album zelf nog niet) namelijk: The Chemical Brothers - Dig Your Own Hole
Voor Arrie heb ik iets veel leukers uitgezocht (althans dat denk ik, ken het album zelf nog niet) namelijk: The Chemical Brothers - Dig Your Own Hole
Veel leuker inderdaad, geweldig album!
Review komt morgen, denk ik.

0
geplaatst: 24 januari 2009, 12:28 uur
Rhythm & Poetry schreef:
ik ben wel benieuwd naar een Metal plaat en de cover spreekt me aan, ik ga het waarschijnlijk wel een keer opzetten.
ik ben wel benieuwd naar een Metal plaat en de cover spreekt me aan, ik ga het waarschijnlijk wel een keer opzetten.Als je kennis wil maken met metal is White Pony niet het beste opstapje, dan kan je beter Strong Arm Of The Law van Saxon (al is dat eigenlijk meer hard rock), The Number Of The Beast van Iron Maiden (al vind ik die persoonlijk wat minder) of The Black Album van Metallica (al is die wat ruig) nemen. White Pony is eigenlijk niet echt metal, eerder een soort dreampop/postpunk met hier en daar een hard riffje, maar nog steeds een van de mooiste albums ooit hoor

0
geplaatst: 24 januari 2009, 17:00 uur
Voor de duidelijkheid: de volgende user mag mij een album aanwijzen (en ik vind het niet erg als dit een album is dat ik nog niet ken).
0
geplaatst: 24 januari 2009, 17:22 uur
Ik geloof dat ik het nog niet helemaal snap 
Is het normaal gesproken dat het album wat je kiest in de stemmingslijst staat van de user voor je? En dat het in jou geval nu niet hoeft omdat je aangeeft dat je dat niet erg vind?
En wanneer is iets een review ten opzichte van een normaal bericht, gewoon een langer en uitgebreider stuk?

Is het normaal gesproken dat het album wat je kiest in de stemmingslijst staat van de user voor je? En dat het in jou geval nu niet hoeft omdat je aangeeft dat je dat niet erg vind?
En wanneer is iets een review ten opzichte van een normaal bericht, gewoon een langer en uitgebreider stuk?
0
geplaatst: 24 januari 2009, 17:43 uur
Dat is nogal verschillend, maar een review is voor mij idd een wat langer stuk wat duidelijk omschrijft wat je van een album vind, neus maar wat rond ik de reviews die al eerder geschreven zijn.
En normaal gesproken krijg je een album aangewezen dat ook in je stemlijst staat, ik geef idd aan dat ik ook graag een voor mij onbekend album wil reviewen.
En normaal gesproken krijg je een album aangewezen dat ook in je stemlijst staat, ik geef idd aan dat ik ook graag een voor mij onbekend album wil reviewen.
0
geplaatst: 24 januari 2009, 18:10 uur
Zal ik er dan maar eentje geven? Jar Of Flies van Alice In Chains, ik denk me te kunnen herinneren dat je ooit zei dat je wel benieuwd was naar dat album.
Heeft iemand ook nog iets voor mij?
0
geplaatst: 24 januari 2009, 19:39 uur
Ik zou er wel eentje van een willekeurige Saxon willen zien. Zelf heb ik nooit een heel album van ze uitgezeten, maar ik heb er wel al wat goede verhalen over gehoord.
0
geplaatst: 24 januari 2009, 19:42 uur
En voor de volgende.. ik vind het ook prima als het een album is wat niet in mijn stemmingslijst staat. Ten eerste omdat mijn lijst nog lang niet zoveel bevat en omdat ik altijd wel in ben voor wat nieuws(als het maar niet een Frans Bauwerrr of iets dergelijks is
)
)
0
geplaatst: 24 januari 2009, 20:04 uur
Dan doe jij Uroboros van Dir en grey en doe ik Crusader van Saxon, oké? 

0
geplaatst: 24 januari 2009, 21:22 uur
MDV schreef:
Zal ik er dan maar eentje geven? Jar Of Flies van Alice In Chains, ik denk me te kunnen herinneren dat je ooit zei dat je wel benieuwd was naar dat album.
Ik kan het mezelf niet meer herinneren, maar ik wil hem graag reviewen

0
geplaatst: 25 januari 2009, 00:14 uur
Mijn review van Jar Of Flies is af en hier te lezen.
Het is nu echter onmogelijk om iemand een album aan te wijzen, aangezien de regels door bovenstaande heren (MDV en Aghora) niet juist gevolgd zijn. Daarom mag de volgende user mij een album aanwijzen.
MDV en Aghora ik vergeef het jullie
.
Het is nu echter onmogelijk om iemand een album aan te wijzen, aangezien de regels door bovenstaande heren (MDV en Aghora) niet juist gevolgd zijn. Daarom mag de volgende user mij een album aanwijzen.
MDV en Aghora ik vergeef het jullie
.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 25 januari 2009, 02:05 uur
Misschien een beetje snel R&P maar ik zelf kan ik:
The Smashing Pumpkins - Siamese Dream
erg waarderen, misschien iets voor jouw om te reviewen?
The Smashing Pumpkins - Siamese Dream
erg waarderen, misschien iets voor jouw om te reviewen?
0
geplaatst: 25 januari 2009, 11:23 uur
Ja ik zal het eens proberen
, maar ik kijk wel uit voor boze sietses.
, maar ik kijk wel uit voor boze sietses.
0
Lukk0
geplaatst: 25 januari 2009, 14:20 uur
Mijn review van Blackwater Park is (eindelijk) af.
RedLightCityBoy, zou jij een review van Donald Byrd's Places and Spaces kunnen schrijven.
RedLightCityBoy, zou jij een review van Donald Byrd's Places and Spaces kunnen schrijven.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 25 januari 2009, 14:30 uur
Oei...mijn favoriete plaat reviewen, dat wordt nog lastig. 
Maar ik zal het proberen deze week te plaatsen.

Maar ik zal het proberen deze week te plaatsen.
0
geplaatst: 25 januari 2009, 23:29 uur
Uroboros is af, en zoals je daar kunt lezen heb ik genoten van he album. Bedankt MDV 
Hoe maak ik van mijn bericht trouwens een "mening"?

Hoe maak ik van mijn bericht trouwens een "mening"?
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 25 januari 2009, 23:34 uur
Bij je recensie, links van je cijfer staat een sterretje.
Klik erop, en dan word het geel.
Klik erop, en dan word het geel.

0
geplaatst: 26 januari 2009, 08:02 uur
Lukk0 zou jij Explosions in the Sky - The Earth Is Not a Cold Dead Place willen reviewen?
0
Lukk0
geplaatst: 26 januari 2009, 08:08 uur
Ik zal eens kijken of ik de recensie van Dn!S daar kan overtreffen. Hij staat binnenkort op de site.
0
geplaatst: 26 januari 2009, 13:24 uur
R&P zou jij Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik kunnen doen? Als je liever weer een hiphopplaat wilt weet ik ook nog wel wat leuks.
0
geplaatst: 26 januari 2009, 13:44 uur
Ik heb nu ook nog niks. Volgens mij klopt de volgorde alweer niet helemaal. Veel te ingewikkeld.
Anders kan ik ook mijn bericht voor R&P wissen en zoek ik er een uit voor jou. Zin om The Ocean - Precambrian te reviewen?
Anders kan ik ook mijn bericht voor R&P wissen en zoek ik er een uit voor jou. Zin om The Ocean - Precambrian te reviewen?
0
geplaatst: 26 januari 2009, 13:54 uur
RedLightCityBoy schreef:
Saxon - Into the Labyrinth?
(quote)
Saxon - Into the Labyrinth?

Die wilde ik eigenlijk bewaren voor het moment dat ik 'm echt in huis heb gehaald. Maar dat is eigenlijk zinloos, ik zal 'm wel pindakazen en reviewen.
O wacht, laat maar zitten, ik lees Aghora's bericht nu. Ik doe die wel. Als ik 'm ergens kan vinden. Recensie komt in ieder geval ergens deze week!
* denotes required fields.