MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
RedLightCityBoy
Lukk0 schreef:
Mijn review van Blackwater Park is (eindelijk) af.

RedLightCityBoy, zou jij een review van Donald Byrd's Places and Spaces kunnen schrijven.

Places and Spaces...daar heb ik denk ik toch wel nog een paar weekjes voor nodig om die echt goed te reviewen (want dat doe ik graag, erg uigebreid). Maar wijs gerust een andere aan als je wilt.

RedLightCityBoy
@ Aghora, zou jij een review voor: 'Dr. Dre - The Chronic' willen schrijven?
Dan maaag jij er ook 1tje voor mij aanwijzen

Aghora schreef:
R&P zou jij Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik kunnen doen? Als je liever weer een hiphopplaat wilt weet ik ook nog wel wat leuks.

dit keer zal ik alleen niet zo snel zijn als anders want ik heb weer een 'wat drukkere' week.

RedLightCityBoy schreef:
@ Aghora, zou jij een review voor: 'Dr. Dre - The Chronic' willen schrijven?
Dan maaag jij er ook 1tje voor mij aanwijzen

Ga ik doen, dan mag jij je in het Frans verdiepen en een review schrijven over Hocus Pocus - Place 54.

RedLightCityBoy
Ziet er zeer interessant uit! review komt eraan!

@ R&P, The Detroit Experiment heb ik al aardig vaak beluisterd. Ik denk dat ik het album morgen of overmorgen goed kan reviewen. (apart, uniek album! )

RedLightCityBoy

Ik heb net The Chronic gepost.

Grappig trouwens dat ik in je review van The Detroit Experiment dit las:

"Waar ik ook dol op ben zijn de hoge keyboard noten, die Dr. Dre ook vaak in zijn oude tijden gebruikte."

En dat juist een van de punten was waar ik bij The Chronic over struikelde

Als iemand nog iets leuks voor me heeft zeg het gerust. Ik heb namelijk 3 man aan het werk gezet en er zelf maar eentje gedaan.

MDV
Ik weet niet of dit wel van de regels mag maar misschien weet ik wel wat. Hou je een beetje van folk? Ik ben wel benieuwd wat je van het album Regö Rejtem van The Moon And The Nightspirit vindt (mocht je zoeken naar iets dat je nog niet kent).

Btw, ik heb Precambrian vandaag eindelijk kunnen vinden. Ik zie dat het een lang album is dus de recensie zal nog even op zich laten wachten maar komt er zeker!

Precambrian is inderdaad een lang album(eigenlijk anderhalve CD ) en ook behoorlijk zwaar/complex dus neem er maar de tijd voor ja.
Wat folk betreft, ik ben er absoluut niet in bekend maar ik gaf niet voor niets aan dat ik wel onbekend spul wil beluisteren. Ga ik zeker een keertje opzoeken binnenkort.

Lukk0
Mijn recensie van The Earth Is Not A Cold Dea... is af.

Aan wie kan ik nu trouwens een nieuw album toewijzen? Het wordt de laatste die gepost heeft denk ik: Aghora, zou jij Transformer van Lou Reed van een recensie willen voorzien? De volgende mag er dan nu een aan mij toewijzen.

Voor Lukk0 heb ik Pink Floyd - Wish You Were Here in gedachten. Ik ga die plaat binnekort een keer beluisteren.

Lukk0
Ik was al van plan om binnenkort een recensie te schrijven over een van de Pink Floyd platen, dus dat komt mooi uit. Hij staat binnenkort op de site.

De volgende mag dus weer iets voor mij bedenken.

Nooit mee gedaan hier, maar mag ik R&P een review laten schrijven van Toiling Midgets - Son (1992).
En wie laat mij een review schrijven nu?

RedLightCityBoy
@ Aghora: Pocus - Place 54 review komt morgen!
sorry dat het wat lang duurt, ik moet huiswerk maken op onregelmatige tijden, vandaar

Als jij je over And Also the Trees - Farewell to the Shade buigt, reptile, wil ik ook wel weer eens een opdrachtje aannemen

dank u dank u Ik ga er van de week mee bezig.

PS: Had ik bovenstaande eigenlijk wel aan R&P mogen vragen of is het de bedoeling dat je een album noemt waarvan je weet dat iemand het kent?

Lukk0 schreef:
Aghora, zou jij Transformer van Lou Reed van een recensie willen voorzien?

Helemaal overheen gelezen , erg leuk gaat alleen wel even duren denk ik.

reptile71 schreef:
PS: Had ik bovenstaande eigenlijk wel aan R&P mogen vragen of is het de bedoeling dat je een album noemt waarvan je weet dat iemand het kent?

Volgens mij wel, maar gezien het feit dat R&P dit jaar 500 nieuwe 2009-albums wil luisteren kan hij voor deze plaat vast ook even tijd maken .

Anyway, ik wil wel een opdracht nu . Iemand?

Split Enz - Time and Tide (1982)

De meest mature plaat van de Finn brothers,
lang voor Crowded House en andere projecten.

Is dat wat voor jou, Lukas?

Haha, jij hebt zeker net mijn mixtapeverhaal gelezen ...

Zal hem weer eens opduikelen, want die paar keer dat ik m gedraaid heb kan ik me niet echt meer heugen.

Lukas schreef:
Haha, jij hebt zeker net mijn mixtapeverhaal gelezen ....

Wel, je maakte daar een halve belofte dus ...

Het mag ook Waiata (1981) zijn, als je die nog niet zou kennen.
Die rockt meer dan Time & Tide, welke een meer poppy geluid heeft.

dazzler schreef:
(quote)

Wel, je maakte daar een halve belofte dus ...

Het mag ook Waiata (1981) zijn, als je die nog niet zou kennen.
Die rockt meer dan Time & Tide, welke een meer poppy geluid heeft.

En ik los zélfs halve belofte in, zeker als er een steuntje in de rug volgt in zo'n topic als dit

Ik kan Waiata nog niet, die zal ik ook eens luisteren.

Lukas schreef:
Volgens mij wel, maar gezien het feit dat R&P dit jaar 500 nieuwe 2009-albums wil luisteren kan hij voor deze plaat vast ook even tijd maken .
Lijkt mij ook, 500 2009 albums achter elkaar lijkt me ook net ff iets te veel, even een Toiling Midget break kan dan geen kwaad, maar de vraag is nu nog of hij hier überhaupt wel op gaat reageren.

Als ik het album kan vinden dan ga ik het zeker reviewen.

Je hebt het gevonden.

Hoe raadt u dat zo?

Ik sta in goed contact met het universum.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:02 uur

geplaatst: vandaag om 06:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.