Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
Lukk0
geplaatst: 9 mei 2009, 19:51 uur
Het was vooral zo moeilijk omdat ik mezelf opgelegd heb om pas te stemmen als ik iets minimaal vijf keer beluisterd heb en voor een goede recensie heb ik meestal nog vaker nodig. Nu heb ik me er nog makkelijk vanaf gemaakt door het album in zijn geheel drie keer te luisteren en me een beetje toe te splitsen op de door mij genoemde nummers. Veel plezier trouwens met Songs for Drella, ik hoop dat je het kunt waarderen.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 19:55 uur
Ik zou ook graag een album reviewen, iets wat ik totaal nog niet ken. Verras me! 

0
Lukk0
geplaatst: 9 mei 2009, 19:59 uur
Het is dan de bedoeling dat je eerst iets aan degene voor je toe wijst, ik in dit geval, dan is het album daarna voor jou.
0
geplaatst: 10 mei 2009, 19:27 uur
Vertek jij dan maar even waarom je een 4 kwijt kan aan Mogwai - Mogwai (1999)
0
geplaatst: 15 mei 2009, 16:38 uur
Mijn review bij Two Fingers is geplaatst: Two Fingers - Two Fingers (2009)
0
geplaatst: 15 mei 2009, 18:13 uur
Jij durft wel hiphop aan hè?
Zou je dan CYNE - Time Being willen beluisteren en van een review willen voorzien? Volgens mij ken je het album nog niet, hopelijk is dat geen probleem.
Zou je dan CYNE - Time Being willen beluisteren en van een review willen voorzien? Volgens mij ken je het album nog niet, hopelijk is dat geen probleem.
0
geplaatst: 20 mei 2009, 13:52 uur
Oké, ik zal het vandaag nog proberen voor de eerste keer te beluisteren. Zondag ongeveer kun je een recensie verwachten! 

0
geplaatst: 20 mei 2009, 16:29 uur
- Azra is bezig aan de recensie maar heeft een zeer drukke tijd beleefd de afgelopen dagen maar probeert morgen zijn recensie af te hebben
-
-
0
geplaatst: 21 mei 2009, 11:36 uur
Bij deze meld ik me aan als nieuwkomer hier 
Heb er nog maar één geschreven voor Icky Thump van The White Stripes en ik merkte dat die helemaal niet vlot leest, dus heb ik het sindsdien afgezworen. Echter ben ik bereid nu wat te oefenen op albums die ik aangewezen krijg, als mocht ik een journalist zijn

Heb er nog maar één geschreven voor Icky Thump van The White Stripes en ik merkte dat die helemaal niet vlot leest, dus heb ik het sindsdien afgezworen. Echter ben ik bereid nu wat te oefenen op albums die ik aangewezen krijg, als mocht ik een journalist zijn

0
geplaatst: 21 mei 2009, 11:41 uur
Dan mag je eerst mij een album aanwijzen
. De volgende user zal dan jou een album een aanwijzen.
. De volgende user zal dan jou een album een aanwijzen.
0
geplaatst: 21 mei 2009, 11:43 uur
Als hip-hop liefhebber ben ik benieuwd wat u, beste R&P, vindt van Triggerfinger - Triggerfinger (2004). Belgische rock !
0
geplaatst: 21 mei 2009, 11:52 uur
mijn review : Ywis - Leonardo's Dream
Ploppesteksel, als je zin hebt om iets nieuws te ontdekken : Fertile Reality -- The Dune Of Mill ( hier legaal en gratis te downloaden)
En ik wil er ook wel weer eentje krijgen
Ploppesteksel, als je zin hebt om iets nieuws te ontdekken : Fertile Reality -- The Dune Of Mill ( hier legaal en gratis te downloaden)
En ik wil er ook wel weer eentje krijgen

0
geplaatst: 21 mei 2009, 11:53 uur
Ploppesteksel schreef:
Als hip-hop liefhebber ben ik benieuwd wat u, beste R&P, vindt van Triggerfinger - Triggerfinger (2004). Belgische rock !
Interessant, hopelijk bevalt het!
0
geplaatst: 21 mei 2009, 12:00 uur
azra schreef:
Ik doe mijn best om zo snel mogelijk een review klaar te hebben.
0
geplaatst: 31 mei 2009, 17:52 uur
Nee, ik ga niet meedoen. Dat dit een pinned topic is is mij duidelijk. Maar waarom????? Ik verzoek een mod om hier weer een gewoon topic van te maken.
0
geplaatst: 31 mei 2009, 19:38 uur
Een aantal berichten verwijderd. En - als reactie op Ceasar - dit topic staat standaard bovenaan in de updates omdat dit topic juist meer inhoudelijke/constructieve berichten bij albums bevorderd.
0
geplaatst: 5 juni 2009, 21:35 uur
0
geplaatst: 6 juni 2009, 11:51 uur
Bij mij duurt het misschien ook nog wel even, examens weet je wel, alvast excuses.
0
Lukk0
geplaatst: 8 juni 2009, 19:52 uur
Mijn recensie van Mogwai - Mogwai is eindelijk gearriveerd.
Voor azra, verklaar jouw twee sterren voor Interpol - Turn on the Bright Lights maar eens. Of, als je eens iets heel anders wilt proberen: een album van één van mijn favoriete artiesten onder een van zijn pseudoniemen, namelijk Palace Music - Viva Last Blues.
Ik wil dan ook wel weer een keer een nieuwe, het maakt niet uit of het al in mijn stemmenlijst staat of bij mijn smaak past (of niet uiteraard).
Voor azra, verklaar jouw twee sterren voor Interpol - Turn on the Bright Lights maar eens. Of, als je eens iets heel anders wilt proberen: een album van één van mijn favoriete artiesten onder een van zijn pseudoniemen, namelijk Palace Music - Viva Last Blues.
Ik wil dan ook wel weer een keer een nieuwe, het maakt niet uit of het al in mijn stemmenlijst staat of bij mijn smaak past (of niet uiteraard).
0
geplaatst: 12 juni 2009, 13:14 uur
Hehe, deze topic lijkt mij wel een leuke uitdaging en manier om nieuwe groepen te leren kennen.
Count me in
Count me in

0
geplaatst: 12 juni 2009, 15:29 uur
@ barrett , je moet Lukk0 een album geven wat hij moet reviewen en de volgende geeft jou weer een album 
Ik ga voor Palace Music - Viva Last Blues aangezien ik de keuze krijg zelf te kiezen en ik van het andere album weet dat ik het niet echt goed vind (volgende keer misschien)

Ik ga voor Palace Music - Viva Last Blues aangezien ik de keuze krijg zelf te kiezen en ik van het andere album weet dat ik het niet echt goed vind (volgende keer misschien)
0
geplaatst: 13 juni 2009, 11:49 uur
K, voor Lukk0 dus, euhm neem dan maar een resentie van Elvis Perkins album, In Dreamland. Omdat ik toch vind dat er te weinig respons is op deze plaat.
0
Misterfool
geplaatst: 13 juni 2009, 12:01 uur
barrett schreef:
K, voor Lukk0 dus, euhm neem dan maar een resentie van Elvis Perkins album, In Dreamland. Omdat ik toch vind dat er te weinig respons is op deze plaat.
dan mag jij deze recenseren barret Roger Waters - Radio KAOS (1987)
0
Lukk0
geplaatst: 13 juni 2009, 12:14 uur
barrett schreef:
Nog nooit van gehoord, maar ik ga hem opzoeken en er een stukje bij schrijven. Altijd leuk om iets te krijgen dat je helemaal niets zegt
.* denotes required fields.