Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2009, 11:29 uur
Moet ik MDV nu een album aanwijzen? Eigenlijk zou dat niet mogen in dit topic omdat hij dan twee albums moet reviewen, maar als hij daar geen probleem mee heeft vind ik het best...
0
geplaatst: 19 april 2009, 11:33 uur
Ik vind het prima hoor, de DJ deed het laatst ook. Het zal alleen iets langer gaan duren, want ik ben nooit zo snel met conclusies uit hiphop-albums trekken.
0
geplaatst: 19 april 2009, 11:36 uur
Danmag jij van mij een review bij dit album schrijven: Suffocation - Suffocation (2006)
0
geplaatst: 22 april 2009, 17:28 uur
Ik ben klaar met mijn review vab Lifestylez Ov da Poor & Dan.... Suffocation komt misschien nog deze week, als ik er tijd voor heb.
0
geplaatst: 22 april 2009, 17:32 uur
En heeft iemand er behoefte aan om mij een album aan te wijzen?
0
tuktak
geplaatst: 22 april 2009, 17:59 uur
ik weet een leuke die ook nog in je straatje past (anders is er ook geen bal aan, en zijn de reviews niet echt zinnig)...
two fingers - two fingers
two fingers - two fingers
0
geplaatst: 23 april 2009, 17:10 uur
Zo, mijn review is klaar. Sorry, dat ik het hele album niet geluisterd heb, maar zoals tuktak ook zegt, leek me dat niet echt zinnig meer.
Ik weet even niet wie ik er nu eentje aan moet wijzen, tuktak misschien?
Ik weet even niet wie ik er nu eentje aan moet wijzen, tuktak misschien?
0
geplaatst: 24 april 2009, 13:37 uur
Zou je voor mij dan een review willen plaatsen bij Float van Peter Broderick?
Ik ben benieuwd wat je er van vindt!
Ik ben benieuwd wat je er van vindt!
0
tuktak
geplaatst: 27 april 2009, 20:52 uur
Bij deze mijn gevraagde review trouwens: Peter Broderick - Float (2008)
0
geplaatst: 7 mei 2009, 14:35 uur
@azra:
Je moet zelf een review af hebben, dus hierbij aan jou de opdracht (geheel ook tegen de regels, sorry) om Mike Heron - Smiling Men with Bad Reputations (1971) te reviewen. Weer eens wat anders.
Je moet zelf een review af hebben, dus hierbij aan jou de opdracht (geheel ook tegen de regels, sorry) om Mike Heron - Smiling Men with Bad Reputations (1971) te reviewen. Weer eens wat anders.

0
geplaatst: 7 mei 2009, 14:41 uur
Oké, bedankt
ik ga er eens achteraan
[Vorig berichtje heb ik even verwijderd.]
ik ga er eens achteraan
0
geplaatst: 7 mei 2009, 14:48 uur
azra schreef:
Nu ben ik dus als enige in overtreding. [Vorig berichtje heb ik even verwijderd.]
Ik kan geen downloadlinkje voor je vinden van het album dus kijk maar of het gaat lukken. Wil anders wel een andere voor je verzinnen hoor. 
0
geplaatst: 8 mei 2009, 16:52 uur
Het review voor jou reptile : Mike Heron - Smiling Men with Bad Reputations (1971)
en ik wil graag een review terug van het album The Blood Brothers - Young Machetes (2006)
ook wat anders dan jij gewend bent.
en ik wil graag een review terug van het album The Blood Brothers - Young Machetes (2006)
ook wat anders dan jij gewend bent.
0
geplaatst: 8 mei 2009, 23:35 uur
Had hier helemaal niet meer gekeken.... Mike Heron was zomaar een gooi van mij trouwens. Ik heb de LP in huis (bij een stapeltje LP's die ik aan het verkopen ben voor een collega) en vind het wel fijne muziek voor zo af toe. Ik hoor hem in elk geval anders dan jij. Hou wel van dat sfeertje en vind de stem van de zanger erg mooi.
Blood Brothers reviewtje. Sorry dat ik er niet meer van kan maken.
Blood Brothers reviewtje. Sorry dat ik er niet meer van kan maken.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 14:05 uur
Geeft niets, ik was gewoon benieuwd hoe je de stem zou vinden
- en is het nu weer doodgelopen totdat je weer iemand een review geeft? -
- en is het nu weer doodgelopen totdat je weer iemand een review geeft? -
0
geplaatst: 9 mei 2009, 14:10 uur
wouter8 mogen we van een opdracht voorzien want wij hebben ons review af.
(hoewel wij elkaar al een opdracht hebben gegeven, maar we got to move on, right!)
(hoewel wij elkaar al een opdracht hebben gegeven, maar we got to move on, right!)
0
geplaatst: 9 mei 2009, 16:07 uur
Mijn review van Suffocation is af. Is het nu de bedoeling dat ik één van jullie twee iets aanwijs of moet ik eerst wachten tot iemand iets voor mij bedenkt?
0
geplaatst: 9 mei 2009, 16:14 uur
Ik sla weer even over in elk geval, maar volgens mij mag je iemand een opdracht geven nu, MDV.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 16:18 uur
Oow k*t ik zie nu dat ik een album moet reviewen
.
Nou ja zal het deze week proberen te schrijven.
. Nou ja zal het deze week proberen te schrijven.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 16:31 uur
Ik kies Azra als slachtoffer.
Mag het alles zijn: Leonardo's Dream van Ywis. Als je alleen iets wil doen dat je al kent: Leaders of The Free World van Elbow.
Mag het alles zijn: Leonardo's Dream van Ywis. Als je alleen iets wil doen dat je al kent: Leaders of The Free World van Elbow.
0
Lukk0
geplaatst: 9 mei 2009, 18:51 uur
Mijn recensie van Macabre van Dir en Grey is eindelijk gearriveerd. Zoals je er kan lezen ben ik niet echt overtuigd (of eigenlijk: echt niet overtuigd).
Voor MDV: als je zin hebt kun je een recensie schrijven bij een samenwerking van twee van mijn favoriete artiesten: Songs for Drella van Lou Reed & John Cale. De volgende is dan weer van mij, zoals altijd mag er ook iets uitgezocht worden dat nog niet in mijn stemmenlijst staat.
Voor MDV: als je zin hebt kun je een recensie schrijven bij een samenwerking van twee van mijn favoriete artiesten: Songs for Drella van Lou Reed & John Cale. De volgende is dan weer van mij, zoals altijd mag er ook iets uitgezocht worden dat nog niet in mijn stemmenlijst staat.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 19:49 uur
Ik zal er achteraan gaan, ik moet je met Macabre vast gekweld hebben. Misschien was het wat aardiger geweest om je Uroboros te geven aangezien die wel in de smaak vielen bij Aghora en Aslan... Sorry 

* denotes required fields.