Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2009, 13:04 uur
Bij deze is mijn review af, wat een toffe plaat dit is voor mij toch een ontdekking, bedankt daarvoor Misterfool
Peter Hammill - A Black Box (1980)
Bij deze als er mensen zijn die nog interessante tips hebben, stuur ze maar door.
Wie moet er nu eigenlijk een nieuwe opdracht krijgen?
Peter Hammill - A Black Box (1980)
Bij deze als er mensen zijn die nog interessante tips hebben, stuur ze maar door.
Wie moet er nu eigenlijk een nieuwe opdracht krijgen?
0
geplaatst: 25 juli 2009, 13:34 uur
@ Misterfool aangezien jij ook wel liefst iets nieuws recenseert
Steve Hackett - To Watch the Storms (2003)
PS: Als je nog zo'n tip hebt, vuur maar af...
0
geplaatst: 25 juli 2009, 14:27 uur
Na een tijdelijke afwezigheid hier, ivm tentamens en vakanties heb ik nu weer tijd gevonden om iets te gaan recenseren. Heeft iemand dus nog een album voor mij? Het liefste een bekende graag.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 14:38 uur
Normaal gezien moet je eerst een album geven aan iemand anders, normaal gezien ben ik dat nu.
Nuja ik geef je een album waarover je een review moet schrijven, geef jij mij dan gewoon een terug, mag gerust een album zijn dat ik niet ken.
TV on the Radio - Return to Cookie Mountain (2006)
Volla ik heb gezien dat je nog niet hebt gestemt op Tv on the Radio, bij deze heb je deze aan je rekker
Nuja ik geef je een album waarover je een review moet schrijven, geef jij mij dan gewoon een terug, mag gerust een album zijn dat ik niet ken.
TV on the Radio - Return to Cookie Mountain (2006)
Volla ik heb gezien dat je nog niet hebt gestemt op Tv on the Radio, bij deze heb je deze aan je rekker

0
geplaatst: 25 juli 2009, 14:45 uur
Haha, volgens mij had je me iets verkeerd begrepen. Ik bedoelde namelijk eentje die ik al kende
Maar maakt niet uit, ik zal hem eens gaan proberen.
Voor jou, aangezien je username Barrett is en ik bij je stemmen zie dat je toch wel van het psychedelische houdt, een album dat ik afgelopen week n.a.v. een geweldig live-concert heb gekocht (ik kende de band daarvoor nog niet): Sleepy Sun - Embrace (2009)
Veel plezier er mee!
Maar maakt niet uit, ik zal hem eens gaan proberen.Voor jou, aangezien je username Barrett is en ik bij je stemmen zie dat je toch wel van het psychedelische houdt, een album dat ik afgelopen week n.a.v. een geweldig live-concert heb gekocht (ik kende de band daarvoor nog niet): Sleepy Sun - Embrace (2009)
Veel plezier er mee!
0
geplaatst: 25 juli 2009, 14:47 uur
K, bedankt.... ik zal eens kijken wat het zal geven, ben wel nieuwsgierig.
0
Misterfool
geplaatst: 25 juli 2009, 23:29 uur
barrett schreef:
aah hackett toevallig een persoonlijk favoriet. zijn gitaar werk bij genesis en de eerste 4 albums zijn op zijn minst episch te noemen. ga er morgen gelijk mee bezig,first thing in the morning. ben wel beniewd vanaf de jaren 80 heb ik niks meer van hackett beluistert
ik zal eens ff kijken of ik nog wat leuke albums weet. ben blij dat a black box je zo bevalt

0
geplaatst: 26 juli 2009, 20:24 uur
Bij deze. Helaas is hij niet zo positief geworden. Heeft iemand nog een opdracht voor mij? Een album dat ik al ken graag...
0
geplaatst: 26 juli 2009, 20:33 uur
wouter8 schreef:
Bij deze. Helaas is hij niet zo positief geworden. Heeft iemand nog een opdracht voor mij? Een album dat ik al ken graag...
Nuja persoonlijk vind ik dat je redelijk snel je oordeel velt. Ik raad je aan deze plaat zeker nog eens een kans te geven.
0
geplaatst: 26 juli 2009, 21:07 uur
barrett schreef:
Nuja persoonlijk vind ik dat je redelijk snel je oordeel velt. Ik raad je aan deze plaat zeker nog eens een kans te geven.
(quote)
Nou, een kans geven wil ik best doen. Ik heb hem echter al 3 keer geluisterd en als ik een plaat echt goed wil vinden, begint hij eigenlijk altijd dan altijd al zich prijs te geven. En dat heb ik hier nog steeds niet. Maar zeker, ik ken het album nog niet echt goed. En dat is ook de reden waarom ik liever voor mij 'bekende' albums van een review voorzie.
0
geplaatst: 27 juli 2009, 15:08 uur
Misterfool, zou jij me dan eens uit willen leggen wat er mis is met Train of Thought van Dream Theater?
Als je nog iets voor mij hebt, laat maar komen!
0
Misterfool
geplaatst: 27 juli 2009, 15:26 uur
Bass Communion - Ghosts on Magnetic Tape (2004)
ik heb dit album nooit begrepen. jij blijkbaar wel dus review hem maar eens.
0
geplaatst: 27 juli 2009, 15:45 uur
Wie is er nu aan de beurt? Ik wil ook wel weer 's een plaatje reviewen, dus als iemand iets weet? Wel iets dat ik al ken aub.
0
geplaatst: 27 juli 2009, 16:00 uur
Misterfool schreef:
Pfoe, dat zal een enorme kluif gaan worden!
Maar prima, ik zal mijn best doen en ik hoop je te kunnen overtuigen 
@ Herman: Normaal is het de bedoeling dat je eerst iemand anders er eentje aanwijst, voor diegene er jou eentje aanwijst. Maar aangezien er op dit moment niet zo héél veel users echt actief meedoen, wil ik je er wel een aanwijzen

Dan mag je me namelijk eens vertellen waarom je Electro-Shock Blues van Eels beter vindt, dan Beautiful Freak!
0
geplaatst: 27 juli 2009, 16:06 uur
Ah dat is wel een erg leuke, want die stond ook al op mijn eigen lijstje. 

0
geplaatst: 27 juli 2009, 19:34 uur
Klik
"Dat is snel!" Ja, dat is snel
Maar dat betekent niet dat het daarom gemakkelijker was 
Ik hoop dat ik je met deze review kan overtuigen van de klasse van het album!
Oh, en wie een nieuwe heeft, komt U maar!
"Dat is snel!" Ja, dat is snel
Maar dat betekent niet dat het daarom gemakkelijker was 
Ik hoop dat ik je met deze review kan overtuigen van de klasse van het album!
Oh, en wie een nieuwe heeft, komt U maar!
0
geplaatst: 28 juli 2009, 15:59 uur
barrett schreef:
Voor iemand74 Magazine - Secondhand Daylight (1979), khoop dat je deze nog niet kent, maar voor mij is het een nieuwe ontdekking sinds kort, geef jij mij ook een dat ik nog niet ken? Ontdekkingen zijn tof.
Voor iemand74 Magazine - Secondhand Daylight (1979), khoop dat je deze nog niet kent, maar voor mij is het een nieuwe ontdekking sinds kort, geef jij mij ook een dat ik nog niet ken? Ontdekkingen zijn tof.
Magazine - Secondhand Daylight (1979)
Klaar

0
geplaatst: 29 juli 2009, 09:58 uur
iemand74, volgens mij heb je graag een album dat je nog niet kent. Zou je voor mij Aereogramme - My Heart Has a Wish That You Would Not Go dan eens willen beoordelen?
En zou je er mij dan ook eentje aan willen wijzen? Eentje die ik al ken aub.
En zou je er mij dan ook eentje aan willen wijzen? Eentje die ik al ken aub.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 17:59 uur
0
geplaatst: 31 juli 2009, 13:39 uur
wouter8 schreef:
iemand74, volgens mij heb je graag een album dat je nog niet kent. Zou je voor mij Aereogramme - My Heart Has a Wish That You Would Not Go dan eens willen beoordelen?
klaar

0
Misterfool
geplaatst: 31 juli 2009, 14:32 uur
wouter8 schreef:
Misterfool, zou jij me dan eens uit willen leggen wat er mis is met Train of Thought van Dream Theater?
Dream Theater - Train of Thought (2003)
done. verhoging naar 3*
0
geplaatst: 31 juli 2009, 15:19 uur
Hmm, ik ben het niet met je eens, maar toch mooi dat je je score nog verhoogd hebt! En een mooie review!
0
Misterfool
geplaatst: 31 juli 2009, 15:53 uur
wouter8 schreef:
Hmm, ik ben het niet met je eens, maar toch mooi dat je je score nog verhoogd hebt! En een mooie review!
ach ja mooi toch zoveel verschillende meningen op de wereld. de rest van dream theater kan me zeker blij maken. six degrees bijvoorbeeld

0
geplaatst: 2 augustus 2009, 15:16 uur
Voor Misterfool heb ik nog wel een mooi prog-album in de aanbieding.
O.S.I. - Blood
o.a. met Kevin Moore (ex-Dream Theater) en Jim Matheos (Fates Warning)
Hij verdient veel meer stemmen dus dat komt goed uit
OSI - Blood (2009)
O.S.I. - Blood
o.a. met Kevin Moore (ex-Dream Theater) en Jim Matheos (Fates Warning)
Hij verdient veel meer stemmen dus dat komt goed uit

OSI - Blood (2009)
0
Misterfool
geplaatst: 2 augustus 2009, 16:12 uur
ach ja waarom ook niet hé. ben hem nu aan het downloaden
* denotes required fields.