Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 15:08 uur
Geweldige review, Misterfool!
Ik wist dat het een zware opgave was, maar je hebt het echt geweldig gedaan! 
Ik wist dat het een zware opgave was, maar je hebt het echt geweldig gedaan! 
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 15:20 uur
Het is nu niet echt weer om naar buiten te gaan, dus ik heb de tijd genomen om de review van Spiderland te schrijven en die is dus nu klaar. Heeft iemand nog een ander album voor mij om te reviewen?
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 15:50 uur
Prachtige review, Don! Ik verwacht wel nog dat hij groeit bij je, bij mij groeide dit meesterwerk pas na een stuk of 10 luisterbeurten. Blijven proberen! 

0
geplaatst: 5 augustus 2010, 12:29 uur
Review voor Bingo! is geplaatst. Sorry dat ik er lang over deed, maar tot 5 dagen geleden was ik op vakantie en deze plaat is moeilijk om een review over te schrijven.
Ik ga volgende week weer op vakantie, maar ik denk dat Heligoland voor die tijd wel af is.
Ik ga volgende week weer op vakantie, maar ik denk dat Heligoland voor die tijd wel af is.
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 14:06 uur
Ik zal hem eens gaan luisteren en dan komt er over een tijdje een review. Maar ik kijk eerst of het album op Grooveshark staat, dan heb je veel betere kwaliteit.
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 14:09 uur
Misterfool, dan heb ik er nog een voor jou:
Maudlin of the Well - Part the Second (2009)
En dat album kun je gratis en legaal downloaden op de website van de band: Part the Second (Free Download)
Maudlin of the Well - Part the Second (2009)
En dat album kun je gratis en legaal downloaden op de website van de band: Part the Second (Free Download)
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 14:15 uur
En ik kan trouwens dat album van Coil niet vinden, heb je nog een ander album voor mij?
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 15:19 uur
Sorry hoor, maar ik kom er echt niet doorheen, ik vind er echt helemaal niks aan, ik heb niet eens zin om van dat album een review te schrijven.
Heb je nog een ander album?
Heb je nog een ander album?
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 15:23 uur
Met die gaat het zeker lukken, King Crimson is echt geweldig! 

0
geplaatst: 5 augustus 2010, 15:55 uur
De review van The Power to Believe is klaar, heeft iemand nog een ander album voor mij?
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 15:58 uur
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 16:00 uur
Daar heb ik al veel goede dingen over gehoord, ik ben benieuwd....
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 16:11 uur
Deze: Intronaut - Prehistoricisms (2008)
Dit is niet wat je normaal luistert, maar neem er de tijd voor en misschien bevalt het wel, dit topic is toch voor nieuwe muziek ontdekken? Maar ik zag dat je The Dillinger Escape Plan en Daughters ook al de kans had gegeven, dus probeer maar.
Dit is niet wat je normaal luistert, maar neem er de tijd voor en misschien bevalt het wel, dit topic is toch voor nieuwe muziek ontdekken? Maar ik zag dat je The Dillinger Escape Plan en Daughters ook al de kans had gegeven, dus probeer maar.
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 16:22 uur
Ik download hem nu. 
edit: Daarnet was het nog Joanna Newsom!!!
Deze en de plaat van Joanna lopen jammer genoeg wat vertraging op, ik kan pas over 3 weken weer nieuwe albums downloaden door mijn vakantie. Heligoland komt er nog steeds aan.

edit: Daarnet was het nog Joanna Newsom!!!

Deze en de plaat van Joanna lopen jammer genoeg wat vertraging op, ik kan pas over 3 weken weer nieuwe albums downloaden door mijn vakantie. Heligoland komt er nog steeds aan.

0
geplaatst: 7 augustus 2010, 18:15 uur
Ja, erg goed geschreven. Met die van Dead Can Dance ben ik nog wel even bezig, echt even wennen, is normaal echt niet de muziek die ik luister. Maar ik zag dat je al een opmerking had geplaatst bij Joanna Newsom en daarom had ik het veranderd.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 20:39 uur
Ach, ik doe beide gewoon. Wel volhouden met DCD trouwens. Maar nog dank je wel. 

0
geplaatst: 7 augustus 2010, 21:05 uur
Ik hou wel vol met DCD, maar ik weet nog niet alle nummers op hun waarde te schatten.
0
geplaatst: 8 augustus 2010, 18:21 uur
De review van Within the Realm of A Dying Sun is klaar. Heeft iemand nog een ander album voor mij?
0
geplaatst: 8 augustus 2010, 18:27 uur
Goede review, jammer dat hij (nog) niet bevalt, Mijn ideeën zijn op, misschien kun je de plaat doen die Nieuwstad eerder gaf.
0
geplaatst: 8 augustus 2010, 18:29 uur
Ik wacht wel even, ik heb al wat gehoord van Chris Isaak en daar vond ik echt niks aan.
* denotes required fields.