MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Hele mooie recensie, Misterfool!

Geweldige review, Misterfool! Ik wist dat het een zware opgave was, maar je hebt het echt geweldig gedaan!

Het is nu niet echt weer om naar buiten te gaan, dus ik heb de tijd genomen om de review van Spiderland te schrijven en die is dus nu klaar. Heeft iemand nog een ander album voor mij om te reviewen?

Misterfool
bedankt voor de complimenten

Prachtige review, Don! Ik verwacht wel nog dat hij groeit bij je, bij mij groeide dit meesterwerk pas na een stuk of 10 luisterbeurten. Blijven proberen!

Review voor Bingo! is geplaatst. Sorry dat ik er lang over deed, maar tot 5 dagen geleden was ik op vakantie en deze plaat is moeilijk om een review over te schrijven.

Ik ga volgende week weer op vakantie, maar ik denk dat Heligoland voor die tijd wel af is.

Heb je misschien nog een album voor mij om te reviewen?

Misterfool
wat dacht je van deze

Coil - The Remote Viewer (2002)

staat als het goed is op youtube

Ik zal hem eens gaan luisteren en dan komt er over een tijdje een review. Maar ik kijk eerst of het album op Grooveshark staat, dan heb je veel betere kwaliteit.

Misterfool, dan heb ik er nog een voor jou:
Maudlin of the Well - Part the Second (2009)

En dat album kun je gratis en legaal downloaden op de website van de band: Part the Second (Free Download)

Misterfool
het is me een plezier.
prachtig album.

En ik kan trouwens dat album van Coil niet vinden, heb je nog een ander album voor mij?

Misterfool

Sorry hoor, maar ik kom er echt niet doorheen, ik vind er echt helemaal niks aan, ik heb niet eens zin om van dat album een review te schrijven.

Heb je nog een ander album?

Misterfool
lastige klant
King Crimson - The Power to Believe (2003)

deze dan maar

Met die gaat het zeker lukken, King Crimson is echt geweldig!

De review van The Power to Believe is klaar, heeft iemand nog een ander album voor mij?

Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun. Link

Btw, ook hier weer: Neem er de tijd voor!

Daar heb ik al veel goede dingen over gehoord, ik ben benieuwd....

Heb je er een voor mij?

Deze: Intronaut - Prehistoricisms (2008)

Dit is niet wat je normaal luistert, maar neem er de tijd voor en misschien bevalt het wel, dit topic is toch voor nieuwe muziek ontdekken? Maar ik zag dat je The Dillinger Escape Plan en Daughters ook al de kans had gegeven, dus probeer maar.

Ik download hem nu.

edit: Daarnet was het nog Joanna Newsom!!!

Deze en de plaat van Joanna lopen jammer genoeg wat vertraging op, ik kan pas over 3 weken weer nieuwe albums downloaden door mijn vakantie. Heligoland komt er nog steeds aan.

Recensie van Heligoland is geschreven.

Ja, erg goed geschreven. Met die van Dead Can Dance ben ik nog wel even bezig, echt even wennen, is normaal echt niet de muziek die ik luister. Maar ik zag dat je al een opmerking had geplaatst bij Joanna Newsom en daarom had ik het veranderd.

Ach, ik doe beide gewoon. Wel volhouden met DCD trouwens. Maar nog dank je wel.

Ik hou wel vol met DCD, maar ik weet nog niet alle nummers op hun waarde te schatten.

De review van Within the Realm of A Dying Sun is klaar. Heeft iemand nog een ander album voor mij?

Goede review, jammer dat hij (nog) niet bevalt, Mijn ideeën zijn op, misschien kun je de plaat doen die Nieuwstad eerder gaf.

Ik wacht wel even, ik heb al wat gehoord van Chris Isaak en daar vond ik echt niks aan.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:32 uur

geplaatst: vandaag om 11:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.