Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
Lukk0
geplaatst: 8 februari 2010, 17:44 uur
Bij In the Backseat, dan ben je snel klaar met je recensie en heb je het beste nummer nog besproken ook. Is dat even makkelijk 
Ik zou trouwens ook wel weer eens een keer een album willen bespreken, liefst één dat ik nog niet ken. Als iemand mij er één aan kan wijzen, graag.

Ik zou trouwens ook wel weer eens een keer een album willen bespreken, liefst één dat ik nog niet ken. Als iemand mij er één aan kan wijzen, graag.
0
geplaatst: 9 februari 2010, 09:22 uur
Wat dacht je hier van?
Rufus Wainwright - Want, Two.
Volgens mij had je hier nog niet op gestemd, en als je hier bij voorbaat al geen zin aan hebt geef maar een gil. Dan zoeken we verder
Rufus Wainwright - Want, Two.
Volgens mij had je hier nog niet op gestemd, en als je hier bij voorbaat al geen zin aan hebt geef maar een gil. Dan zoeken we verder

0
Lukk0
geplaatst: 9 februari 2010, 18:29 uur
Hij lijkt me wel interessant, ik ken erg weinig van Rufus Wainwright, maar was al van plan hier eens in te duiken. De recensie komt er aan, zal wel een week of zo duren.
0
geplaatst: 11 april 2010, 15:08 uur
(tegen het doodbloeden van dit topic) Wil iemand hier een review over schrijven? Ben wel benieuwd.
0
geplaatst: 1 juli 2010, 16:57 uur
Dit topic nog maar eens reanimeren.
Voor jou kies ik deze, uit je top 10, want zelf ben ik helemaal geen fan van Joanna Newson, en ik ben benieuwd wat je er zo goed aan vindt.
hoi123 schreef:
Voor jou kies ik deze, uit je top 10, want zelf ben ik helemaal geen fan van Joanna Newson, en ik ben benieuwd wat je er zo goed aan vindt.
0
geplaatst: 2 juli 2010, 22:46 uur
Zal ik doen, recensie komt morgen of overmorgen.
Je hebt bij ongeveer ieder album dat ik goed vind al een recensie geplaatst, dus ik heb geen plaat voor je die je al kent. Wel heb ik dit album voor je, maar daar heb je nog niet op gestemd. Kijk maar of je er zin in hebt.
Je hebt bij ongeveer ieder album dat ik goed vind al een recensie geplaatst, dus ik heb geen plaat voor je die je al kent. Wel heb ik dit album voor je, maar daar heb je nog niet op gestemd. Kijk maar of je er zin in hebt.

0
geplaatst: 4 juli 2010, 15:03 uur
Misschien dit album.
Steve Miller Band - Bingo!
Zeer goedde blues songs in een modern jasje met de bekende Steve Miller Sound.
Het is niet echt muziek uit jou top 10 maar ik kan jou top 10 en het album erg waarderen dus waarschijnlijk kun jij het album ook wel waarderen.
En als je hier geen zin in hebt doe dan maar het legendarische punk album: The Undertones - The Undertones.
Steve Miller Band - Bingo!
Zeer goedde blues songs in een modern jasje met de bekende Steve Miller Sound.
Het is niet echt muziek uit jou top 10 maar ik kan jou top 10 en het album erg waarderen dus waarschijnlijk kun jij het album ook wel waarderen.
En als je hier geen zin in hebt doe dan maar het legendarische punk album: The Undertones - The Undertones.
0
geplaatst: 23 juli 2010, 23:52 uur
Zodra ik eindelijk, eindelijk ben toegekomen aan mijn recensie voor In The Army Now die je nog steeds tegoed hebt (nee ik ben het niet vergeten) dan ga ik me weer bemoeien met dit topic.
0
geplaatst: 24 juli 2010, 09:29 uur
@ Ataloona, ik zal hem reviewen, maar de recensie staat er pas over 3 weken.
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 13:41 uur
Steve Miller Band ligt nu in de download, de recensie is er over ongeveer 5 dagen. 

0
geplaatst: 1 augustus 2010, 18:26 uur
Heeft iemand voor mij een album om te reviewen? Dan ontdek ik misschien nieuwe muziek voor mezelf die ik gaaf vind.
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 19:29 uur
Voor Misterfool:
Can - Tago Mago (1971)
En van Beardfish heb ik Destined Solitaire en die vind ik erg goed, dus ik ben er wel benieuwd naar!
Can - Tago Mago (1971)
En van Beardfish heb ik Destined Solitaire en die vind ik erg goed, dus ik ben er wel benieuwd naar!
0
Misterfool
geplaatst: 1 augustus 2010, 19:38 uur
Oh hell 
gelijk een moeilijke
maar ik doe het graag

gelijk een moeilijke
maar ik doe het graag

0
geplaatst: 1 augustus 2010, 19:59 uur
Ah goeie, Egg, 1 van de weinige Canterbury-gerelateerde bands waarin ik me nooit zo verdiept heb 

0
geplaatst: 1 augustus 2010, 20:04 uur
Ataloona, ik keek even door je stemmenlijst en ik zag dat je Massive Attack - Mezzanine niet hebt gereviewd, maar wel op hebt gestemd. Wil je die misschien reviewen? 

0
geplaatst: 1 augustus 2010, 21:11 uur
Beardfish is klaar, echt geweldig. Weet iemand nog een andere voor mij?
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 21:13 uur
Deed je snel!
Ik weet nog een andere voor je, ik post hem zo.
edit: Aangezien je een top-10 hebt die erg mijn smaak is, vind je mijn nummer 1 misschien wel goed; Slint - Spiderland. Let op, het is een groeialbum, dus ik zou er wel een paar weekjes de tijd voor nemen. Ik hoop dat hij je bevalt.
Ik weet nog een andere voor je, ik post hem zo.
edit: Aangezien je een top-10 hebt die erg mijn smaak is, vind je mijn nummer 1 misschien wel goed; Slint - Spiderland. Let op, het is een groeialbum, dus ik zou er wel een paar weekjes de tijd voor nemen. Ik hoop dat hij je bevalt.

0
geplaatst: 1 augustus 2010, 21:17 uur
Ja, deze was snel, maar als een album meer tijd nodig heeft doe ik dat ook. Volgens mij heb ik van Slint al wel eens een keer iets gehoord. Maar Beardfish vond ik tijdens de eerste keer al geweldig.
En ik zie dat jij Mezzazine van Massive Attack 5 sterren geeft, dus ik geef jou het nieuwe album Heligoland om te reviewen. Maar ik zie dat je ook Steve Miller hebt, dus die kun je het beste eerst doen. Maar ik ga morgen Spiderland eens voor de eerste keer luisteren, maar nu staat Five Peace Band van John McLaughlin & Chick Corea op.
En ik zie dat jij Mezzazine van Massive Attack 5 sterren geeft, dus ik geef jou het nieuwe album Heligoland om te reviewen. Maar ik zie dat je ook Steve Miller hebt, dus die kun je het beste eerst doen. Maar ik ga morgen Spiderland eens voor de eerste keer luisteren, maar nu staat Five Peace Band van John McLaughlin & Chick Corea op.

0
Misterfool
geplaatst: 1 augustus 2010, 22:33 uur
prima review. Morgen ga ik aan de mijne bezig(ben nu bij familie aan het pokeren,ik heb verloren
)
)
0
Nieuwstad
geplaatst: 2 augustus 2010, 12:56 uur
vreemd dat er om nieuwe albums wordt gevraagd terwijl deze nog steeds niet is gedaan:
Chris Isaak - Silvertone
wel een beetje opletten he mensen
Chris Isaak - Silvertone
wel een beetje opletten he mensen

* denotes required fields.