Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 augustus 2010, 19:01 uur
Prachtige recensie overigens; leuk ook dat hij bij je is gegroeid. 

0
geplaatst: 9 augustus 2010, 19:29 uur
Bedankt
Dat heb ik overigens bijna altijd als ik een album ga reviewen. Dan ga je toch eerder de tijd nemen om een album heel precies te luisteren.
Dat heb ik overigens bijna altijd als ik een album ga reviewen. Dan ga je toch eerder de tijd nemen om een album heel precies te luisteren.
0
Nieuwstad
geplaatst: 10 augustus 2010, 20:43 uur
Wie wil deze doen? Deep Purple - Come Taste The Band (1975)
Als tegenprestatie wil ik graag een postrock album reviewen.
Als tegenprestatie wil ik graag een postrock album reviewen.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 17:18 uur
Wil je weer een nieuwe of eerst even uitrusten?
Mooie review overigens
Mooie review overigens

0
geplaatst: 11 augustus 2010, 17:26 uur
Goede review Misterfool, misschien moet je Frames eens een keer proberen, die vind ik beter dan Effloresce. En die review van Oneida gaat nog even duren, want het zijn 3 cd´s en het is geen makkelijke muziek, maar wel gaaf!
Wil je trouwens een nieuwe? Dan weet ik er wel een.
Wil je trouwens een nieuwe? Dan weet ik er wel een.
0
Misterfool
geplaatst: 11 augustus 2010, 17:31 uur
voorlopig even geen nieuwe, volgende week heb ik introweek van de studie en ik moet nog het een en ander regelen.
bedankt voor de complimenten
. Ik heb de review van Ataloona gelezen en die vond ik zeer sterk.
Oceansize luister ik nog even verder, ik hoor voldoende wat me intresseert.
bedankt voor de complimenten
. Ik heb de review van Ataloona gelezen en die vond ik zeer sterk.Oceansize luister ik nog even verder, ik hoor voldoende wat me intresseert.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 17:37 uur
Ja mijn review van Soft Machine gaat ook nog wel even duren.
Ook niet bepaald makkelijk. Zit ook pas in mijn eerste luisterbeurt. Klinkt wel erg sterk.
@ Misterfool bedankt voor het compliment!
Ook niet bepaald makkelijk. Zit ook pas in mijn eerste luisterbeurt. Klinkt wel erg sterk.
@ Misterfool bedankt voor het compliment!
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:37 uur
Mijn review van Rated O is klaar. Heeft iemand nog een ander album voor mij dan Deep Purple? Ik wil graag iets reviewen van een artiest die ik nog niet ken.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:39 uur
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:39 uur
Jammer dat je de Oneida Drones niet goed vind. Ik neem aan dat je niet echt into electronics bent.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:42 uur
Dat is niet zo, ik vind Timewind van Klaus Schulze erg goed, en ik heb ook 3 albums van Vangelis die me allemaal erg goed bevallen en iemand als Aphex Twin vind ik geweldig. Maar bij Oneida vind ik het niet echt geweldig.
En The Waterboys gaan het niet worden, die worden al vaak gedraaid door mijn moeder en ik vind er helemaal niks aan!
En The Waterboys gaan het niet worden, die worden al vaak gedraaid door mijn moeder en ik vind er helemaal niks aan!
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:44 uur
Ach ja het is ook een beetje vuige electronics.
Ben je bekent met Tangerine Dream? Dat is geweldig als je Klaus Schulze goed vind.
Ben je bekent met Tangerine Dream? Dat is geweldig als je Klaus Schulze goed vind.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:45 uur
Waaat!! Niks aan? Verrast me eigenlijk wel als ik je top 10 zie.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:45 uur
Nee, met Tangerine Dream ben ik nog niet bekend. Maar welke is goed om mee te beginnen?
Waarom verbaast het je dat ik The Waterboys niks vind? Ik kan nu niet echt iets in mijn top 10 vinden dat er op lijkt.
En hoe bevalt Third tot nu toe?
Waarom verbaast het je dat ik The Waterboys niks vind? Ik kan nu niet echt iets in mijn top 10 vinden dat er op lijkt.
En hoe bevalt Third tot nu toe?
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:49 uur
Nee maar wel een beetje met je kijk op muziek. Maar ik denk dat je dit over een jaar of 2 wel zal waarderen.
Ik vond het op jou leeftijd ook helemaal niks dus dat komt wel goed.
Ik vond het op jou leeftijd ook helemaal niks dus dat komt wel goed.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:50 uur
Dan zullen we het wel zien over 2 jaar, ik vond 2 jaar geleden The Beatles helemaal niks en kijk eens wat er nu staat in mijn top 10! 

0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:51 uur
Third bevalt me zeer goed!
Na de eerste luisterbeurt bevalt die zeer goed.
Ik houd wel van de experimentele,jazz,psychedelica avant-gardische mengelmousse. Dus dat komt wel goed.
Na de eerste luisterbeurt bevalt die zeer goed.
Ik houd wel van de experimentele,jazz,psychedelica avant-gardische mengelmousse. Dus dat komt wel goed.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:52 uur
Bij mij beviel het album eigenlijk ook na een keer, alleen Facelift had paar keer meer nodig, maar heb je nog een ander album voor mij om te reviewen?
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:54 uur
Deze dan: Springtime in Nagasaki van Tangerine Dream.
Deel van een geweldig project.
Over de bommen op de 2 japanse steden in 1945.
Ik weet niet of het een geweldige kennismaking met Tangerine Dream is. Dat weten Tangmaster en Gerards Dream het beste.
Ik maakte kennis met ze Via de jaren 80 albums van Tangerine Dream (het meest toegankelijk) Vooral White Eagle en Underwater Sunlight zijn goede kennismakers!
Deel van een geweldig project.
Over de bommen op de 2 japanse steden in 1945.
Ik weet niet of het een geweldige kennismaking met Tangerine Dream is. Dat weten Tangmaster en Gerards Dream het beste.
Ik maakte kennis met ze Via de jaren 80 albums van Tangerine Dream (het meest toegankelijk) Vooral White Eagle en Underwater Sunlight zijn goede kennismakers!
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:56 uur
Eigenlijk is Springtime in Nagasaki niet echt een goede instapper dus ik zou beginnen met White Eagle of Underwater Sunlight
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:56 uur
Gerards Dream zegt dat dit album niet echt een goede eerste kennismaking is met Tangerine Dream, Phaedra wordt ook aangeraden, zal ik die dan doen?
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 20:00 uur
Phaedra is zeer zwaarmoedig. Ik waardeer die nu met 5* Maar lijkt mij een wat moeilijke kennismaker. Ik ben begonnen met Underwater Sunlight. Die waardeer ik ook met 5* Stuk toegankelijker dan Phaedra.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 20:01 uur
Ik kijk wel wat ik doe, dan zie je de review over een tijdje.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 20:03 uur
Is goed. Blader maar een beetje in de Tangerine Dream discografie.
Er zitten in hun eindeloze discografie bijna alleen maar kunstwerken.
Er zitten in hun eindeloze discografie bijna alleen maar kunstwerken.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 21:24 uur
En Ataloona, en als je klaar bent met Third heb ik nog wel een andere voor je als je dat wilt.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 21:35 uur
Morgen middag luister ik Third nog een keer en dan komt de review.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 21:36 uur
Daarna wil ik er er nog wel eentje.
Zo blijft het topic tenminste een beetje draaien.
Zo blijft het topic tenminste een beetje draaien.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 21:40 uur
Pas als ik klaar ben met Third. Zo blijft het een euh.. Surprise 

* denotes required fields.