MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
De review van Harmonium was trouwens erg goed en gaaf dat je hem ook goed vond!

Jeetje... je kan ook rustig de tijd nemen voor een album.

Dankjewel Don

Hoi123, goede review en gaaf dat je dit album goed vind! Wil je misschien nog een ander album?

Wil jij nog een album Don?

Ornette Coleman komt morgen of misschien vanavond. (Ik luister het liefst 's avonds laat of 's nachts naar jazz) Daarom duurt het langer.

Ja, is goed. Doe maar nog een album, die van de Talking Heads luister ik echt nog flink wat keren om een review te schrijven, voor Genesis geldt hetzelfde.

En het is inderdaad het beste om ´s avonds naar Jazz te luisteren, ´s nachts niet, dan lig ik te slapen.

Frank Zappa - Hot Rats

Het word tijd dat je Zappa gaat luisteren.
Ik denk dat de tijd er rijp voor is

(dit is nog toegankelijk, jazz/blues/rock)

O, die heb ik al origineel! Doe maar een ander album. Vooral The Gumbo Variations is geweldig!

Frank Zappa - Waka / Jawaka Ligt in de lijn van Hot Rats alleen dan wat sneller!

Wat ken je allemaal al van Zappa dan?
(ik ben Zappa junk, ik heb een periode van 2 maanden gehad dat ik letterlijk niks anders dan Zappa heb geluisterd )

Ik ken van Zappa: Hot Rats, The Grand Wazoo, Apostrophe, Overnite Sensation en Joe´s Garage. Waka/Jawaka nog niet, dus dan doe ik die.

Als je Hot Rats en The Grand Wazoo goed vindt zal Waka / Jawaka geen probleem zijn.

(Heb net Joe's Garage gekocht, en nu opstaan! Die tekst van Stick It Out Aber beklecker nicht das sofa, sofa!

Doe mij ook maar een Zappa album, daar heb ik wel zin in !

OK, doe jij maar The Grand Wazoo! Mijn moeder heeft Joe´s Garage in de kast staan, die vind Zappa ook goed.

Mijn moeder vind hem vies. Niet heel gek als je de cover Joe's Garage ziet en The Grand Wazoo ga ik doen!

Don Cappuccino schreef:
Hoi123, goede review en gaaf dat je dit album goed vind! Wil je misschien nog een ander album?

Dank je.
Maar ik hoef niet een nieuw album, moet er nog 3 doen. Have One On Me gaat nog wel lang duren, ik moet er echt even inkomen.

Zo welke moet je allemaal nog doen?

Ataloona, de reviews (Genesis, Talking Heads, Zappa) gaan wat langer duren. Vandaag gaat de aandacht naar Rain Dogs van Tom Waits, die heb ik gekocht voor 7,50, echt een geweldig album!

Aardig goedkoop. Ik heb van Waits Closing Time ook geweldig (wel heel anders dan Rain Dogs, en Rain Dogs heeft nog een tijdje in mijn top 10 gestaan!)

En even goed mijn reviews van Coleman en Zappa gaan ook wat langer duren want ik ben nu na mijn aankopen van gisteren alleen maar Joe's Garage, Abbey Road en Pet Sounds aan het luisteren

OK, Abbey Road is geniaal, maar Pet Sounds vind ik op de een of andere manier extreem gedateerd klinken. Van Waits ga ik als volgende album Swordfishtrombones kopen, ik vond Closing Time niet geweldig, ik hou meer van de rauwe stem van Tom Waits en die hoor ik op Closing Time niet.

Ataloona schreef:
Zo welke moet je allemaal nog doen?

Have One On Me van Newsom, een album van Deep Purple en een album van Songs: Ohia. Alleen heb ik die laatste twee albums nog niet kunnen downloaden en kan ik die pas over anderhalve week downloaden.

Oké die van Songs:Ohia is geweldig overigens!

mijn review bij Yankee Hotel Foxtrot staat er... volgens mij moet ik nu Don Cap een plaat geven toch?

Zo ja.... in je top10 zie ik Ash Ra Tempel en Liars staan... dan wordt het volgens mij nu tijd voor Einstürzende Neubauten

Geinig detail over Fred Lonberg-Holm, Scientist!

Ben zelf nog met Dear Science bezig. Walkabouts moet even in de wachtrij, helaas, want niet echt makkelijk ergens te streamen.

Het valt wel te pindakazen op torrentsites.

Arrie, jij moet ook nog World's End Girlfriend doen.

heeft er nou niemand een tip voor mij... wil zo in bed wat te luisteren hebben

Natuurlijk!

The Whitest Boy Alive - Rules is heerlijk om 's nachts te luisteren, vooral de nummers 1517 en Promise Less Or Do More

TV On The Radio is af: klik
Geen verhoging van de waardering, sorry Scientist. Op een dag ga je me ongetwijfeld nog een keer van mijn ongelijk overtuigen

@ Ataloona: Ik ben niet zo'n pindakazer, maar ik zal eens rondsnuffelen. Ik heb wel al een aantal keer 'Train to Mercy' geluisterd op Youtube. Prachtig. Wordt elke keer dat ik het luister beter.

Intussen wil ik best weer een nieuwe hebben, als één van jullie nog een goede kan bedenken.

Mijn stukje bij The Whitest Boy Alive staat er inmiddels ook... maar het was niet echt een album waar ik erg vrolijk van werd... echt muziek waar ik niet tegen kan...

Gast
geplaatst: vandaag om 06:33 uur

geplaatst: vandaag om 06:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.